• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Gezellig)

    Louis Tomlinson
    Met mijn blik nogsteeds op het raam gericht knik ik even. Als ze haar lippen op de mijne drukt, kijk ik d'r recht in haar ogen aan. "Ben ik lelijk?" Vraag ik duidelijk zonder glimlach op me gezicht. "Wees eerlijk tegen me" voeg ik toe en druk een kus op d'r lippen terug. "Ja gelukkig wel" zeg ik sarcastisch en wend mijn blik weer af naar her raam. Langzaam sta ik op en loop de badkamer in, draai deze dicht en druk de kraan aan. Starend naar mijn eigen spiegelbeeld, vangen mijn handen wat water op en gooi dat in mijn gezicht. Was ik wel goed genoeg? Was ik niet apart? Teveel gay ? Lelijk? Te dik? Alles kon waar zijn dus liet ik me tegen de want op de grond zakken. Waarom was ik niet gewoon perfect.

    Rosemay Lockheart
    Ik werd automatisch weer in de blik van Louis gevangen genomen en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Alleen de vraag van hem liet deze vervagen en plaats maken voor verbazing. 'Louis Tomlinson, je bent oprecht de leukste, liefste, knapste en grappigste jongen die ik ooit ben tegengekomen. En ik ben er genoeg tegengekomen, maar die halen het echt niet bij jou.' Zei ik naar de waarheid. Mijn blik straalde ook uit dat elk woord gemeend was. 'Daarbij kus ik nooit iemand op jouw vandaag na.' Voegde ik eraan toe na zijn kis en drukte er zelf nog eentje op zijn neus. Het sarcasme van zijn volgende woorden liet me mijn wenkbrauw optrekken. 'Vanwaar dat? Ik bedoelde het alleen maar goed, want ik vind het leuk bij je.' Zei ik voor de jongen in de badkamer verdween. Een zicht verliet mijn mond waarna ik me achterover op het bed liet vallen. Ik wist niet wat deze jongen met me deed. In positieve zin.

    ( ja zeker (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( was eten )

    Louis William Tomlinson;
    Met een zucht luisterde ik naar haar woorden voor uk was verdwenen. Rustig haal ik een hand door mijn haar en staar voor me uit. "Ik vroeg of ik lelijk was, meer niet" roep ik als ik geen antwoord op mijn vraag krijg. Langzaam sta ik op en staar weer doelloos in de spiegel. Het deed me pijn om mezelf te ien. Geïrriteerd sla ik met mijn vuist tegen de spiegel die barst en in stukken valt. Scheldwoorden verlaten mijn mond op een geïrriteerde toon en kijk naar het bloed dat het glas in mijn pols vormt. Op een rare manier voelde het fijn, alsof alle negatieve dingen van vandaag uit me stromen.

    Rosemay Lockheart
    Ik schoot overeind bij zijn woorden en niet veel later het geluid wat uit de badkamer kwam. Ik twijfelde geen moment en stond op, om ook langzaam die kant op te lopen. Als engel was het makkelijk om overal binnen te komen of dingen voor elkaar te krijgen, dus stond dan ook zo achter hem. Mijn armen sloeg ik van achteren om zijn nek, om daarna op mijn tenen te gaan staan. 'Darling, ik zei toch dat je knap was. Dat is het tegenovergestelde van lelijk, dus dat vind ik je niet. zei ik en trok hem dichter naar me toe. Met een lichte knik was de spiegel weer heel en legde ik met veel moeite mijn vinger ertegen aan. Daardoor veranderde het beeld naar wat mijn gedachten zeiden. De gedachten die ik net ook hardop had uitgesproken. 'Dat ik zie, Lou.' zei ik zachtjes en drukte een kusje op zijn wang. 'Volgens mij is het tijd, om iets te gaan doen, wat jou kan gaan helpen.' Mijn hand stak ik van achteren naar hem uit terwijl de andere nog om zijn nek heen was geslagen. 'Ga je met me mee? Vertrouw je me?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Een rilling liep over mijn lijf toen ze plots achter me stond. "Wow...'mompel ik en veeg snel mijn pols af en voel haar armen om me nek. 'Darling, ik zei toch dat je knap was. Dat is het tegenovergestelde van lelijk, dus dat vind ik je niet." zei ze en trok me dichter naar me toe. Met een korte kik was de spiegel weer heel en ik keek er wat verbaasd naar. 'Volgens mij is het tijd, om iets te gaan doen, wat jou kan gaan helpen.' vervolgde ze en stak haar hand van achteren uit die ik vol moed vastpakte. Langzaam ontspande ik me weer en keek naar haar toen ze haar andere arm liet liggen en zei 'Ga je met me mee? Vertrouw je me?' Even was er een korte twijfel maar toch knikte ik. "Ik vertrouw je, 100% babe'zeg ik zwoel en draai me om een zoen op haar lippen te plaatsen. Ik hielt van d'r maar dan anders.

    Rosemay Lockheart
    Ik wierp hem een verontschuldigde blik toe door mijn actie. 'Sorry, ik vergeet soms dat het hier iets anders werkt. We zijn dan ook niet al te lang in deze wereld en bij is het normaal om binnen te komen vallen. Nou ja, magie te gebruiken.' zei ik. Toch had ik het idee dat sommige dingen nog wat beter bij deze jongen door moesten dringen. Voor mij was het allemaal al vrij normaal, maar voor iemand die er niet bekend mee was.
    Mijn hand werd toch vol moed vastgepakt waardoor ik alleen maar met een glimlach knikte. Ik wist precies wat een goed iets kon zijn en zodra niet beviel dan zouden we snel wat anders verzinnen. Dat Louis langzaam ontspande was toch goed om te merken en keek ook weer op. Mijn blik richtte ik dan ook zo, dat ik via de spiegel in zijn ogen kon kijken. Dat tot hij zich omdraaide. 'Hmh, zo ben je toch een stuk leuker. Veel leuker.' grinnikte ik zachtjes, maar wat gezegd werd, maakte het dat het nog beter. Ik glimlachte dan ook kort tegen zijn lippen. Daarna sloot ik mijn ogen en zodra ik deze opende stonden we in de ruimte die ik nodig had. Een oude verlaten sportschool waar hier en daar nog wat matten en spullen te vinden waren. Mijn witte jurkje en hakken hadden plaats gemaakt voor korte trainingskleding en mijn haar bond ik in een staart. Daarna keek ik Louis met een grijns aan. 'Het is tijd dat jij eens gaat meppen. En niet zo zachtjes ook, want jouw frustratie moet eruit. En niet op jouw manier, want dat brengt alleen maar ellende.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik knik als ze haar excuses aanbied. "Ach maakt nie uit"zeg ik rustig en sla een arm om d'r heen en schrik weer even toen ze plots in een andere ruimte stonden. Een soort sportschool. "Meppen? "Herhaal 'k verbaasd en haal een hand door mijn haar. Mijn kleding was verwisseld in een sweater en een joggingbroek. "En hoe had jij dat precies voor ogen madam?'

    Rosemay Lockheart
    'Wat ben je toch lief voor me. Waar heb ik dat toch aan te danken?' zei ik met een glimlach door de woorden op mijn excuses. Mijn andere arm sloeg ik ook weer rond zijn nek en grinnikte zachtjes doordat Louis schrok. 'Volgens mij..Heel misschien ga ik het nooit leren.' doelende op dat we nu in een andere ruimte stonden. Dat in combinatie met mijn eerdere woorden en daden.Misschien moesten we daar eens iets op gaan verzinnen. 'Ja darling, ik zei echt meppen.' Antwoordde ik serieus. Kort daarna wierp ik nog een blik op onze kleding en trok een bedenkelijk gezicht bij het zien van de kleding van Louis. Met een simpele knik in mijn vingers had hij ook iets wat korter aan. Iets wat makkelijker zou zijn. 'Ik heb jaren zelfverdediging gehad. Ik kan wel een stootje hebben, dus wij gaan hier ook eens wat uitoefenen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Tja..geen idee"zeg ik droog en bekijk mijn nieuwe kleding en grinnink tevreden. "Whut, ik ga geen meisje slaan"zeg ik direct en kijk d'r strak aan. "Never, zeker niet zo'n geweldig meisje als jou" zeg ik en sla mijn armen om haar middel en druk mijn lippen op haar zachte lippen en sluit mijn ogen. Ik zoen d'r rustig en glimlach soms even. "Ik mag je wel" mompel ik tegen haar perfecte lippen.

    Rosemay Lockheart
    'Ik ook niet, Lou, ik ook niet.' zei ik lachend en stak mijn duimen omhoog bij zijn nieuwe kleding. Het stond hem een stuk beter dan wat hij een seconde geleden nog aanhad. Daarbij was het ook een stuk makkelijker dan dat. 'Je zal wel moeten. Je hebt geen keuze.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar, om de jongen op dezelfde manier aan te kijken. Alleen mijn blik verzachtte al snel. 'En wat als ik -ik niet ben? Doe je het dan wel? Maar sowieso bedankt voor het compliment.' zei ik met een lieve glimlach en kroop dichter tegen de jongen aan toen zijn armen weer om me heen werden geslagen. Ik kuste hem zacht terug terwijl de glimlach niet onopgemerkt bleven.Dit was gewoon perfect. Ik stond nog steeds iets op mijn tenen en mijn lengte vervloekte ik nog steeds, maar daar trok ik me op dit moment niets van aan. Dat boeide me gewoon niets. Mijn armen verplaatste zich naar rond zijn nek. 'Ik mag jou ook wel.' Murmelde ik daarna zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Mijn armen klemde ik rond haar middel en ik til d'r wat van de grond terwijl ik d'r wat wilder begin te zoenen. "Maybe, ligt eraan wie"zeg ik zacht. Langzaam draai ik ons om en druk haar tegen de muur, haar nogsteeds optillend. Alles aan haar was perfect. Haar prachtige hare die geweldig stonden bij haar beeldschone huid en die stralende ogen. Ook niet te vergeten die zachte lippen en haar schitterende postuur. Ze had model moeten worden inplaats van dood gaan. Mijn ademhaling wordt rustiger terwijl ik haar nogsteeds liefdevol zoen.

    Rosemay Lockheart
    Op dit moment was ik dankbaar dat Louis me de mogelijkheid bood om niet zo ongemakkelijk te staan. Gewoon doordat hij me wat van de grond tilde waardoor ik mijn benen ook om hem heen kon slaan. 'Iemand die je niet uit kan staan?' vroeg ik nog zachter. Voor een kleine seconde schrok ik toen mijn rug iets raakte, maar kwam al snel tot de conclusie dat Louis ons had omgedraaid waardoor ik tegen de muur aankwam. De stemming wisselde per seconde, maar ik moest toch zeggen dat deze me het beste beviel. Zoals ik al eerder had gezegd, deed deze jongen iets met me wat ik niet kon beschrijven. Dat was al sinds de eerste blik die ik toegeworpen kreeg deze dag. Was het weer de vriendschap sinds een lange tijd? De lieve woorden die ik toegeworpen kreeg? Of alles bij elkaar? Mijn gevoel zei het laatste met nog een aantal andere redenen erbij. Mijn handen klemde zich in zijn shirt terwijl ik hem liefdevol terug zoende. Ik wist dat ik me Louis in grote problemen zou brengen, net als mezelf, maar dat was wel weer een zorg voor later.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Hmm.. Iemand die ik niet kan uitstaan" herhaal ik zacht en voel haar benen om mijn middel dus verplaats ik mijn handen over haar rug en laat ze op d'r kont rusten. Rustig bleef ik haar zoenen en soms wat wilder. Beneden begin iets te groeien maar toch smeek ik dat ze het niet merkt. "Ik weet niemand"zeg ik dan droog en wrijf even over haar billen terwijl ik rustig mijn lippen in d'r nek plaats. Mijn erectie werd harder waardoor een bobbel zich in mijn korte sportbroeken ging vormen die duidelijk voelbaar was.

    (Als eerst sorry voor mijn bagger stuk, al is dat volgens mij de hele avond het geval, maar mijn ogen vallen hier bijna dicht. Ik wilde alleen toch nog iets plaatsen in de hoop dat het iets is.
    Ik ben versleten na vandaag.)

    Rosemay Lockheart
    Ik maakte een zacht instemmend geluidje, als teken dat -dat inderdaad zo moest zijn. Dat zou namelijk wel zo handig zijn. Zijn handen voelde ik inmiddels ook verplaatsen en deze lieten branden plekken op mijn huid na waar ze deze raakte. Een lichte grijns was op mijn gezicht te vinden terwijl ik liet meeslepen in het moment met Louis. Ik had de neiging om iets te doen, maar hield me toch nog in. 'Ik wel, maar dat doet er nu niet toe.' Zei ik waarna ik met gesloten ogen tegen de muur leunde en op mijn lip moest bijten. Dit was zo verschrikkelijk fout, maar mooi niet dat ik het af zou gaan kappen. Daar voelde het te goed voor. Veels te goed. Bij Louis begon zich voelbaar iets in zijn sportbroek te vormen waardoor mijn grijns alleen maar breder werd. Mijn mond bracht ik naar zijn oor toe. 'Ik wist dat we hier naartoe kwamen, om iets te beoefenen, maar dit Lou..' Fluisterde ik en zorgde ervoor dat ik weer met beide benen op de grond terecht kwam. Als eerst trok ik Louis dichter naar me toe en keek ik onschuldig op. Mijn vingers liet ik vlak erna bijna onmerkbaar over de bobbel in zijn broek glijden, al verplaatste deze zich al snel weer naar de zoom van zijn shirt, terwijl ik mijn lippen weer op de zijne plaatsen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Haar benen gleden van mijn lichaam en ze plaatste haar gezicht bij mijn oor en sprak, "Ik wist dat we hier naartoe kwamen, om iets te beoefenen, maar dit Lou" Mijn grijns werd automatisch breder bij haar woorden. "Dit is misschien wel leuker"fluister ik terug en voel mijn lippen weer op de hare. "Veel leuker" Dit was fout maar dit kon toch zeker wel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 18:15 ]