• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."





    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Mailorette River Melody Rivendell. - Chilaw.
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Joshua Melian Quinn - Faisean
    - Josua Melain Quinn? - Faiseen
    -Lie Emmet Johnson.- Chilaw
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -


    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:


    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.


    © aan Dasskin

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ( Kan ik mijn namen veranderen? : Joshua Melian Quinn en Josua Melain Quinn?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    xAlways schreef:
    [MT, waar kan ik in springen?]


    (Je kan wel naar Ellecia en Mailorette als je wil?)


    Do what you love, love what you do

    Louis William Tomlinson

    Zwaar ademend zet ik een hand op het zand. Waar ben ik? Waarom werd ik wakker door een grote golf van water. Ik Schudt mijn hoofd en loop naar twee random meiden op het strand. 'Enig idee wat er allemaal gebeurt is? Ik snap er even helemaal niets meer van. Ik ben Louis Tomlinon by the way.' Zeg ik, en ik steek mijn hand uit. Er zit zand in mijn oog, dus begin ik meteen te tranen. Boos probeer ik het zandkorreltje weg te knipperen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mailorette River Melody Rivendell

    Ik kijk opzij als er een jongen die ik sowieso nog nooit eerder gezien heb tegen ons begint te praten. 'Enig idee wat er allemaal gebeurt is? Ik snap er even helemaal niets meer van. Ik ben Louis Tomlinon by the way.' Zegt hij, en steekt zijn hand uit. Deze neem ik met mijn vrij hand aan." Mailorette Rivendell. Ja mijn achternaam is van de films Lord Of The Rings." Ik had dat al zoó vaak aangehoord dat het me nu gewoon begon te irriteren. "Zeg, zou je me misschien kunnen helpen?" Zeg ik tegen de jongen die zich voorstelde als Louis. "Nee Elle, die zit vol met water. we kunnen hem wel gebruiken om voorbijkomende boten en andere dingen te seinen." Was ik de wijste was ons twee of lag dat volkomen aan mij?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis William Tomlinson
    Een van de twee schudt mijn hand. 'Mailorette Rivendell. Ja mijn achternaam is van de films Lord Of The Rings.' Ze lijkt ervan te balen dat het zo is. 'Ik vind het wel een coole achternaam hoor.' Zeg ik met een glimlach. 'Zeg, zou je me misschien kunnen helpen?' Vraagt ze. Ik knik. 'Ja hoor. Soldaat Tomlinson meldt zich!' Zeg ik, en ik ga recht staan. 'Nee Elle, die zit vol met water. we kunnen hem wel gebruiken om voorbijkomende boten en andere dingen te seinen.' Zegt ze, en ik grijns even. Ik weet dat de situatie niet goed is, maar ja... Je moet altijd de zonnige kant bekijken, en laat dat nu eens zijn dat we op een tropisch eiland zitten. Voor een tijdje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mailorette River Melody Rivendell

    Bedankt, gebaar ik naar Louis en gebaar daarna naar Ellecia die zwaar op mij steunt. "Hm, valt wel mee hoor. Ik werd altijd voor elf uitgemaakt."Zo onverschillig mogelijk haal ik mijn schouders op. "Elle, val eens wat af. Sante Jeez. Of ga in ieder geval op je eigen benen staan." Ik zet een stap opzij, zodat ze niet meer op mij kan leunen. "Ik ga even.. Daar in." Een sierlijk gebaartje met mijn pols makend naar het Jungle/woud/bosding. Mijn schoenen had ik nog aan dus ik hoefde me geen zorgden daarover te maken en liep een stukje het Jungle/woud/bosding in. Eigenlijk meteen valt het me op dat er voldoende fruit hangt. Ik ga aan een boom hangen, en sta op een rots en kijk naar de mensen die er zijn. 1...2...3..4.. 14 mensen! Sante Jeez. "Laaaaads, hier is genoeg eten voor sowieso een jaar! Als Elle en Louis niet alles op eten. " Zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen naar Louis en Elle.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis William Tomlinson

    'Hm, valt wel mee hoor. Ik werd altijd voor elf uitgemaakt.' Legt ze uit. Ik voel me meteen schuldig. 'Elle, val eens wat af. Sante Jeez. Of ga in ieder geval op je eigen benen staan.' Ik glimlach een beetje. 'Ik ga even.. Daar in.' Zegt ze, en ze wijst naar het bos ding. OF het is een jungle, kan ook. 'Laaaaads, hier is genoeg eten voor sowieso een jaar! Als Elle en Louis niet alles op eten.' Zegt ze met een wenkbrauwwiebel. Ik grijns en pak een appel uit een boom. 'Hmm... Ja, hier kan ik wel van genieten.' Grap ik, neik kijk het bos door. 'Hiervan zouden we op zich wel een hut van kunnen maken. Wel een lastige opgave om het waterdicht te maken.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mailorette River Melody Rivendell

    Ik knikte. "Het waterdichten zou met mos en palmbladeren kunnen. Maar we zijn met veertien, dus we zouden er meer moeten maken en dieper het bos in moeten gaan. Wat ik als eerst zeer betwijfel omdat het er niet erg aardig uitziet daar." Rustig leunde ik tegen een van de bomen. "Louis, waren er vrienden bij je? teminste kun je ze wakker maken?" zei ik, het klonk zowaar als een bevel. "Elle, maak de linkerzijde wakker. Dan doe ik die drie jongens wel. ( Joshua en Josua)"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Iemand voor Aideen of Dean?]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    'Het waterdichten zou met mos en palmbladeren kunnen. Maar we zijn met veertien, dus we zouden er meer moeten maken en dieper het bos in moeten gaan. Wat ik als eerst zeer betwijfel omdat het er niet erg aardig uitziet daar.' Zegt Mailorette. En ik knik. 'Het water hier is zout. Of we moeten het reinigen, of op zoek naar een bron.' Zeg ik, de situatie inschattend. Zou er op dit eiland wel een bron zijn. 'Louis, waren er vrienden bij je? teminste kun je ze wakker maken?' Vraagt ze. Ik schrik opeens. Zayn! DIe kan niet zwemmen! Ik kan niet terug de zee in. Ik kan dan verdwalen. Ik kijk het strand rond. Geen spoor van de jongens. 'Als het goed is moeten ze er wel zijn. Hopelijk is Paul al naar ons aan het zoeken... Dan zijn we hier zo weg.' Zeg ik bezorgt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mailorette River Melody Rivendell

    Ik trek een wenkbrauw op. "Lieve,Lieve Louis, we zitten op een eiland middenin de Atlantische oceaan. Hoe denk je dat ze ons gaan vinden? Waarschijnlijk is dit nog net geen plekje vanaf boven. Ik bedoel er staan nergens eilandjes aangegeven in de Atlantische oceaan tussen Engeland en Amerika." Ja, ik was slim. En dat verborg ik zeker onder mijn uiterlijk. Ik kijk even rond en tref drie jongens aan die ik nog nooit gezien heb in het vliegtuig of de hal. "Zijn dat je vrienden?" Ik maak een gebaar naar de drie jongens.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellecia

    Er komt een jongen naar ons aangelopen en stelt zich voor en steekt dan zijn hand uit. Ik glimlach gewoon even naar hem. Dan begint ze een gesprek met de jongen ide blijkbaar Louis heet. Ik luister maar gewoon mee. Daarna antwoord Mailorette op mijn vraag,"Nee Elle, die zit vol met water. we kunnen hem wel gebruiken om voorbijkomende boten en andere dingen te seinen." Nu besef ik dat dat echt een domme vraag was."Sorry ik kan nog niet echt nuchter denken"zeg ik dan maar weer. "Elle, val eens wat af. Sante Jeez. Of ga in ieder geval op je eigen benen staan." en direct na dat ze haar zin afgemaakt heeft gaat ze een stap opzij waardoor ik op de grond val en zucht, "Bedankt, mijn benen wegen een ton en op haken is dat ook niet zo handig", zeg ik dan maar weer als ik een poging doe om recht te staan. "Het is niet zo slim om haken aan te doen maar wie had nu gedacht dat dat fucking vliegtuig ging neerstorten!", zeg ik gefrustreerd als ik recht gekomen ben en mijn haken uitgedaan heb. Mailorette gaat in de bossen en ik kijk Louis even aan daarna besluit ik maar om haar te volgen."Wow hier is echt veel eten", zeg ik als ik al die bomen met fruit gezien heb. Ze gaat op een rots staan en begint de mensen te tellen. Het waren er blijkbaar 14. 14 die het misschien overleeft hebben. 14 mensen maar van heel die vlucht. Nu besef ik maar dat ik echt veel geluk gehad heb.Toen begonnen ze een idee te bedenken om een hut te maken, het was wel een goed idee. Leuk nu was ik hier weer de domme van ons 3. "Louis, waren er vrienden bij je? teminste kun je ze wakker maken?" zei ze, en daarna tegen mij: "Elle, maak de linkerzijde wakker. Dan doe ik die drie jongens wel""Oke" zeg ik weer. Ik wou hen net gaan wakker maken als ik Louis zie schrikken en zie hem dan in zichzelf denken,"Wat is e..."ik kan m'n zin niet afmaken als Louis begin te praten: "Als het goed is moeten ze er wel zijn. Hopelijk is Paul al naar ons aan het zoeken... Dan zijn we hier zo weg." En daarna wil ik weer iets zeggen maar dan begint Mailorette te praten: "Lieve,Lieve Louis, we zitten op een eiland middenin de Atlantische oceaan. Hoe denk je dat ze ons gaan vinden? Waarschijnlijk is dit nog net geen plekje vanaf boven. Ik bedoel er staan nergens eilandjes aangegeven in de Atlantische oceaan tussen Engeland en Amerika." Daar had ze een punt en zo lijk ik nog dommer. "Oke waarom schrok je zo en wie is Paul?", vroeg ik snel voordat zij iets gingen zeggen.


    Do what you love, love what you do

    Mailorette

    \ik hoor Elle iets tegen Louis zeggen en kijk omhoog als ik een raar geluid hoor. Ik schrik en spring de twee zowat omver waarbij ik uiteindelijk half in hun beide armen beland. "BEHAARDE MENSEN. Oh wacht...APEN." Gil ik keihard nadat ik me verbeterd heb. Apen waren een van mijn grootste angsten, afgezien van slangen natuurlijk. " Ik zweer..als ik hier een groene boompython tegenkom gooi ik me van die berg daar. " ik maak een gebaar naar een berg die boven een aantal andere uittorend. "Wacht..Louis..Louis Tomlinson. Louis "Knettergek But Hot" TOMLINSON." Het begint tot me door te dringen. Ik zit op een eiland met de Louis Tomlinson. Ineens lijkt het me niet zo erg meer. Elle ging me hier mee klieren. Ze wist dat ik een crush op hem had en dta heel mijn kamer vol hing met posters van alleen hem. Dan kijk ik naar mijn pols waar de"I Love One Directon, I Love Louis, Future Miss Tomlinson aan hangen en een zware rode blos verpreid zich over mijn wangen. Oeps..


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zie Mailorette schrikken en ze valt in onze armen."BEHAARDE MENSEN. Oh wacht...APEN.", roept ze."haha Lorette het zijn maar schattige aapjes" lacht ik. " Ik zweer..als ik hier een groene boompython tegenkom gooi ik me van die berg daar. " aah ja ze was ook nog bang voor slangen."Doet dat alstublieft nooit", beveel ik haar. "Wacht..Louis..Louis Tomlinson. Louis "Knettergek But Hot" TOMLINSON.", schreewt ze dan weer. En zie haar daarna naar haar bandje die aan haar pols gangt. Nu herken ik die jongen weer het was die van One Direction. Ik was niet echt fan van hen maar zij wel ze had bijna alles van hen en vooral van Louis. Ze had een enorme crush op hem. Ik begon luid te lachen.


    Do what you love, love what you do

    Mailorette

    Mijn gezicht neem serieus een -.- blik aan. "Don't you dare to say it! You Damned Back of a filty pig! " roep ik met een fake brits accent naar haar. Ik zie iets groens tussen het zand en spring meteen in Elle's armen. "GOD ALLEMERANTE!" Gil ik zowaar in haar oor. "G-g-g-g-g-g-g...GROENE BOOMPYTHON." Oke lekker Lorette, het is een simpel palmblad en je denkt gelijk dat het een slang is. Goedzo.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.