• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I kinda miss this shit... Oh whale.


    help

    ipod oortjes stuk (cat)


    effort never betrays you

    zucht... een taart gebakken de cake klaar, nu het huis opruimen en schoon maken...
    wat is het toch fijn om jarig te zijn >.< damnit vriendje kom van je luie reet af en help me klojo


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    .__.

    Ha, ik ben goed bezig vandaag :Y) Alleen jammer voor m'n ouders dat ik niet het hele huis ga schrobben :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Morgen maar Paymal aanmaken..


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Blub


    Queer zijn is gewoon alles

    Can't. Fucking. Concentrate.


    And in that moment, we were infinite.

    BEN ER ZO BLIJ MEE OMG.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Argh. Ik heb de eerste acht afleveringen gezien van Game of Thrones en ik ben nu ook het boek aan het lezen. 'k Wil alleen niet verder omdat ik weet dat Ned wordt opgesloten en uiteindelijk wordt vermoord. ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eehmm... met mijn beste vriend gezoend alleen hij heeft al iemand... ( maar hij zoende mij ) maar oke ik heb al verteld aan haar en ze vergaf me :) en nieuw mobiel huawei p6 x

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:45 ]

    On va s'aimer, on va danser. C'est la vie. Lalalalala!


    The odds are néver in our favor.

    Skyrim is raar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Castiel, you are one crazy, fucking, amazing bitch!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Well I can dance with you honey, if you think it's funny. Does your mother know you're out?


    Deep inside, I've never felt alive