• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Idee van Adnane

    Er kunnen altijd meer mensen bijkomen!

    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Invullijstje
    Naam:
    Schuilnaam (Alleen voor de meisjes):
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (Nep uiterlijk voor de meisjes):
    Innerlijk
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aeternum schreef:
    (...)

    Dan doe ik Elizabeth. (:


    Weird moment wanneer Chris in de serie Glee ook op het Dalton zat.
    Het was ook eerst een GLEE RPG maar ik heb hem veranderd....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ---

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, het feit dat er nu twee Chris'sen zijn, met beiden de echte voornaam Christopher, is erg raar. XD. (Niet dat ik het gestolen heb of iets, want Wikipedia vertelt de waarheid).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Haha, het feit dat er nu twee Chris'sen zijn, met beiden de echte voornaam Christopher, is erg raar. XD. (Niet dat ik het gestolen heb of iets, want Wikipedia vertelt de waarheid).
    Hahaha ja Lil Twist heet ook zo :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Hahaha ja Lil Twist heet ook zo :]


    Ach ja, ze kunnen mijn Chris ook 'de jongen met de schattige glimlach' noemen, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog 5 rollen :c


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Elizabeth Gillies hebben als uiterlijk en mag ik dan haar schuiluiterlijk als Munro Chambers? Die is een beetje badass. XD. En ik denk niet dat iemand hem nog gaat doen als jongensuiterlijk. Hij lijkt namelijk ook redelijk veel op Elizabeth, in mannelijke vorm dan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Mag ik Elizabeth Gillies hebben als uiterlijk en mag ik dan haar schuiluiterlijk als Munro Chambers? Die is een beetje badass. XD. En ik denk niet dat iemand hem nog gaat doen als jongensuiterlijk. Hij lijkt namelijk ook redelijk veel op Elizabeth, in mannelijke vorm dan.
    Is goed er moet nog 1 meisje erbij komen en dan moeten alle gereseveerde rollen ingevuld worden en dan kunenn we beginnen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam
    Elizabeth Egan Gillies.
    Schuilnaam
    Eliah Brewsworth. (= Ieelayah Bruwswort).
    Roepnaam
    Eli. (= Ieelay).
    Leeftijd
    20 jaar.
    Nationaliteit
    Amerikaans.
    Uiterlijk


    Nepuiterlijk


    Munro Chambers
    Innerlijk
    Elizabeth is een jongedame die twee kanten heeft; de ene kant is donker, de andere kant is licht. Ze kan een enorme bitch zijn. Ze houdt van enge dingen, zwart, bloed, vechten en alles wat daarmee te maken heeft; ze is ook erg kattig en agressief. Maar aan de andere kant is ze aardig, behulpzaam, lief en betrouwbaar. Niemand heeft daar ooit wat van gesnapt. Ze is erg slecht in vrienden maken, maar toch probeert ze het. Ze flirt graag met jongens, maar ze wacht tot de ware haar kant op komt. Ze weet dat het erg moeilijk is nu ze in haar mannelijke gedaante moet rondlopen, Eli. Ze heeft besloten om zichzelf en Eli gewoon hetzelfde innerlijk te laten behouden omdat het anders heel erg moeilijk wordt voor haar om van innerlijk te gaan wisselen. (Kan nog uitgebreid worden in de RPG).
    Extra
    Elizabeth heeft een paar plukken van haar – haar geverfd in een groenachtige kleur. Ze zijn niet te zien in haar mannelijke gedaante, Eli. Elizabeth heeft ook enkele tattoos.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aangepast


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Is het goed als ik hem in de RPG gewoon Eli noem?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Is het goed als ik hem in de RPG gewoon Eli noem?
    Ja hoor :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Negentien
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Karakter: Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Harry heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn.
    Extra: Harry is biseksueel, maar weinig mensen weten dit, aangezien hij op een jongensschool zit en hij het risico niet wil lopen om gepest te worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ingevuld nog 3 mensen nu..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    F u c k, sorry kan niet meedoen, en misschien is het gandig als jullie evenveel meisjes als jongens hebben, dus ik schrijf me uit, nogmaals sorry.