• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Macabre schreef:
    For fucks sake. RPG's hebben emotioneel echt te veel invloed op me. :') Ik kan me veel te goed inleven. I hate it.

    Dan ben je een uitstekende schrijfster, vind ik. Al was dat mijn mening ook hiervoor, want ik had eens wat van je gelezen. Echt heel mooi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan ben je een uitstekende schrijfster, vind ik. Al was dat mijn mening ook hiervoor, want ik had eens wat van je gelezen. Echt heel mooi.

    Aw, dat is lief, thanks, darling. Jij ook, trouwens. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit is niet leuk ._. heb ik een nintendo 3ds gekocht via mijn oom die in signapore zat, kan dat ding geen europese spellen spelen dus nu moet ik een manier vinden om us spellen te kopen ._.

    Weer lekker een dagje creperen. ;_;


    "I shut my eyes in order to see.'

    En toen ging het niet door..

    Chips!*O*

    Zo naar de bibliotheek.

    Gisteren viel tegen, nu hopen dat vrijdag leuker wordt :3


    i put the fun in funeral

    Kom op nu, New Look!! Ugh


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    "hello my name is kim I'm emo I love ale styles out there I love designing clothes and my favorite movie is the nightmare before christmas"

    ... Are you serious? (cat)

    Far over the misty mountains cold. To dungeons deep and caverns old.

    Hummmmm.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben nog steeds ziek dus ik heb een mooi excuus om vanavond niet naar mijn eerste training te gaan omdat ik weet dat dat een hel gaat worden omdat ik geen conditie heb en ze daarom ons dus een uur lang rondjes gaan laten rennen. Yay.

    Wat nu weer? -.-


    16 - 09 - '17

    Ik heb nog nooit zolang over een rol gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Draculea schreef:
    "hello my name is kim I'm emo I love ale styles out there I love designing clothes and my favorite movie is the nightmare before christmas"

    ... Are you serious? (cat)
    Lol AHAHA


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,