• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Tja, daarom heb ik je zo snel mogelijk naar je bed gesleept' ik kijk hem dankbaar aan. Ik gaap even en Emma komt innen. ' Hey lieverd, voel je je ook zo kut?' Vraag ik hem en knufffel hem even stevig. ' Ga je maar even douche dan pak ik 2 paracetemolletjes en bak ik wat te eten voor je. Want dan gaan we iets leuks doen. En ik ben ook heel ziek en misselijk want ik moest ook overgeven. We gaan naar je vriendje dus schiet maar op hophop!' ik knik en stap onder de douche. Langzaam was ik mezelf terwinl ik misselijk blijf. 'etem' ik stap onder de douche vandaan en droog me af. Als ik een rode polo, beige broek en wotte supra s aanheb loop ik naar beneden en val gelijk aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Er komt hier iemand half 2 dus ik zal dan probably niet reageren :$)
    Louis Tomlinson:

    Ik loop naar beneden zodra Emma ons roept en begin rustig wat te eten. Als ik eerlijk ben... Had ik gister liever zoveel gedronken dat ik in coma lag. Lekker rustig. Toch? Misschien...weet ik veel kan ik me dan over Violet zetten. Ik heb zo ontzettend hard mijn best gedaan om niet aan haar te denken maar na een paar dagen plopt ze weer in mijn hoofd. Ik zou eigenlijk vragen of we vanavond ook uit kounnem gaan, maar aangezien...niall en emma niet 100% zijn doe ik dat niet. Besides, we gaan naar Liam. Ik wil hem zeker nog een keer zien!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik:

    Ik probeer mijn ogen in bedwang te houden, maar bij har gehele uitleg begint mijn hart sneller te kloppen. En niet op een goede manier. Ik- ik kan echt een kindje niet aan! Ik bedoel ik kan wel met kinderen omgaan, maar een eigen kind dat-nee! Vanbinnen stress ik helemaal, maar ik laat niks merken van de buitenkant. Als ze over 'binnen 2 jaar toch een kindje' begint slaat mijn hoofd nog net niet op hol. Zo lang ken ik emma nou ook weer niet! Oh god waarom heb ik- ik houd an haar. Ik zucht diep en staar denkend voor me uit. Rn alsof het niks is begint ze doodleuk over de volgende onderwerpen. Ja hallo, ik neem dit serieus! Ach misschien is het ook beter om er even niet aan te denken. Haar acties komen onverwacht, maar ik zet me over mijn gedachten heen en begin haar vrolijk te kietelen. Na een tijdje stop ik maar. Het is grweldig leuk om emma zulke bewegingen te zien make- wacht. Ohh... Ik schud mijn hoofd en zeg: 'volgens mij is iedereen wel klaar'. Ik loop naar binnen en ga op een stoel zitten bij de tafel. Ik schuif expres aan zodat emma niet op mijn schoot kan zitten. Ze belde ook gewoon doodleuk meteen naar de huisarts. Ik heb het gevoel dat zij liever wil dat hun het eerst weten. Ik vind toch dat ze dat eerst met mij moet bespreken, misschien vraag ik ietsje veel en vooral omdat het vrouwenzaken zijn, maar ik vind wel dat ik het recht heb. Dit is serieus...en ik kan dat niet aan!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ja, eh. katie heerft geen mobieltje :$ maar dan doe ik wel van wel)
    Katie:

    Oke, rustig Katie. Het is hier veiliger dan thuis dus er zal je niks gebeuren. Als ik me dat voorhoud komt het goed. Ik loop gewoon in de richting van de tenten en- hehe gelukkig. Ik loop even langs de tenten en zie daar niemand. 'Ie-iemand?' Piep ik. Er zijn geen kinderen, geen begeleiders, niks. Ik loop de meisjestent in en alleen mijn spullen zijn er nog. Ik pak mijn oude nokia mobieltje waar ik heel zuinig op ben ezn zie dat ik een gemiste oproep heb. Ik luister naar het voice,ailbericht van emma. M-maar waar moet ik heen? Ik begin te hyperventileren. Ik ben ook meteen zo zwak... Paniekerig kijk ik om me heen. Waar moet ik heen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Beww)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hand in hand loop ik met Zayn terug naar binnen. ' Zijn jullie klaar om te gaan? ' Vraag ik aan de jongens. Ik stuur katie nog even een smsje dat wij haar zo komen ophalen en ik pak wat eten en flesjes water en fanta en cola in. Ik zet het even in de auto en roep dan de jongens dat we gaan. Ik draai van ons eigen bungelow de deur op slot en steek me iphone in me zak. En loop naar de witte auto. In steek me iphone in de autostandaard. En doe het oplaad snoertje erin. Ik zet de radio aan waar de top 40 op is. Er is een leuk nummer op de radio dus ik zet hem wat harder. De jongens stappen in ik doe de elextriese ramen even open Niall die zit voorin bij ook een open raam. Ik heb een klein emmertje bij zijn voeten gezet. En achterin liggen keukenrollen. We rijden naar het ziekenhuis. We lopen naar zijn kamer waar we lachend met ze alle binnen komen ik stop meteen met alles wat ik aant doen was als ik liam niet zie liggen. ' Hallo mevrouw, weet u misschien waar de vorige pacent is?' Vraag ik aan de vrouw. ' Volgens mij daarzo' zegt ze wat lastig ze is al wat ouder. 'LIAM?' 'Bedankt mevrouw' zeg ik en klop even zacht op der hand waarna ik daarna naar liam ren en hem knuffel. 'Omg schat ik heb je zo erg gemist! Wij allemaal!' En druk wat kusjes op zijn wangen en ik haal zijn haar naar achter om echt in zijn ogen te kijken. ' Ik wist dat je sterk genoeg was.' Zeg ik hem zacht bij zijn oor. Ik laat hem los en maak plaats voor niall. Ik pak zayn blij vast, en samen kijken we naar de 2. ' Ik ben zo blij voor ze zeg ik tegen Zayn waar ik een kus op zijn wang bij geef. ' Blijven jullie hier dan ga ik boodschappen halen.Liam nog iets speciaals waar je trek in hebt?' Ik grinnek even en knik dan. 'Lou wil je mee of blijf je liever hier?' Vraag ik aan de jongen die bij ons staat en er wat ongemakelijk bij staat.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ohja kut ! Als ze boodschappen gaan doen halen ze eerst katie op.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Beroerd kleed ik me snel aan en spuit wat deo en stap in de auto Er stonden raampjes open en Emma had wat maatregelen genomen. Gelukkig ging het goed, awnt ik was alleen wat misselijk geworden. In het ziekenhuis zoeken we naar Liam. En huilend laat ik me in zijn armen vallen. 'Li' snik ik hard. 'Ik hou van je' ' Blijven jullie hier dan ga ik boodschappen halen.Liam nog iets speciaals waar je trek in hebt?' ik knik even naar Emma en Houd Liam Stevig Vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik sjok weer door de gangen van het ziekenhuis. Ik ben eergisteren ontwaakt zal ik maar zeggen en ik heb nog niemand gezien. Ach het was ook wel te verwachten. Maar dan vliegt er tochiemand om mojn hals en door de greep voel ik dat het Emma is. Mijn handen til ik moelijk op, maar ze is me voor en laat me los. Ook Niall geeft me een knuffel en ik probeer mijn zwakke armen om hem heen te leggen. Er rolt een traan over mij wang maar die veeg ik snel weg. Ze mogen er nog niet naar vragen. Ik vetel het ze later wel andeds zou ik het verpesten. Ik produceer een waterig glimlachje en kijk iededeen aan. 'Zou je iets van activia mee willen nemen em? Iets lichts ik kan nog niet zo veel aan' zeg ik met ietwat moeite. Ik knik dankbaar en knuffel Niall dan opnieuw. Hem heb ik overduidelijk het meest van iedereen gemist.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Zou je iets van activia mee willen nemen em? Iets lichts ik kan nog niet zo veel aan' zegt hij zacht en ik begin weer te huilen en sla mijn armen om hem heen. 'Ik was zo bang dat ik je ging verliezen Li ik hou zoveel van je ' snik ik. Ik verstop mijn gezicht tegen zijn borst aangezien hij een stukje groter is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik houd Niall stevig -nou niet echt want ik kan het gewoon niet, maar zo stevig mogelijk- vast. Op een gegeven moment laat ik hem toch los om richting een bankje te strompelen. Vermoeid ga ik zitten en glimlach zwak naar niall. Ik vind het geweldig om hem zo blij te zien. Ik wil voorlopig echt niet dat hij er achter komt... Ik wil eerst plezier met hem maken en hem de tijd van zijn leven geven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [lol wat heeft li dan??]

    Niall Horan.

    Vermoeid laat hij me los en gaat op het bankje zitten. Ik ga naast hem zitten en trek hem zo stevig tegen me aan. ;'We zitten in bungalows dan kun je daar uitrusten als je terug mag' zeg ik schor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik schud mijn hiofd en stap zo onopvallend mogelijk bij de rest weg. Zodra ik de hoek om ben open ik meteen een deur.
    Na vaak zoeken en veel mensen lastig te hebben gevallen bereik ik dan toch mijn doel: de pillenkamer. Mijnmtrinnende handen pakken eenmpaar potjes en mijnmogen reizen voorzichtig langs de letters. Hebbes, pijnstillers. Ik hoor dat er iemand aan komt. Ik verstop me snel in een hoekje en kijk naar de dokter die snel een potje pakt. Zodra de deur dicht gaat pak ik snel een oaar potjes en stop ze in mijn tas (trolololol) om vervolgens de deur uit te lopen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Trolololol verassing. )
    Liam:

    Ik knik mar gewoon. De dokters zeiden dat het slechte proces dan alleen maar versnelt, maar dat houdt me niet tegen. Bovendien zou het dan te obvious worden. 'Niall, mag ik zo weer,ee? Ik mis jullie' zeg ik zacht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik denk dat ik het al weet
    Niall Horan

    'Niall, mag ik zo weer,ee? Ik mis jullie' ik glimlach en ik knik. 'Zo snel als kan en anders slaap ik gewoon naast je dan ben ik er ook' zeg ik nog steeds met een mega schorre stem. Ik knuffel hem weer. 'Kom ik leg je in bed je hebt wle je rust nodig' Ik til hem op 'eHM WELKE KAMER?" VRAGEND KIJK I HEM AAN

    AHAHHAHAHA IK KAN JOU GEDACHTE LEZEN DAAROM WEET IK HET


    Change is for weirdos ~ Niall Horan