• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    NIall

    We pakken al onze spullen in en stappen in de taxi. Eenmaal aangekomen gooi ik alles neer en lop zonder wat te zeggen naar het tweede bungelow huisje. ér was pizza' mompel ik. ik vrat nu door mijn verdriet alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik doe het dopje op me neus en gooi de vloeistof achterover alsof ik dit niet vaker gedaan heb HA! Dus wel. Ik grinnek naar zayn die me aan kijkt. En ik begin wat harder te lachen. ' Okee schat kom maar op ik wil der nog 1! Ik heb me pillen vandaag veder niet meer ingenomen dus dat komt goed uit!' Zeg ik met een lach op me gezicht. ' Nu we nog niet aangeschoten zijn. Ik hou echt van je, en ik wou dat je nog een keer goed weet want als we dalijk dronken zijn weten we misschien niet meer goed wat we doen.' En ik zoen hem liefdevol ik proef dezelfde alcolhol smaak in zijn mond maar dat boeit me niet onze kus stopt en meneen rennen we naar de keuken om een doosje flugel te pakken en ik neem die mee ook pak ik wat blikjes becardi en zayn pakt nog cola ijs en jillz in 2 verschilende smaken. 'Oeehh wij krijgen morgen echt een kater!' Kier ik uit! Met allespullen lopen we terug. Ik prop nog wat chips in me mond en vervolgens draaien we de dopjes er weer af een gooien allebei tegelijk onze flugel naar achter.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Yv? Zullen we doen dat niall en louis er zijn? En niall de pizza op eet, en ook mee gaat drinken?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [als je het goed gelezen hd was niall er al en vroeg hij of er in derdaad pizza was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ehm okee kun je dan reageren op mijn stukje en dat hij dan mee gaat drinken.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'Wedden dat ik minder snel dronken ben dan jij?' Zeg ik met een wenkbrauwwiebel. 'Oke at is gemeen van me. Ik drink vaker, en ben een ma, dus kan er beter tegen' mompel ik. Ik kijk nar de tafel en mijn ogen scannen de drankjes. Ze stoppen bij de licor(spreek je uit als liekeur) 43. 'Heb jij al eens cuarenta y tres gehad?' Vraag ik met een grijns. Het rolt lekker over de tong. Het taaltje lukt redelijk, maar nu ik nog geen dubbele tong heb is het sowiso makkelijker. Ik pak de bak ijs en een bakje. 'Dat isecht lekker bij alles.'voeg ik er aan toe. (Mijn vader heeft het zelfs door de vla gedaan -.-). 'Dus ook bij fristi' plaag ik haar met een kinderstemmetje. Ik doe wat ijs in het bakje en schenk er wat 43 over. Het lepeltje breng ik naar haar mond en ik wacht met twinkelende ogen tot ze een hap neemt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Lachend open ik me mond. En neem een hapje van het ijs met alolhol. En slik het door. ' Oehh dats is lekker!' En laat me nog veder voeren door m'n lieve vriend (haha voeren.) Ik gooi nog een wisky naar achter ik zoen zayn. Als we gestopt zijn pak ik nog een jillz die ik leeg drink en onder tussen chips eet. ' Hmm dit is een heerlijke combinatie! ' Kier ik entusjast ' kom we gaan het dobbel spel doen! Niall louis doen jullie ook mee? LET GET DRUNK' roep ik entujast en tieft vervolgens kapot hard op de grond. Waarna zayn me bezorgt aan kijkt en ik hard begin te lachen. ' Oke misschien niet super dronken dan' zeg ik met een dubbele tong en steek droog me vinger op die ik blijkbaar heel intresant vind want ik doe alsof ik hem voor het alle eerst zie. ' Ik loop naar me tas en pak een enorme piepschuim groene dobbelsteen ' LOOK WHAT I FOUND LADS! ' Roep ik blij en plof me neer naast zayn. Ik glimlach even noormaal naar hem en neem nog wat chips en een slok van me jillz. ' Okee lou jij begint!' En ik gooi snel me jillz naar achter.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    'Moet je niet wat rustiger aan doen?' Vraagt Zayn aan eva. 'Eh anders lig je straks in coma op de gront en kan je niet meespelen. Bovendien moet een van ons je naar het ziekenhuis brengen' voeg ik er aan toe. 'Oke, dus hoe...' Begint zayn maar stopt zijn eigen zin. '1 is doen 2 is durven 3 is waarheid en de rest is een shotje. NU GAA- ach.' Zeg ik. Ik rol de dobbelsteen en hij komt meteen op 6. 'Had ik dit maar met mens-erger-je-nieten' zeg ik lachend. Ik pak het sterste drankje dat ik zie en gooi het vlug achterover. Ik knijp even mijn ogen samen omdat het best sterk is, maar al snel merk k er niks meer van. Echt lekker, even dingen wegspoelen. En vergeten... Zoals violet. Ik vind dat ik et al redelijk doe en niet al te veel over haar denk maar nog steeds denk k nu aan haar dus ik heb op dit moment echt even meer shotjes nodig. 'Wie nu?' Vraag k.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma:
    'ZAYN!' Roep ik blij nu mag hij hahaa ik geef hem nog een kus op zijn wang. ' Ik ga nog even uh eten halen niall kun je me even helpen ik loop alvast naar de keuken en neem nootjes en kaas enzo mee.' Ik loop vast terug ' ' okee zayn ga maar! '

    Uhja iknewwwqq


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik pak de dobbelsteen en gooi er -al zeg ik het zelf- redelijk sierlijk mee. Hm. 2. 'Oke wat moet ik durfen ofO?' Vraag ik vaag. Ik spring van de bank en zeg:'kom maar op.'. Zelf heb ik geen idee wat ze in petto kunnen hebben, of wat ik niet zou durven, mar ik zie het wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' IK WEET ER EEN BABE! ' En ik ren/val naar louis en fluister net iets te '2shotjes' waarna loui uintbundig knikt en een valse glimlach zijn lippen siert. ' Oeh diee lach staat je goed dats my buddyy!' Lach ik. Ik ga naast zayn zitten ik kan me lach bijna niet in houden ' 2 shotjes nemen' zeg ik blij. 'WHOEH' goedzo babe. 'OKEH NU BEN IK.' Ik gooi de dobbel steen dom en droog de lucht in hij knalt tegen een lamp aan (ik lig er nu echt dubbel om xD!) En valt naafloop op de grond en zie er drie stippen op staan ik kijk er schaapachtig naar. ' OKEEH WAARHEID DUS.!' Roep ik weer even dom.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik voel een lichte weking op mijn hersenenn na de shotjes en kijk naar emma haar...bewegingen. Zodra de drie stippen op de dobbelsteen verschijnen denk ik meteen na over een vraag. Al snel weet ik een. Heel aardig ofzo is het niet maar eh. Waarheid. E emma moet eerlijk tegen me zijn. Plus: dronken mensen spreken de waarheid. 'Heb je nog geheimen voor me. Ik bedoel ons' vrag ik redelijk serieus. Ik kom dichter bij har en fluister er nog zwoel bij: 'babe'. Dat zal het hem wel doen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Dat ik nog maagd ben' zeg ik wat zacht en hees. Ja dats toch wel een beetje beschaamt weetje wel. Ik voel me even blozen neem snel nog een cola. 'Volgendeee!' Zeg ik blij. En pak Zayn zijn hand even vast. En kus zijn mondhoek.
    'Waar is niall?' Vraag ik ineens wat sirieuser.
    Ik stop wat eten in me mond.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Anybody here?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Nou...dat is niet zo erg. Ik kijk om me heen en we missen Niall inderdaad. 'Ik ga anders maar naar buiten om hem te zoeken' zeg ik. 'Of nen ik nu in de war en is hij al binnengekomen' zeg ik. 'Ehm...' Zeg ik verward.


    Gotta get, gotta get out of my head <3