• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    M'n zusje krijgt een beugel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben nu wel iets te vaak Catfish tegengekomen op Q..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik ben nu wel iets te vaak Catfish tegengekomen op Q..

    Same

    Draculea schreef:
    (...)
    Same


    Het heeft ook allemaal dezelfde titel en allemaal uit hetzelfde fandom en allemaal in de afgelopen (2?) dagen. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    I really need to pee but my bed is too comfy.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Still nothing.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KUT DUO.


    -

    Blijkbaar geeft de verf in mijn haar heel erg af? :S Dat was de vorige keer niet zo :\

    For fucks sake. RPG's hebben emotioneel echt te veel invloed op me. :') Ik kan me veel te goed inleven. I hate it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kom op, Aniek. Je kunt dit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tijd voor Minecraft. :Y)

    Rijles ging goeeeeed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo naar de Keiweek! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yeah zometeen op een boot zitten 12 uur lang met mijn regels. Hoera!!! -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat een honger die vis heeft. Nou ja, zoals een gezonde vis doet, gaat hij wel telkens achter zijn voedsel aan, dus ik voer hem zeker niet te vaak te veel. Beter vaker een klein beetje dan 1 keer heel veel.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 11:35 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.