• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."





    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Mailorette River Melody Rivendell. - Chilaw.
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Joshua Melian Quinn - Faisean
    - Josua Melain Quinn? - Faiseen
    -Lie Emmet Johnson.- Chilaw
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -


    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:


    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.


    © aan Dasskin

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Niall Horan
    Ik zwem naar het eiland. Ik kreun van de pijn, mijn arm doet verschrikkelijk zeer. Ik probeer hem dus zo min mogelijk te bewegen. Gelukkig kan ik alweer snel staan. Ik loop het strand op en zak uitgeput in een. What just happend? Het vliegtuig storte neer en ik weet nog dat ik keihard tegen de rand werd gesmeten. Ik probeer alles terug te halen. Opeens weet ik het weer. Ik ben Niall Horan en ik zat samen met de rest van one direction in het vliegtuig. Gelijk begin ik te roepen. 'Louis! Harry! Liam! Zayn!' Ik strompel het eiland over waar trouwens ook andere mensen lopen. Ze zullen toch niet... Ik wuif de gedachten weg. Nee, ze hebben het vast wel overleefd. Ik pak mijn mobiel en kijk ernaar. Hij is door midden gebroken en over ontbreken stukjes. Ik probeer hem niet eens aan te doen en smijt hem weg. Met mijn rechterhand mijn linkerarm vasthoudend besluit ik de andere jongens te zoeken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis William Tomlinson

    In de verte hoor ik Niall schreeuwen. 'Louis! Harry! Liam! Zayn!' Ik ren meteen naar hem toe. 'Niall!' Zeg ik, en ik kijk of hij niet gewond is. 'Ik ben de enige hier van de jongens. Nou ja, niet nu jij erbij bent natuurlijk. De rest is nog ergens in het water neem ik aan. We zitten ergens in de zee tussen Engeland en Amerika.' Leg ik uit. 'We kunnen hier ook niet weg.' Voeg ik er nog even aan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan
    Ik zucht opgelucht als Louis op me af komt rennen. Gelukkig heeft hij het overleefd. 'Niall!' Roept hij. 'Lou!' Roep ik vrolijk terug. . 'Ik ben de enige hier van de jongens. Nou ja, niet nu jij erbij bent natuurlijk. De rest is nog ergens in het water neem ik aan. We zitten ergens in de zee tussen Engeland en Amerika.' Legt Louis uit. Ik staar naar de zee en zucht. 'We kunnen hier ook niet weg.' Voegt hij er nog even aan toe. Ik knik. 'Dan moeten we maar eten gaan zoeken, ga je mee?' Vraag ik hem. Ik kan er niks aan doen, ik heb honger. Ik heb voor die vliegtuigreis voor het laatst gegeten. 'We zullen dat concert vast ook niet meer halen.' Mompel ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zayn Javadd Malik

    Al hard zwaaiend probeerde ik met de golven mee te gaan. Omdat ik niet kon zwemmen ging het dus wat moeilijker. Godzijdank voelde ik het zand onder mijn voeten en sjouwde mezelf het water uit. Snel nam ik een grote hap adem. Wat een rotdag. Als eerst niks gegeten, waardoor ik nu enorme honger had, en dan nog dat verdomde vliegtuig. Grommend wreef ik het water uit mijn ogen. 'Sigaret. Ik heb een sigaret nodig' mompelde ik. Nog niet helemaal bijgekomen van de klap pakte ik uit mijn broek het pakje sigaretten. Nat. Zeiknat, net zoals de aansteker. Gefronst deed ik een poging maar nee hoor, geen vuur. Gefronst keek ik rond en zag ik mijn twee mede-bandleden. 'Lou! Niall!' riep ik hard snel sjokte ik naar hun toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mailorette.

    Ik Zie Louis op Niall afrennen. "Zeg Elle, blijf jij maar bij de slang. Hij mag je." Zeg ik grijnzend. Er was een nieuw meisje bijgekomen met een hondje. "Omg.. Dat hondje is zo epic! Hoe heet hij?" Zeg ik vriendelijk tegen het meisje. " Mailorette Rivendell trouwens." Zeg ik glimlachend en steek mijn hand naar het meisje uit. Ik aai het hondje even over zijn kopje en wacht tot het meisje zich heeft voorgesteld. "Excuseer me even" Zeg ik vriendelijk en haast me naar Louis. Gewoonweg omdat ik niet in de buurt van die verachterljike slang wil blijven. Ik hoor Louis aan Niall uitleggen waar we ongeveer zitten als ik ertussen haak. "Aangezien we een uur of vier onderweg waren, zitten we net buiten de handselroute, dat betekend dat hier maar weinig boten langs komen. Watervliegtuigen daarintegen zullen we zat tegenkomen. Nu is de vraag alleen nog of ze zullen reageren als we noodsingalen afgeven. Even denken hoor.." ik draai me een halve slag. "Als het goed is, is dat het noorden. dus dan liggen een verzameling eilandjes waar ze tegenwoordig veel rare dingen vinden.." Ik draai me een kwartslag terug. "Daar'' wijs ik, doelend op een groep eilandjes waarvan een heel erg afsteekt tegen de rest. "Als we op de een of andere manier een vlot zouden kunnen maken zouden we er binnen twee dagen zijn. Maar we zitten in het regenseizoen dus dat is haast onmogelijk. De zee zal veel ruiger zijn als normaal en ons om slaan. Laten we dan nog niet praten over de haaien en andere dieren die ons het leven kunnen kosten." Zeg ik wijs, en bloos dan. Ik had nog nooit zo slim gedaan, zelfs niet voor proefwerken en andere overhoringen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 19:16 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Wie voor de tweeling?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    [Wie voor de tweeling?]


    (Ellecia kan wel komen?)


    Do what you love, love what you do

    Ellecia

    "Zeg Elle, blijf jij maar bij de slang. Hij mag je.", zegt ze en gaat naar Louis. "En ik mag hier weer bij dat rot beest zitten, terwijl zij naar haar crush gaat", zeg ik tegen mezelf."Wil jij mijn nieuwe crush worden?",zeg ik kinderachtig tegen de slang alsof hij mij kan verstaan. Hij of zij weet ik veel komt een beetje dichter bij. "Sorry ik heb al een crush", zeg ik al ik bang wegren. Dan ga ik maar eens op dit eiland rondkijken.


    Do what you love, love what you do

    [Aideen wordt hard genegeerd]


    Bowties were never Cooler

    [Nu niet meer, sorry]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Niall Horan
    Dan komt er een meisje naar ons toe gelopen en ze begint allemaal dingen te vertellen die me niet veel wijzer maken. 'Het komt er dus op neer dat we voorlopig niet weg kunnen.' Zucht ik. Pas dan merk ik dat mijn arm bloed, de pijn is gelukkig al weg getrokken. Ik trek mijn shirt uit en bind die om de wond. 'Lou, Niall!' Hoor ik dan. Ik draai me om en zie Zayn op ons af komen. 'Zayn!' Roep ik opgelucht. Nu alleen nog Harry en Liam. Ik kijk om me heen en zie een meisje met een gitaarkoffer. 'Ik ga daar even heen.' zeg ik tegen de rest en ik loop op het meisje af. 'Hey,' begroet ik haar. 'Heb je die meegenomen?' Ik wijs op de gitaar. Een beetje een overbodige vraag. Ik had beter kunnen vragen waarom ze die gitaar mee heeft.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    KiliOfDurin schreef:
    [Aideen wordt hard genegeerd]


    (Ellecia wil wel naar haar toe gaan?)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:05 ]


    Do what you love, love what you do

    [Niall is ook al naar haar toe (:]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Niall is ook al naar haar toe (:]


    (laat Niall dan maar alleen gaan :))


    Do what you love, love what you do

    [Thanks! Ik reageer zo snel mogelijk weer]


    Bowties were never Cooler