• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Idee van Adnane

    Er kunnen altijd meer mensen bijkomen!

    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Invullijstje
    Naam:
    Schuilnaam (Alleen voor de meisjes):
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (Nep uiterlijk voor de meisjes):
    Innerlijk
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ehhhhhhhhhhhh
    Ik denk dat ik een meisje reserveer... Ik wil ook een jongen reserveren, als het kan. Ik twijfel nog even wie ik faceclaim. (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Ehhhhhhhhhhhh
    Ik denk dat ik een meisje reserveer... Ik wil ook een jongen reserveren, als het kan. Ik twijfel nog even wie ik faceclaim. (:
    Ga ik nu reseveren :}


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik twijfel of ik Marc Bartra ga nemen :x He has pretty eyes...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Ik twijfel of ik Marc Bartra ga nemen :x He has pretty eyes...


    Ik zeg: Doen _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Monticia schreef:
    Ik twijfel of ik Marc Bartra ga nemen :x He has pretty eyes...
    Ik vind hem wel pretty..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik twijfel ook - ik wil Chris Colfer als mijn jongen faceclaimen maar ik weet echt niet of ik dat moet doen. ><

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bakkali schreef:
    (...)

    Ik zeg: Doen _O_


    Haha, hij is de enige die ik leuk vind van Barca. En Ibi dan.. -maar die speelt bijna nooit-.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Naam: Marc Bartra Aregall.
    Leeftijd: 19.
    Nationaliteit: Spaans.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Marc is een grote flirt, en een echte charmeur. Hij weet hoe hij meisjes om zijn vinger wind en maakt er dan ook vaak gebruik van. Marc is geen supergenie, maar hij haalt wel gewoon elk schooljaar. Marc is erg sportief, dus het is geen wonder dat hij daar zijn baan van heeft gemaakt. Marc is een goede vriend als je hem leert kennen, maar kan ook heel goed ruzie maken als hij je niet mag. Marc kan best sluw zijn als het moet, ook is hij erg doelgericht. Hij weet wat hij wil en is gewend het te krijgen. Hij doet er ook altijd alles aan om zijn zin te krijgen, wat meestal lukt.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:25 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aeternum schreef:
    Ik twijfel ook - ik wil Chris Colfer als mijn jongen faceclaimen maar ik weet echt niet of ik dat moet doen. ><
    Hmm het kan gewoon. Ik zou het dan alleen raar vinden als je hem een badboy maakt aangezien hij niet echt erop lijkt..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Hmm het kan gewoon. Ik zou het dan alleen raar vinden als je hem een badboy maakt aangezien hij niet echt erop lijkt..


    Ik maak hem geen badboy, haha. Ik heb daar echt een hekel aan. Maar ik denk dat ik hem homoseksueel maak, omdat dat wel leuk is in zo'n RPG - en hij is het tenslotte in de serie waar hij in speelt (Glee) en hij is het in reallife. Dus, tja.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    (...)

    Ik maak hem geen badboy, haha. Ik heb daar echt een hekel aan. Maar ik denk dat ik hem homoseksueel maak, omdat dat wel leuk is in zo'n RPG - en hij is het tenslotte in de serie waar hij in speelt (Glee) en hij is het in reallife. Dus, tja.
    Ik hou van alle homo's :3


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik hou van alle homo's :3


    Ik claim hem alvast. ^^
    Ik ga even kijken welk meisje ik ga claimen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Justin Drew Bieber
    Leeftijd: Negentien jaar, geboren in London op èèn maart 1994
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Justin is eigenlijk heel aardig, en een leuke jongen. Alhoewel hij soms nog wel eens opgefokt is, probeert hij iedereen ten vriend te houden. Altijd is Justin vrolijk, en open. Hij ontvangt iedereen met open armen, zelfs mensen die hem niet mogen. Justin is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan Justin erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als het over zijn familie gaat, en als je iets verkeerds zegt, dan moet je op de vlucht slaan. Er zijn vier mensen waarvoor hij zijn leven zou opzeggen, de vier mensen waarvan hij het meest houdt. Zijn ouders en zijn jongere halfzusje en halfbroertje genaamd Jazmyn en Jaxon.
    Extra: Toen hij een baby was zijn Justin's ouders gescheiden. Pattie, zijn moeder, was namelijk pas achttien toen ze hem kreeg en werd dus tienermoeder. Jeremy, zijn vader, stuurde wel geld en bleef beste vrienden met Pattie. Ondertussen heeft Justin een stiefmoeder genaamd Erin waarvan ie een kleiner broertje en zusje heeft. Daar is ie heel gelukkig mee, niet alleen omdat hij nu geen enigs kind meer is maar ook omdat de vijf- en driejarige zijn hart hebben gestolen. Justin heeft nooit les gehad en heeft zichzelf aangeleerd om drums, gitaar, piano en een klein beetje trompet te spelen. Daarom kan hij nu ook geen noten lezen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam:
    Ariana Grande
    Schuilnaam (Alleen voor de meisjes):
    Ignacio Jay Celain
    Leeftijd:
    18
    Nationaliteit:
    Spaans
    Uiterlijk (Nep uiterlijk voor de meisjes):


    Innerlijk:
    Ariana heeft een heel lief uiterlijk met haar rode haartjes. Echter is ze als jongen aanvoerder bij het football team. Voor Ariana is dat niet echt moeilijk te spelen aangezien ze het vroeger zelf als meisje heeft gedaan. Ariana is heel lief en het stem vervormen word nog eens wat aangezien ze niet echt een mannenstem heeft ook al praat ze met een zwaar vervormde stem. Als jongen geilt ze op meisjes en wil ze vooral de reacties peilen van andere mensen wat ze over Demi Lovato Miley Selena en haar zelf vinden.
    Extra:
    X

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 13:09 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin is af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."