• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dan stuur je toch gewoon een pb/gb? :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Ashley Lestrange
    Caleb knikte en zuchtte zacht. ''Ik haat hem. Felice is ook vreselijk, maar hij... hij heeft gewoon geen hart. Hij probeert mijn leven compleet te verpesten. Wat heb ik hem ooit gedaan? Ik heb hem altijd met alles geholpen en dan krijg ik dit terug. H-het is gewoon oneerlijk.''
    Ik beet zacht op mijn onderlip. ''Jij niet, ik wel,'' mompelde ik zacht. ''Ik heb zijn hart gebroken.'' Ik zuchtte even. ''En ja, het IS oneerlijk. Weet ik. Maar je haat hem niet, dat zou je nooit kunnen.'' Ik keek Caleb aan en haalde zwakjes mijn schouders op. ''Maar het leven is oneerlijk. En we moeten ons er doorheen vechten.'' Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. ''We vinden wel een manier.''

    Felice Scabior
    Zijn waarschuwende blik was me niet ontgaan en ik rolde met mijn ogen. ''We moeten gaan, we hebben nog veel te doen,'' zei Serpen. Ik zuchtte diep.
    ''Chill, we hebben alle tijd.'' Op dezelfde tempo als net sjokte ik de trap af en mijn koffer denderde met veel kabaal achter me aan. Ik grijnsde door alle blikken; ik hield van aandacht, zij het negatief of positief.
    ''Waar gaan we heen?'' vroeg ik hem, ''Ik bedoel, we hebben geen verblijfplaats.''


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik kijk haar aan en zucht zachtjes.
    'Hij heeft geen hart Ashley er valt niks te breken. Hij is hopeloos,' prevel ik zacht, 'ik heb alles geprobeerd, ik heb hem geprobeerd te vergeven om de vreselijke dingen die hij gedaan heeft, maar dat kan gewoon niet meer. Hij is een monster.'
    Ik staar naar de grond, 'ik weet zeker dat hij niks voelde toen hij onze baby vermoordde, alleen maar haat.'
    Ik pak haar handen vast, 'hij is door en door slecht en we moeten hem tegenhouden voordat het uit de hand loopt... nog erger uit de hand loopt.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Waar gaan we heen?' vraagt Felice, 'ik bedoel, we hebben geen verblijfplaats.'
    Ik haal mijn schouders op, 'ik regel wel wat,' mompel ik. We lopen het terrein van Hogwarts af en zodra we het terrein verlaten hebben, pak ik haar hand vast en verdwijnselen we naar het ministery of magic.
    'Als we de toverwereld willen verslaan, dan moeten we dat van binnen uit doen. We gaan een aantal ministers voor ons winnen. Oude aanhangers van Voldemort die hem in het geheim nog steeds aanbidden,' ik grijns, 'en laat ik nou toevallig weten wie dat zijn en waar ik ze kan vinden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Hij heeft geen hart, Ashley, er valt niks te breken. Hij is hopeloos,'' prevelde hij zacht. Ik haalde zwakjes mijn schouders op.
    ''Soms leek het er wel op,'' mompelde ik zachtjes. Ik speelde afwezig met zijn vingers.
    ''Ik heb alles geprobeerd, ik heb hem geprobeerd te vergeven om de vreselijke dingen die hij gedaan heeft, maar dat kan gewoon niet meer. Hij is een monster.'' Ik keek hem aan; Caleb staarde naar de grond. Ik zuchtte zachtjes. ''Ik weet zeker dat hij niks voelde toen hij onze baby vermoordde, alleen maar haat.'' Auch. Ik kromp in en sloeg mijn ogen neer. Ik wilde dat dingen gewoon zoals vroeger waren. Ik slikte mijn tranen weg en Caleb pakte mijn handen vast.
    ''hij is door en door slecht en we moeten hem tegenhouden voordat het uit de hand loopt... nog erger uit de hand loopt.'' Ik knikte zwakjes en keek hem na een tijdje weer aan. ''Maar hoe?'' fluisterde ik zacht. ''Hoe wil je hem stoppen, Caleb? W-we zijn allebei te zwak om hem te vermoorden. Jij kan het niet, maar ik zou het ook n-niet kunnen.'' Ik haalde even diep adem. ''N-niks werkt.''

    Felice Scabior
    ''Ik regel wel wat,'' mompelde Serpen schouderophalend. Ik besloot het maar aan hem over te laten en keek even rond; het zou nog wel even duren voordat ik dit gras weer onder mijn voeten zal voelen. Plotseling pakte Serpen mijn hand vast en voordat ik het wist, verdwijnselden we naar the Ministry of Magic.
    ''Als we de toverwereld willen verslaan, dan moeten we dat van binnenuit doen. We gaan een aantal ministers voor ons winnen. Oude aanhangers van Voldemort die hem in het geheim nog steeds aanbidden,'' grijnsde hij, waardoor mijn mondhoeken ook even omhoog krullen.
    ''Jouw manier van denken bevalt me,'' complimenteerde ik, terwijl ik aandachtig luisterde.
    ''En laat ik nou toevallig weten wie dat zijn en waar ik ze kan vinden.'' Ik fronste en keek Serpen verbaasd en deels enthousiast aan.
    ''Echt? Wie?'' vroeg ik nieuwsgierig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Dan stuur je toch gewoon een pb/gb? :W


    Dat is al eeuwen geleden. Ik was het zelfs vergeten, tot ik teruglas.


    help

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'We hoeven hem niet te vermoorden, gewoon... permanent opsluit,' prevel ik zachtjes. Ik sta op.
    'Kom mee,' zeg ik en ik trek haar mee richting de bibliotheek. In de bibliotheek moeten ze wel iets hebben dat we kunnen gebruiken om Serpen te verslaan. Ik neem Ashley mee naar de verboden sectie en kijk haar aan.
    'Als we ergens kunnen vinden hoe we Serpen gaan verslaan is het hier. Ze hebben hier zeker weten iets,' mompel ik. Ik begin de boeken af te zoeken naar iets wat we zouden kunnen gebruiken.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Jouw manier van denken bevalt me,' complimenteerde Felice me. Ik grijns even, 'weet ik.'
    'Ik zal het je laten zien,' zeg ik. Ik neem haar mee naar de lift en druk op de juiste afdeling.
    'Het zijn er drie,' vertel ik, 'drie belangrijke ministers die we kunnen gebruiken,' vervolg ik op fluistertoon. We moeten niet hebben dat iemand ons afluistert. Ik kijk om me heen. Het stikt hier van gevaar, één verkeerde zet en we zijn erbij.
    'We zijn gewoon bezoekers oké? We hebben een belangrijke vraag voor ze, die alleen zij kunnen beantwoorden. Vertel aan niemand wie je bent en gedraag je voorbeeldig. Glimlach vriendelijk, dan zullen ze je minder snel verdacht vinden,' fluister ik allemaal bevelend tegen Felice.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''We hoeven hem niet te vermoorden, gewoon... permanent opsluiten,'' prevelde Caleb. Ik keek hem aan.
    ''Dan ontsnapt hij. Hij is niet dom, Caleb, en hij heeft zo zijn vriendjes.'' Hij stond op en trok me mee.
    ''Kom mee,'' zei hij. We liepen naar de bibliotheek en gelijk door naar de verboden sectie. Ik keek om me heen; ik had hier altijd al rond willen neuzen. ''Als we ergens kunnen vinden hoe we Serpen gaan verslaan is het hier. Ze hebben hier zeker weten iets.'' Ik knikte instemmend en hielp Caleb mee. Ik pakte wat oude boeken over Voldemort en zijn geschiedenis.

    Felice Scabior
    ''Weet ik,'' grijnsde Serpen. Ik lachte zachtjes en keek hem aan.
    ''Niet te arrogant worden, Parsel,'' grinnikte ik.
    ''Ik zal het je laten zien,'' zei hij. Hij nam me mee naar de lift en drukte op een knopje. ''Het zijn er drie,'' legde hij uit, ''Drie belangrijke ministers die we kunnen gebruiken.'' Hij praatte op fluistertoon en ik knikte, terwijl ik me vasthield aan de tralies van de lift zodat ik niet op mijn bek zal gaan.
    ''We zijn gewoon bezoekers oké? We hebben een belangrijke vraag voor ze, die alleen zij kunnen beantwoorden. Vertel aan niemand wie je bent en gedraag je voorbeeldig. Glimlach vriendelijk, dan zullen ze je minder snel verdacht vinden,'' beval hij me. Ik rolde met mijn ogen.
    ''Ja, ja, ik ben niet dom. En niet je hondje.'' Ik háátte het om rond gecommandeerd te worden. En nu moest ik nog glimlachen, ook. Nog iets wat ik haatte; het vergde veel moeite om vriendelijk te zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik pak een stapel boeken en ga aan tafel zitten. Ik kijk even naar Ashley en glimlach zwakjes naar haar. Ik trek haar naast me en pak haar hand vast. Zachtjes druk ik een kusje op haar wang en begin in de boeken te bladeren.
    'Misschien kunnen we hier iets vinden, dit boek lijkt me handig,' zeg ik zachtjes. Rustig blader ik door het boek heen en scan ik de pagina's opzoek naar iets bruikbaars.
    'Ik had gewild dat we gewoon weg konden gaan,' zeg ik zachtjes, 'met z'n tweeën. Wegvluchten, maar helaas kunnen we hier niet iedereen zomaar achterlaten.'
    Ik kijk haar aan en haal iets uit mijn zak, 'maar ik heb wel iets anders.'
    Ik schuif een contract naar haar toe en kijk haar aan, 'het is een huis. Ik weet zeker dat je het geweldig vind en dan hoeven we niet meer de hele tijd hier te zitten. Ik wil dat je veilig bent en dat ben je hier niet en daarnaast wil ik een plek voor ons samen.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ja, ja, ik ben niet dom. En niet je hondje,' gromt ze. Ik rol met mijn ogen en kijk haar waarschuwend aan.
    'Dit mag niet misgaan. Één misstap en alles is voorbij,' grom ik, 'dan kunnen we onze plannen wel vergeten en krijgen we gratis een enkeltje naar Azkaban.'
    De lift gaat open, ik stap eruit en been naar het kantoor van de eerste minister, zonder te wachten op Felice. Misschien moet ik haar toch maar een keer dumpen, op dit moment is ze alleen maar een last. Ik klop op de deur en voordat ik toestemming krijg om binnen te komen storm ik naar binnen. De minister haalt zijn wenkbrauw op.
    'We moeten praten,' grom ik.
    'Ook leuk om u te ontmoeten,' fronst de minister geërgerd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Caleb trok me naast zich en ik voelde zijn lippen kort op mijn wang. Ik glimlachte zwakjes en net als hem, bladerde ik afwezig in de boeken.
    ''Misschien kunnen we hier iets vinden, dit boek lijkt me handig,'' zei hij zacht. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder en met een zachte zucht keek ik mee.
    ''Ik had gewild dat we gewoon weg konden gaan,'' zei hij toen, ''met z'n tweeën. Wegvluchten, maar helaas kunnen we hier niet iedereen zomaar achterlaten.'' Ik beet op mijn onderlip en keek hem aan toen hij wat uit zijn zak haalde.
    "maar ik heb wel iets anders." Verbaasd keek ik naar het contract voor mijn neus. ''het is een huis. Ik weet zeker dat je het geweldig vind en dan hoeven we niet meer de hele tijd hier te zitten. Ik wil dat je veilig bent en dat ben je hier niet en daarnaast wil ik een plek voor ons samen.''
    Ik glimlachte en keek hem aan. "dat is geweldig," zei ik zachtjes, "onze eigen huis." ik beet op mijn onderlip en pakte zacht zijn handen vast. "k-kan je niet een ander schoolhoofd zoeken?" fluisterde ik uiteindelijk. "ik vind jouw veiligheid en... en onze toekomst belangrijker dan deze hele school." Ik slikte even. "h-het kan, Caleb. We kunnen samen weg. Een gezinnetje starten," zei ik zachtjes.

    Felice Scabior
    Met een waarschuwende blik keek Serpen me aan. ''Dit mag niet misgaan. Één misstap en alles is voorbij,'' gromde hij, ''dan kunnen we onze plannen wel vergeten en krijgen we gratis een enkeltje naar Azkaban.'' Ik zuchtte.
    "weet ik. Hou op met doen alsof ik dom ben," snauwde ik. Op dat moment gingen lift open. Serpen stopte een briefje in mijn handen en zonder nog iets te zeggen beende hij weg. Fronsend stapte ik uit en ik las een naam van het briefje: Scorpius Malfoy. Ik zuchtte diep - vast één van de andere ministers. Ik fatsoeneerde mijn haar en met een poeslieve glimlach stapte ik op een vrouw van rond de 40 af. "Goedemiddag," zei ik vriendelijk, "Waar kan ik Scorpius Malfoy vinden?" ik ging niet moeilijk doen. De vrouw keek me even onderzoekend aan en gaf toen een hele uitleg van waar ik hem kon vinden. Toen ze weer weg was, rolde ik met mij ogen en liep ik de gangen door die ze had aangewezen. Na een tiental minuten een pijnlijke glimlach op mijn gezicht te hebben gedragen, vond ik eindelijk zijn kantoor. Een goud, glimmend bordje had zwarte letters die 'Scorpius Malfoy' zeiden en ik haalde even diep adem. Ik opende het bovenste knoopje van mijn blouseje en haalde een hand door mijn haren: mannen bleven mannen. Ik klopte aan en opende de deur. Een man met lichtblonde haren keek op; arrogantie was uit zijn ogen te lezen. Ik glimlachte. "Ik hoop dat ik niet stoor?" vroeg ik liefjes. Hij zweeg en met een harde blik keek hij me afwachtend aan. Ik grijnsde en begon mijn verhaal met zorgvuldig uitgekozen woorden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Dat is geweldig, ons eigen huis,' zegt Ashley zachtjes. Ik glimlach en kijk haar verliefd aan.
    'K-kan je niet een ander schoolhoofd zoeken?" fluistert ze na een tijdje, 'ik vind jouw veiligheid en... en onze toekomst belangrijker dan deze hele school."
    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip.
    'H-het kan, Caleb. We kunnen samen weg. Een gezinnetje starten,' zegt ze zachtjes.
    'Dat klinkt geweldig,' zeg ik zacht en peinzend. Ik blijf even stil en kijk naar onze handen.
    'Maar het kan niet. Ik kan deze school niet aan het lot overlaten,' zeg ik, 'en Serpen zal ons hoe dan ook achterna komen.'
    Ik kijk haar aan, 'het spijt me, m-maar dat gaat echt niet en ik wil niet nog een kind verliezen, dus ons gezinnetje zal moeten wachten. Dat is voor jouw veiligheid.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Zodra ik begin met het verhaal is de man geïnteresseerd. Al zijn ergernis is verdwenen en aandachtig luistert hij naar wat ik te zeggen heb.
    'Dus? Doe je mee?' vraag ik grijnzend. De mondhoeken van de minister krullen omhoog tot een gemene grijns.
    'Absoluut, ik sta achter je,' zegt hij.
    'Goed zo,' zeg ik tevreden. Ik sta op.
    'Ik heb nog meer te doen vandaag, dus ik ga weer, maar ik hou je op de hoogte van alle plannen en ik zal zo snel mogelijk laten weten als je iets kan betekenen voor me.'
    De man knikt en grijnst. Ik loop het kamertje uit en ga dan opzoek naar Felice.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Dat klinkt geweldig,'' zei Caleb zacht, duidelijk peinzend. Ik speelde nerveus met zijn vingers en keek hem aan; hij zweeg, starend naar onze handen.
    ''Maar het kan niet. Ik kan deze school niet aan het lot overlaten,'' zei hij. Ik voelde mijn hoop verdwijnen, alsof het er nooit geweest was. ''En Serpen zal ons hoe dan ook achterna komen.'' Mijn ogen vulden zich langzaam met tranen.
    ''Het spijt me, m-maar dat gaat echt niet en ik wil niet nog een kind verliezen, dus ons gezinnetje zal moeten wachten. Dat is voor jouw veiligheid.'' Kleine barstjes ontstonden in mijn hart en ik wendde mijn blik af. ''Z-zelfs niet als we een goed schoolhoofd vinden?'' zei ik zachtjes. ''E-en als we verdwijnen, onder Serpen zijn neus glippen - h-hij hoeft het niet te weten. A-alsjeblieft,'' piepte ik. Ik keek hem smekend aan. Ik wilde veilig zijn, maar veilig met Caleb.

    Felice Scabior
    Ik had mijn verhaal gedaan en liep langzaam en heupwiegend langs zijn bureau en achter hem langs, terwijl ik het topje van mijn vinger langs zijn schouder liet glijden. Ik meende een zweetdruppeltje op zijn voorhoofd te zien en hij slikte hoorbaar. ''Het werkt zeer zeker mijn interesse, miss...-''
    ''Scabior,'' vulde ik hem aan; mijn trots was te horen. Zijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog en na een paar langzame stappen stond ik weer voor zijn bureau. Ik leunde voorover zodat ik hem recht aan kon kijken en met moeite hield hij zijn blik op mijn gezicht gericht. ''Nou...?'' fluisterde ik. Ik grijnsde en hij knikte langzaam. ''G-goed,'' zei hij, kort maar duidelijk. Ik glimlachte tevreden en ging weer rechtop staan.
    ''Je hoort nog van ons,'' zei ik luchtig. Hij knikte en richtte zijn blik snel weer op de papieren voor zich. Ik deed het knoopje weer dicht en liep het kantoortje uit - al snel kreeg ik Serpen in mijn vizier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik zie tranen in haar ogen ontstaan en kijk haar gebroken aan. Ik wil haar zo graag gelukkig maken, maar ik ben zo bang voor haar veiligheid.
    'Z-zelfs niet als we een goed schoolhoofd vinden?' zegt ze zachtjes. 'E-en als we verdwijnen, onder Serpen zijn neus glippen - h-hij hoeft het niet te weten. A-alsjeblieft.'
    Ik sla mijn ogen neer en haal mijn schouders op. Ik bij op mijn lip en kijk haar aan.
    'I-ik durf het niet, ik ben zo bang om jou in gevaar te brengen,' prevel ik. Ik streel zachtjes haar wang.
    'Serpen zal er zo achter komen dat we weg willen als er een nieuw schoolhoofd is. Dan heeft hij ons meteen door,' ik kijk haar aan, 'we moeten hem verslaan, we hebben geen andere keuze.'
    Ik speel een beetje met haar vingers.
    'Maar we kunnen ons half verschuilen in het huis, dan hebben we op z'n minst iets veiligheid. Jij tenminste. Ik zal zo min mogelijk op school werken en we kunnen daar ons plan bedenken. Is dat goed?'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ik leun nonchalant tegen de muur aan en speel een beetje met mijn wand. Zodra ik voetstappen hoor naderen kijk ik op. Mijn mondhoeken krullen omhoog zodra ik Felice zie. Ik zet me af tegen de muur en loop haar richting op.
    'Het is gelukt,' is mijn korte mededeling, 'bij jou ook neem ik aan?'
    Ik sla mijn arm om haar heen terwijl ik haar meeneem naar de laatste minister die we nodig hebben. Als het gelukt is neem ik mijn woorden terug over dat ik haar misschien kwijt moet raken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''I-ik durf het niet, ik ben zo bang om jou in gevaar te brengen,'' prevelde hij, terwijl zijn hand teder mijn wang streelde. ''Serpen zal er zo achter komen dat we weg willen als er een nieuw schoolhoofd is. Dan heeft hij ons meteen door.'' Ik sloeg mijn ogen neer. ''we moeten hem verslaan, we hebben geen andere keuze.'' Ik veegde snel een verdwaalde traan weg.
    ''Hoe denk je dat ík me voel, Caleb?'' piepte ik kleintjes. ''D-denk je dat het geruststellend is om daar te zitten, wetende dat jij gevaar loopt?'' Ik trok mijn handen voorzichtig los en begroef mijn gezicht in mijn handen. ''Maar we kunnen ons half verschuilen in het huis, dan hebben we op z'n minst iets veiligheid. Jij tenminste. Ik zal zo min mogelijk op school werken en we kunnen daar ons plan bedenken. Is dat goed?'' opperde hij.
    Ik kneep mijn ogen even dicht om te vechten tegen de tranen. ''I-ik wil gewoon g-gelukkig zijn, samen met jou,'' piepte ik. ''I-ik wil samen ons huisje inrichten zonder dat we ondertussen b-bedenken hoe we iemand uit de weg kunnen ruimen. I-ik... ik wil trouwen, een kindje opvoeden...-'' Een zachte snik rolde over mijn lippen en ik veegde opnieuw wat tranen weg. ''E-en zolang jij niet veilig bent, b-ben ik dat ook niet. W-want ik laat jou niet alleen tegenover het gevaar staan.''

    Felice Scabior
    Zijn mondhoeken krulden omhoog zodra hij me zag en hij liep naar me toe. ''Het is gelukt,'' zei hij kort, ''Bij jou ook, neem ik aan?'' Hij sloeg een arm om me heen en ik onderdrukte de neiging om met mijn ogen te rollen. ''Natuurlijk,'' zei ik nonchalant, ''Wat verwacht je anders van me?'' Ik grijnsde even en we liepen richting de volgende en gelijk ook de laatste minister toe. Serpen en ik hadden precies hetzelfde karakter, waardoor er vaak wrijvingen ontstonden; uiteindelijk hadden we elkaar toch wel hard nodig, wat er dus voor zorgde dat die wrijvingen zo weer weg waren. Het was irritant, maar ook best handig.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 16:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [My feels
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Zodra ik haar zie huilen word het steeds moeilijker om mijn eigen tranen tegen te houden.
    'Hoe denk je dat ík me voel, Caleb? D-denk je dat het geruststellend is om daar te zitten, wetende dat jij gevaar loopt?'
    Ze trekt haar handen los uit de mijne. Ik voel een traan over mijn wang stromen kijk snel weg. Dit wordt te veel.
    'I-ik wil gewoon g-gelukkig zijn, samen met jou,' piept ze. 'I-ik wil samen ons huisje inrichten zonder dat we ondertussen b-bedenken hoe we iemand uit de weg kunnen ruimen. I-ik... ik wil trouwen, een kindje opvoeden...-'
    Ik voel hoe mijn hart langzaam aan stukjes breekt. Er ontsnapt nog een traan die ik snel weg veeg.
    'E-en zolang jij niet veilig bent, b-ben ik dat ook niet. W-want ik laat jou niet alleen tegenover het gevaar staan.'
    Ik kijk haar aan en slik.
    'J-je weet dat ik dat heel graag wil, alles wat je zegt. Ik wil het zo graag,' prevel ik schor, 'samen met jou een gezin opbouwen en gewoon een normaal bestaan opbouwen, maar hij is mijn broer en ik voel me verplicht om hem tegen te houden. Vroeg of laat zal hij zijn slag slaan en als ik hem niet tegen hou d-dan-.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Natuurlijk,' zegt ze, 'wat verwacht je anders van me?'
    Ik grijns, 'mooi zo en je weet maar nooit. Niet iedereen valt voor je charmes. Ik bijvoorbeeld niet.'
    Ik klop op de deur en niet veel later gaat de deur open. De minister kijkt ons verbaasd aan, maar laat ons uiteindelijk toch binnen.
    'Hoe kan ik jullie van dienst zijn?' vraagt hij. Ik ga voor hem zitten aan het bureau en kijk hem aan.
    'We hebben je nodig, voor iets dat te maken heeft met... Voldemort.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ashley Lestrange
    Ik zag dat Caleb snel een traan wegveegde en ik slikte terwijl ik hem gebroken aankeek.
    ''J-je weet dat ik dat heel graag wil, alles wat je zegt. Ik wil het zo graag,'' prevelde hij schor, ''Samen met jou een gezin opbouwen en gewoon een normaal bestaan opbouwen, maar hij is mijn broer en ik voel me verplicht om hem tegen te houden. Vroeg of laat zal hij zijn slag slaan en als ik hem niet tegen hou, d-dan-''
    Ik zuchtte diep en haalde een hand langs mijn gezicht. ''Dan wat? Gaat Hogwarts ten onder? Gaan al die waardeloze leerlingen t-ten onder? M-misschien is dit egoïstisch, m-maar dat boeit me niks. J-jij bent voor mij veel belangrijker dan die hele kutschool en mensen b-bij elkaar, Caleb,''opLesliena snikte ik. Ik veegde mijn wangen droog en stond op. ''M-maar best. I-ik ga in dat huis zitten, kijkend h-hoe jij je dood tegemoet loopt. Aangezien je d-dat zo graag wilt.'' Meerdere tranen stroomden mijn wangen en ik onderdrukte een tweede snik terwijl ik hem aankeek. ''D-denk erover na, Caleb,'' piepte ik schor, om vervolgens de bibliotheek uit te sjokken terwijl ik mijn tranen overstuur wegveegde. Ik was zó bang dat hem iets overkwam.

    Felice Scabior
    Hij grijnsde. ''Mooi zo en je weet maar nooit. Niet iedereen valt voor je charmes. Ik bijvoorbeeld niet.'' Ik fronste en een spottend lachje rolde over mijn lippen.
    ''Oh, Serpen, je hebt mijn charmes nog nooit meegemaakt,'' zei ik met een knipoog. ''En die van jou zijn anders ook niet zo effectief.'' Ik grijnsde en haalde liefjes zijn arm van mijn schouder.
    We klopten aan en de deur vloog open. Na enkele seconden van verbazing liet de minister ons binnen. ''Hoe kan ik jullie van dienst zijn?'' vroeg hij. Serpen nam plaats en aangezien dat de enige stoel is, ging ik achter hem staan. Ik keek de minister recht aan terwijl Serpen het woord voerde. ''We hebben je nodig, voor iets dat te maken heeft met... Voldemort.'' De minister viel stil en mijn mondhoeken krulden omhoog, terwijl ik toekeek hoe de minister een houding probeerde aan te nemen. ''V-Voldemort?'' stamelde hij. Hij hervatte zich echter snel weer en rechtte zijn rug. Een zacht, bijna onhoorbaar lachje rolde over mijn lippen. Dit was vermakelijk. ''Ga verder...'' mompelde hij toen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 21:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Dan wat? Gaat Hogwarts ten onder? Gaan al die waardeloze leerlingen t-ten onder? M-misschien is dit egoïstisch, m-maar dat boeit me niks. J-jij bent voor mij veel belangrijker dan die hele kutschool en mensen b-bij elkaar, Caleb,' snikt ze. Ik kijk haar gebroken aan en slik.
    'M-maar best. I-ik ga in dat huis zitten, kijkend h-hoe jij je dood tegemoet loopt. Aangezien je d-dat zo graag wilt. D-denk erover na, Caleb.'
    Ze loopt weg en ik aarzel geen seconden om haar achterna te gaan.
    'Ashley wacht! Alsjeblieft.' Mijn stem klinkt schor en gebroken, 'alsjeblieft,' herhaal ik fluisterend. Ik pak haar hand vast en kijk haar aan.
    'I-ik weet dat het lastig is, maar het kan niet anders,' zeg ik zachtjes. Ik kijk haar gebroken aan, meerdere tranen stromen over mijn wangen. Het is compleet stil in de hal en op ons na is er niemand.
    'Alsjeblieft, vertrouw me erop dat dit goed gaat komen,' prevel ik zachtjes voordat ik haar in een knuffel trek.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ik grijns en leg het hele plan uit terwijl ik zo nu en dan een blik op Felice werp. De minister luistert gespannen en reageert af en toe door een instemmend 'hmhm' te mompelen.
    'Ik doe mee,' zegt hij al voordat ik kan vragen of hij mee wil doen. Mijn mondhoeken krullen omhoog tot een grijns.
    'Goede keuze,' zeg ik en ik sta weer op.
    'U krijgt nog te horen van ons,' spreek ik plechtig, 'kom Felice.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.