• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."





    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Mailorette River Melody Rivendell. - Chilaw.
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Joshua Melian Quinn - Faisean
    - Josua Melain Quinn? - Faiseen
    -Lie Emmet Johnson.- Chilaw
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -


    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:


    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.


    © aan Dasskin

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Ik reageer morgen ochtend wel op Louis en de twee dames. Is dat goed?

    Ik heb namelijk slechte wifi en typ s nachts offline om het s ochtends te uploaden]


    Bowties were never Cooler

    [ @ KiliOfDurin : Is oke hoor, ik laat Lorr wel gewoon een beetje raar doen. ^^]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Is goed, al kan ik er dan niet meer zo makkelijk op reageren, maar het komt goed]


    Bowties were never Cooler

    Ellecia
    "Oke, niet dus", zeg ik gemeen. Dit was mijn kans om haar terug te pakken.Voor ik iets kon zeggen sprong Lorette in mijn armen. "Dat is geen slang!", zeg ik en kijk haar raar aan."Louis?, Ik ben trouwens Ellecia en dit is 1 van mijn best vriendinnen die een hele grote fan van One Direction is en toevallig heeft ze een grote crush op je", zeg ik tegen hem en glimlach dan gemeen naar Lorette. Haha dit was echt zo hilarisch. Daarna loop ik terug dichter naar Lorette,"bedankt me later maar"


    Do what you love, love what you do

    Mailorette

    "Dat is geen slang!", zegt ze en kijkt me raar aan."Louis?, Ik ben trouwens Ellecia en dit is 1 van mijn best vriendinnen die een hele grote fan van One Direction is en toevallig heeft ze een grote crush op je", zegt ze tegen hem en glimlacht dan gemeen naar mij. daarna loopt ze naar mij,"bedankt me later maar" Ik maak een boos geluidje en pak een tak. "Bedanken? Neerslaan bedoel je!" zeg ik boos, ookal maakte ik wel een grapje over het neerslaan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellecia

    "We weten allebij dat jij dat niet durft... wow wat zijn we weer lief voor elkaar" zeg ik lachend. En kijk dan naar het strand. "misschien moeten we nu de rest gaan wakker maken voor het te laat is?", zeg ik ik was de rest even vergeten.


    Do what you love, love what you do

    Mailorette

    "Dat durf ik wel hoor!" Zeg ik lachend en tik met de tak tegen haar hoofd. "Boem. nu ben je dood." Zeg ik kinderlijk en pleur de tak naar achter. "Wie zegt dat ze nog leven? Ik bedoel dan worden het zombie's! Net zoals in TWD! nee-nee dat wil ik dus voorkomen." Zeg ik gelijk en zet een paar stappen terug. "Ga jij maar met de zombie's spelen. Dan komen ik en Louis wel later ergens achter jullie aan slenteren."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellicia

    "Wow nu ben ik dood", zeg ik kinderachtig terug. En luister dan naar wat ze zegt. "Ja jij en Louis", zeg ik lachende."Ik mag naar de zombies gaan en jij mag bij je crush blijven dat is niet eerlijk", zeg ik weer lachend.


    Do what you love, love what you do

    Mailorette.

    "Ja, Ja dat klopt." Grap ik Phineas van die tekenfilm na. "Omg reallife TWD spelen. Awesome" Lach ik. "En trouwens, liever Louis en ik, dan ik en dat jungle gedoe." zeg ik blijk. Hoe kan ik nou weer blij zijn? ik zit verdomme vast op een onbewoond eiland. Geweldig vind je niet. "En ja. dat is wel een SLANG."Schreeuw ik weer en spring in Elle's armen om niet te dicht bij dat ding in de buurt te zijn. "Get me out of here. before i break a NAIL. hey wacht. N-A-I-L. omdraaien. N-I-A-L + L." Grinnik ik om mijn eigen grap. Faal Lorr, Faal.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ellecia
    "En ja. dat is wel een SLANG.", roept ze na dat ze wat gezegd over dat van Louis enzo en ze spring alweer in mijn armen."Dat is geen slang kijk maar"zeg ik en laat haar vallen. Ik loop wat dichter bij en kijk naar het groenachtig ding. "DAT IS ECHT EEN SLANG", roep ik en begin te schreeuwen. Ik loop snel terug naar het strand.Er zijn hier slangen hier wil ik niet blijven.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 10:09 ]


    Do what you love, love what you do

    [mijn topics]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mailorette

    "Ik Zei het toch!" Greens ik vanaf de grond, maar mee dat dat ding dichterbij kwam sta ik op en spring half op Louis rug. "Jij beschermd. Daar zijn "Mannen" voor" Zeg ik sarcastisch. "Elle, wie is er nu banger? Op wie had jij ook al weer een crush? Die malfidusdude van harry potter? Tom Felton? Alleen in de laatste film is hij alleen leuk." onverschillig haal ik mijn schouders op en steek mijn tong naar Elle uit.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ItsNiall


    > Wunjo


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dean William Turner
    Ik krabbelde met mijn ene arm op uit het zand en begon wat rond te banjeren. Ik hield van rondbazuinen en ravotten. Ik was een echte jongen op dat punt. Opeens hoorde ik hysterie op het strand. Ik haalde een hand door mijn nu opgedroogde nog pluizigere rode haar. Toen jakkerde ik er naartoe langs een meisje dat lag te slapen met een hondje in haar armen. Ik zag twee meisjes piepen en gillen op het strand vlak bij een jongen. Ik herkende hem vaag, maar geen idee waarvan. Ik lirp naar hem toe met een vrolijke glimlach op mijn gezicht. Ondanks dat we maar met zo weinigen waren was ik blij dat ik nog leefde en vooral dat ik niet de enige was. "Hey. Ik ben Dean. Waar is al het gegil over?" vroeg ik aan hem. Hij was een stuk langer dan ik en duidelijk ouder, maar wat wilde je ook. Ik was een jochie van 13. Ik keek nog even naar de hysterische meiden. Waarom moesten meiden altijd zo gillen en overdrijven? Misschien was ik er te jong voor, maar dat snapte ik echt niet.

    Aideen Layla O'Gorman
    Na een tijdje werd ik wakker met Dylan nogsteeds in mijn armen. Ik ging rechtop zitten en rekte me uit terwijl het hondje rond me heen sprong. Ik stond op en klopte het zand van me af. Ik was een beetje opgedroogd in de zon, gelukkig. Ik viste mijn borstel uit mijn rugzak en borstelde mijn lange ravenzwarte haren uit voor ik ze in twee lange vlechten over mijn rug hangen. Ik hing mijn rugzak weer op mijn rug, over mijn gitaarkoffer die ik daar had gehangen. Toen liep ik met de riem van het hondje, wat nu al een dode slang uit zijn mond had hangen, door het zand. Ik aaide even over zijn kop voor ik richting twee meiden die heel hysterisch aan het doen waren. Ik liet Dylan naast me zitten toen ik bij ze stond. "Hey" zei ik met mijn zachte stem. "Wat is er aan de hand?" Ik moest toch eens contact leggen. We waren hier namelijk maar met weinigen. Het was wel handig niet de niemand te zijn in zo'n klein groepje. Erbuiten vallen in zo'n kleine groep was namelijk niet goed.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    In paniek over de rest van de jongens kijk ik uit over de zee. De meiden gillen wat over een slang en of hij echt is of niet. Waar komt de reddingsactie? Als we niet in het water waren gedonderd, hadden we nog onze mobieltjes kunnen gebruiken. Gelukkig zitten er geen gillende fans bij. Lorette is misschien een fan, maar ik neem aan dat Ellicia gewoon zat te plagen. Een jongen die een stukje kleiner is dan ik ben, komt naar me toegelopen. 'Hey. Ik ben Dean. Waar is al het gegil over?' Vraagt hij. Ik kijk hem aan. 'Hey. Ik ben Louis. Volgens mijn was er een slang. Fijn om te weten dat ik niet de enige jongen ben die het overleefd heeft.' Zeg ik met een poging tot een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself