• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."





    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Mailorette River Melody Rivendell. - Chilaw.
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Joshua Melian Quinn - Faisean
    - Josua Melain Quinn? - Faiseen
    -Lie Emmet Johnson.- Chilaw
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -


    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:


    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.


    © aan Dasskin

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (mijn topics)


    night thinking, day dreaming

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    (mijn topics)


    Do what you love, love what you do

    [ Begin: We beginnen dat iedereen net naar het eiland gezwommen is en dat ze kijken wie er nog zijn.
    Note: Niet te ver het woud in.]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [ Shall i start :] ]

    || Mailorette River Melody Rivendell ||

    Gadverdamme, er zat zand in mijn mond. Verwoed probeerde ik het zand uit mijn mond te krijgen en keek toen op. Ik lag op een strand, Had brandon weer eens geprobeerd me te begraven? Vreemd ik was nat, en mijn kleren plakte aan mijn lichaam. Ik deed mijn ogen open en keek recht tegen een felle zon aan. Argh, felle zon, fijn. Ik draaide me op mijn buik en keek recht een groot bos in. Dit was niet Curaçao, helemaal niet zelfs! Waar was ik nou weer beland? Ik keek opzij en zag meerdere mensen. Toen herinnerde ik het me weer, we waren neergestort. " Ellecia! " snel stond ik op, maar te snel want alles draaide. Verwoed begon ik langs de andere te lopen tot ik haar gevonden had en me zowat bovenop haar wierp. "He jij, wakker worden! Nu meteen." Schreeuwde ik in haar oor en schudde Ellecia door elkaar. Ik keek rond en zag Drew en Gabriel. Een zucht verliet mijn mond. Waar waren we in hemelsnaam? Een vlakke hand kwam in Ellecia gezicht neer. "Oke ik ben nu echt serieus, word wakker." schreeuwde ik weer tegen haar.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dean William Turner
    Uitgeput kwam ik aan op het strand. Ik was alleen op het vliegveld gezet naar familie, maar dit was niet het juiste eiland. Nu de adrenaline van de crash en het zwemmen wegebten voelde ik een verschrikkelijke pijn in mijn linkerarm. Ik liet me onder een boom zakken en legde het ding op mijn schoot. Er zaten wat vreemde bochten in. Ik drukte er op een en gilde het uit van de pijn. Gebroken, dat was zeker. Mijn rugzak die ik als handbagage had gehad had ik mee weten te nemen. Eruit haalde ik een bandana, die ik nog wel eens om mijn wilde rode haar bond als het echt niet wilde, zoals nu. Met heel veel moeite knoopte ik met mijn slechte hand, waarom hand ik verdomme mijn linker arm gebroken, er een mitela van. Ik hing hem om mijn nek en hing met veel pijn en moeite mijn arm erdoor. Dat voelde al wel beter. Ik bleef met mijn rugzak naast me in de schaduw zitten en keek hoe wat anderen ook aanspoelden en aanzwommen terwijl het vliegtuig brandde en langzaam zonk.


    Bowties were never Cooler

    Aideen Layla O'Gorman
    Het was lastig geweest om uit het wrak te komen, vooral omdat ik Dylan toch echt niet ging achterlaten en hij bang vast zat aan de stoel. Ik had hem uiteindelijk los kunnen krijgen en was met hem en mijn rugzak, drijvend op mijn gitaarkoffer naar het eiland gedobberd. De zon brandde op mijn hoofd en mijn kleren, skinnyjeans en een tshirt, waren helemaal verzopen. Mijn schoenen was ik al kwijt. Toen ik op het eiland aankwam vond ik een plek in de schaduw met de spulletjes die ik nog had en viel met het hondje in mijn armen in slaap. Ik was zo dood op can die hele crash en al het gereis wat ik ervoor al had gedaan. Dit was mijn 7e vliegtuig in 3 dagen, dus ik was nu echt moe, zeker omdat ik nooit kon slapen in de lucht. Zodra ik mijn ogen sloot dreef ik daarom direct weg naar dromenland. Ik droomde over thuis: de grijze baai, het huis vol mensen, het skatepark, mijn vrienden. Het enige wat ik nu nog had was mijn rugzak, mijn gitaar, Dylan en de anderen op dit hopeloze eiland, maar gelukkig had ik thuis nog in mijn hart en dromen.


    Bowties were never Cooler

    Ellecia Rose Parker

    Ik hoorde een stem die ik herkende ik wou mijn ogen openen maar het lukte niet ik was te vermoeid. Weer hoorde ik de stem, het was Mailorette."Mai..Mailorette?", stamelde ik. Als ik eindelijk mijn ogen open krijg kijk ik om me heen. Dit is niet de plek waar ik naartoe wou. Wat doe ik hier en waar ben ik? Waarom ben ik zo moe? En in schok? Al die vragen spoken door mijn hoofd. "Wat doen we hier" ,vraag ik aan Mailorette. Ik zag nog een paar mensen die ik kende rondom me.


    Do what you love, love what you do

    || Mailorette River Melody Rivendell ||

    "Mai..Mailorette?", stamelde ze. Finally, ze was wakker,. "Wat doen we hier" ,vraagt ze dan. "HET VLIEGTUIG." Zei ik nogal hysterisch. Ik kalmeerde mezelf en ging op een droge toon verder. "We zijn neergestort, en waarschijnlijk op een eiland terecht gekomen." Eigenlijk begint het nu pas tot me door te dringen. "MIJN KLEREN, SIERADEN, ALLES WEG." Begin ik weer hysterisch en sta op. Ik ijsbeer over het strand, nogsteeds hysterisch dat ik alles kwijt ben. Ik blijf stil staan.""MIJN HAAR, ER IS HIER GEEN SPIEGEL!" oh my gade. dit werd nog erger met de minuut,


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellecia Rose Parker
    Ik luisterder naar haar antwoord op haar vraag en dacht even na voor ik kon antwoorden begon zij al helemaal te flippen. "Denk nu even niet aan kleren enzo en aan je haar en bedenkt een plan ofzo hoe we hier weg geraken of eten kunnen zoeken!", riep ik met veel moeite. En probeerde dan recht te staan ook al lukte het niet echt goed.


    Do what you love, love what you do

    || Mailorette River Melody Rivendell ||

    "Oh ehh..Sorry Ellecia.." Zei ik en ondersteunde haar. "Eten is waarschijnlijk daar te vinden." Mijn vrije hand wees naar de jungle die voor ons lag. "Weg geraken zal waarschijnlijk wel even duren. maar als we bijvoorbeeld groot S.O.S maken van stenen in het zand zal een passerend vliegtuig ons wel vinden." Zei ik wijs.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellecia Rose Parker

    Ik stond op met behulp van Mailorette. "dankje" zei ik op een rustigere toon. "Oke misschien moeten we eerst beginnen met S.O.S en dan eten zoeken?", zeg ik weer. Ik was zo bang wat als ik hier nooit meer weg geraak. Wacht ik had een idee. "Had jij iets mee zoals een gsm of Ipad ofzo die niet in je koffer zat?" vraag ik hopend.


    Do what you love, love what you do

    [MT, waar kan ik in springen?]


    Spoiler alert: you will save yourself