• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yup. :')


    help

    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Alicia kijkt even verbaasd door mijn koele toon maar al snel verschijnt er een kleine grijns op haar gezicht, ik zucht. ‘Nahuel toch, als Slytherin met de oh zo eervolle taak van klassenvertegenwoordiger moet je wel aardig doen tegen anderen, niet?’ zegt ze. Ik onderdruk met moeite een lach, ‘Als klassenvertegenwoordiger moet je wel meer dingen, jammer genoeg voor jou heb ik vandaag niet heel veel zin om aardig te doen. Moet jij trouwens niet bij je grote vriend Serpen zijn?’ ik kijk ongeïnteresseerd naar mijn rooster, Charms. Geweldig, kan ik me weer een heel uur gaan vervelen. Ik wil bijna opstaan en alvast richting de deur lopen als ik me bedenk dat ik maar beter kan wachten tot Alicia antwoord heeft gegeven.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dauphine Evana Elysée Langdon || Griffoendor || Zesde Jaar.
    Evan kon zich niet herinneren of ze had gedroomd vannacht, maar ze voelde zich een beetje benauwd wanneer ze opstond. Dat kwam waarschijnlijk door het feit dat haar dekens overhoop over haar heen lagen en zij in een soort van vreemde hoek op haar bed lag. Gelukkig waren haar gordijnen dicht. Evan, die half met haar bovenlichaam uit bed lag enkel tegengehouden door het gordijn, kwam half overeind en viel bijna uit haar bed wanneer ze zich uitrekte. Ze keek even op het horloge dat naast haar bed lag en sprong er meteen uit. Het was al veel te laat en ze zou waarschijnlijk te laat zijn voor haar eerste les. Ze graaide een paar boeken mee, in e hoop dat het de juiste waren en haastte zich naar de Grote Zaal, waar ze zich met haar haar uitstekend langs alle kanten liet neerploffen vlak voor Alexis, een meisje van haar jaar dat het meest geweldige haar van de hele school had. Ze stak waarschijnlijk vijftien centimeter boven Evan uit, als het niet meer was.
    "Goeiemorgen," zei ze met een glimlach - niet dat ze Alexis zo graag mocht, maar je kon niet vriendelijk genoeg zijn. Dat had haar moeder haar altijd meegedeeld. Ze was een dreuzel en geloofde heel heftig in de Kerk. Als Evan niet op Zweinstein terecht was gekomen - wat onwaarschijnlijk zou geweest zijn, aangezien haar vader een tovenaar was - was ze waarschijnlijk non geworden of iets dergelijks. Haar moeder ging elke zondag naar de Kerk en predikte soms op straat over God en Jezus. Soms was het best wel generend... Evan haalde even haar handen door haar haar in een poging het wat beter op haar hoofd te doen staan. Zonder succes. Ze had beter een borstel meegegraaid op haar weg naar beneden. Evan griste iets van tafel en begon erop te kauwen terwijl ze nog eens op haar horloge keek.


    help

    Whoop. Alchemist went Fullmetal. :3


    help

    Aviciiae schreef:
    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Alicia kijkt even verbaasd door mijn koele toon maar al snel verschijnt er een kleine grijns op haar gezicht, ik zucht. ‘Nahuel toch, als Slytherin met de oh zo eervolle taak van klassenvertegenwoordiger moet je wel aardig doen tegen anderen, niet?’ zegt ze. Ik onderdruk met moeite een lach, ‘Als klassenvertegenwoordiger moet je wel meer dingen, jammer genoeg voor jou heb ik vandaag niet heel veel zin om aardig te doen. Moet jij trouwens niet bij je grote vriend Serpen zijn?’ ik kijk ongeïnteresseerd naar mijn rooster, Charms. Geweldig, kan ik me weer een heel uur gaan vervelen. Ik wil bijna opstaan en alvast richting de deur lopen als ik me bedenk dat ik maar beter kan wachten tot Alicia antwoord heeft gegeven.


    Alicia Malfoy
    'Als klassenvertegenwoordiger moet je wel meer dingen, jammer genoeg voor jou heb ik vandaag niet heel veel zin om aardig te doen' is het antwoord dat ik van Nahuel krijg, maar voor ik de kans krijg om iets terug te zeggen, begint hij opnieuw te praten.
    'Moet jij trouwens niet bij je grote vriend Serpen zijn?' hoor ik hem zeggen, waardoor er een geïrriteerd zuchtje over mijn lippen rolt.
    'Moeten we het echt over die idioot hebben, Nahuel?' is het enige wat ik over hem zeg. Natuurlijk vind ik Serpen ergens nog leuk, maar dat hoeft gewoon niemand te weten. Het gaat nooit meer iets worden tussen mij en hem, dus is het maar beter om iedereen te laten denken dat ik hem stiom vind, ookal lukt het mij zelf nog niet echt om dat te geloven...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lizor schreef:
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Weet ik, en ik ook, maar...-. Wees gewoon voorzichtig, oké? Ik wil niet dat hij je pijn doet,' ik glimlach en knik, 'natuurlijk , maar ik zal niet voorzichtig zijn als ik hem in elkaar sla.' Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen. Ik voel haar lippen op die van mij en glimlach. 'Ik vind het goed, zolang hij maar niet de kans krijgt om je te verwonden,' zegt ze zacht. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en glimlach verliefd.
    'Trek je kleren maar aan, dan neem ik je mee naar de les en zorg ik dat Serpen zijn verdiende loon krijgt,' zeg ik zacht. Ik pak haar koffer en pak haar gewaad daar uit.
    'Kom op kleine Slytherin, je moet weer naar school toe.'

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb glimlachte waardoor mijn mondhoeken automatisch ook even omhoog krulden. Hij streek een plukje haar uit mijn gezicht en mijn huid begon te gloeien bij zijn aanrakingen - ik sloeg mijn ogen neer en verstrengelde mijn vingers even met de zijne.
    ''Trek je kleren maar aan, dan neem ik je mee naar de les en zorg ik dat Serpen zijn verdiende loon krijgt,'' zei Caleb zachtjes. Ik keek toe hoe hij mijn koffer pakte en mijn gewaad eruit viste. Ik knikte zwakjes en slikte even.
    ''Kom op kleine Slytherin, je moet weer naar school toe.'' Ik keek hem aan en lachte zachtjes, om vervolgens naar hem toe te lopen. Ik pakte mijn blouseje en rokje uit mijn koffer - ik liet de kousen en stropdas achterwege - trok deze met tegenzin aan. ''En ik wil nog steeds niet,'' zei ik met een zachte zucht. ''Maar goed, ik mag niet tegen het schoolhoofd ingaan, hè?'' zei ik met een speelse grijns. Ik pakte mijn gewaad aan en hield deze losjes vast terwijl ik nog een kusje op zijn lippen plantte. ''Ik hou van je.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [hoi ik reageer later vandaag met Felice]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb glimlachte waardoor mijn mondhoeken automatisch ook even omhoog krulden. Hij streek een plukje haar uit mijn gezicht en mijn huid begon te gloeien bij zijn aanrakingen - ik sloeg mijn ogen neer en verstrengelde mijn vingers even met de zijne.
    ''Trek je kleren maar aan, dan neem ik je mee naar de les en zorg ik dat Serpen zijn verdiende loon krijgt,'' zei Caleb zachtjes. Ik keek toe hoe hij mijn koffer pakte en mijn gewaad eruit viste. Ik knikte zwakjes en slikte even.
    ''Kom op kleine Slytherin, je moet weer naar school toe.'' Ik keek hem aan en lachte zachtjes, om vervolgens naar hem toe te lopen. Ik pakte mijn blouseje en rokje uit mijn koffer - ik liet de kousen en stropdas achterwege - trok deze met tegenzin aan. ''En ik wil nog steeds niet,'' zei ik met een zachte zucht. ''Maar goed, ik mag niet tegen het schoolhoofd ingaan, hè?'' zei ik met een speelse grijns. Ik pakte mijn gewaad aan en hield deze losjes vast terwijl ik nog een kusje op zijn lippen plantte. ''Ik hou van je.''


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik kijk geduldig toe terwijl ze zich aankleed en grinnik zachtjes.
    'Dat mag je inderdaad niet,' grijns ik en ik sla mijn armen over elkaar. Ze pakt het gewaad uit mijn handen en druk haar zachte lippen kort op de mijne. Voordat ik terug kan zoenen laat ze me weer los.
    'Ik hou van je,' zegt ze en een warm gevoel overspoelt me.
    'Ik ook van jou,' prevel ik terug, ik sla mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan om vervolgens mijn lippen wederom op de hare te drukken. Na enkelen seconden laat ik haar los en kijk haar aan. Ik streel haar over haar wang en kijk haar diep in haar grote blauwe ogen.
    'Kom,' zeg ik zachtjes, ik pak voorzichtig haar hand vast en verstrengel mijn vingers met de hare. Door het felle zonlicht dat door het raam naar binnen schijnt moet ik mijn ogen tot spleetjes knijpen om haar te kunnen zien. Ik trek voorzichtig aan haar hand om haar zo mijn kantoor uit te leiden. Zodra we op de trap staan - omgeven door het gigantische beeld van een feniks - begint de trap naar beneden te draaien. Een paar tellen later staan we in één van de lange hallen van Hogwarts. De stilte die er tussen ons hangt is absoluut niet bedrukkend, het is fijn en kalmerend. Ik kijk Ashley aan en glimlach, ik weet zeker dat ik mijn hele leven met haar wil doorbrengen. In de verte hoor ik zacht geschreeuw. Ik frons.
    'Wat is daar aan de hand?' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Ashley. Ik begin wat sneller te lopen en trek daarbij Ashley met me mee. Zodra we de hoek om komen treffen we het viertal - waar het geluid vandaan kwam - aan.
    'Serpen,' sis ik woedend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Dat mag je inderdaad niet,'' grijnsde Caleb. Ik lachte even toen hij zijn armen over elkaar sloeg. Ik haalde even een hand door mijn haren en wilde een borstel pakken, tot Caleb me tegen zich aantrok. ''Ik ook van jou,'' prevelde hij zachtjes terug. Ik glimlachte breed en keek hem stralend aan. Ik voelde zijn zachte lippen opnieuw op de mijne en ik sloot met een gelukkig gevoel mijn ogen - even werd ik meegesleurd in mijn hevig kloppende hart van verliefdheid en mijn tintelende huid door zijn tedere aanrakingen, tot hij me weer losliet. Hij streelde zachtjes mijn wang waardoor er een lichte blos op mijn wangen verscheen. ''Kom,'' zei hij toen zacht. Caleb pakte mijn hand vast en leidde me zijn kantoor uit - niet veel later stonden we weer in de relatief lege gangen van Hogwarts. Het was stil tussen ons, waardoor ik langzaam in mijn gedachten verdronk. Ik hoopte zo dat dat gedoe met Serpen voorbij was, maar ik had een naar voorgevoel.
    De felle zon brak door de ramen heen en ik genoot van de warmte op mijn gezicht. Ik voelde de blik van Caleb branden en schonk hem een verliefde glimlach, maar toen vulde een schreeuw de stilte op. Ik schrok op uit mijn roes en mijn gezichtsuitdrukking veranderde naar verward. ''Wat is daar aan de hand?'' mompelde Caleb. Ik haalde zwakjes mijn schouders op en het volgende moment werd ik meegetrokken. Mijn ogen werden groter en mijn hart leek wel stil te staan; het was Serpen, samen met iemand die ik herkende als Felice. Ze stonden tegenover Daniel en... Leslie.
    ''Les,'' piepte ik. Zonder er bij na te denken stormde ik op haar af. Haar gezichtsuitdrukking stond woedend en ik keek even naar Serpen. ''Gaat het?'' prevelde ik zachtjes. ''Heeft hij je pijn gedaan?'' Oprecht bezorgd keek ik haar aan.

    Felice Scabior - Slytherin
    Ik lachte kort toen Fields Serpen verbeterde en keek geamuseerd toe hoe de jongen pijn leed. Ik genoot ervan - door iemands angst, pijn en afschuw in de ogen te zien. Het gaf me een zelfvoldaan gevoel en een tevreden zucht rolde daarbij over mijn lippen. Ik sloeg mijn armen even over elkaar en keek met een ruk op toen ik voetstappen hoorde. ''Serpen,'' siste het geliefde schoolhoofdje toen hij aan kwam lopen met zijn vriendinnetje. Ik grijnsde en pakte mijn wand; dit kon nog eens interessant worden. ''Wie had dat nou gedacht,'' gromde ik sarcastisch. ''Serpen, broertjelief wilt met je praten,'' zei ik neerbuigend. Ik keek even naar het drietal voor ons terwijl er nog steeds een macabere, duistere grijns mijn lippen sierde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Fields \\ Slyhterin
    Felice lacht kort, maar ik kan niet goed begrijpen waarom ze lacht. Lacht ze me uit of juist toe? Met een ruk kijk ik opzij als ik een stem hoor.
    "Serpen," sist de stem en ik zie dat het Caleb is.
    Nee, niet precies nu. Snel veeg ik de nog overgebleven tranen weg als ik zie dat Ashley er ook bij is. Nog steeds zit ik half ineengedoken op de grond.
    "Les," hoor ik en ik weet dat het Ash is.
    Snelle voetstappen komen mijn kant op en ze staat bij me.
    "Gaat het? Heeft hij je pijn gedaan?" ze kijkt mijn kant op en ik zie de bezorgde blik in haar ogen.
    Ze vraagt of het met me gaat terwijl ik hier op de grond kniel, met bloed op mijn wang en rode ogen.
    "Het is nog nooit zo goed gegaan," zeg ik lichtelijk cynisch, maar dat is niet naar Ashley gericht, dat is naar Serpen gericht.
    "Wie had dat nou gedacht. Serpen, broertjelief wil met je praten."
    Als er iets een kans is om op te staan, dan is dit het, maar wanneer ik het probeer, zak ik gelijk weer in elkaar van de pijn. De meerdere trappen van Serpen hebben meer schade aangericht dan ik had gehoopt.
    "Maak je geen zorgen, ik red me wel," mompel ik tegen Ashley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël Weasley
    Plotseling komen Caleb en Ashley aanlopen en zie ik Ashley naar Leslie lopen, zelf blijf ik even tegen de muur staan en zoek ik over de grond naar de twee helften van mijn wand die ik een eindje verderop zie liggen. Ik raak met mijn rechterhand mijn schouder voorzichtig aan waarbij er direct een pijnscheut doorheen schiet, ik loop naar de plaats waar de twee delen van mijn wand op de grond liggen, niet alleen het houd was doormidden gebroken ook de kern. Ik buk me om hem op te pakken en doe dit dan vervolgens met mijn verkeerde hand. Weer een pijnscheut. Wanneer ik weer rechtop sta wrijf ik even met mijn hand over mijn voorhoofd tot alles voor me niet zoveel meer beweegt en stop de restanten van mijn wand in mijn zak. Ik kijk even richting Leslie en voel daarbij iets anders dan pijn, verdriet, terwijl in mijn gedachten alle woorden in haar brief zich weer herhaalden. Ik draai me om en maak vervolgens aanstalten om de gang uit te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik grijp mijn wand en richt die op Serpen.
    'Waar denk je in godsnaam mee bezig te zijn?' grom ik. Ik duw hem weg bij Leslie en Daniël. Ik werp tussendoor even een woedende blik op Felice. Serpen lacht spottend en richt zijn wand ook op mij.
    'Ik wilde gewoon even checken of mensen bang voor me zijn,' grijnst hij. Ik pers mijn lippen op elkaar.
    'Paralitis,' sis ik. Serpen verstijft en valt op de grond. Ik richt mijn wand op Felice en doe het zelfde. Die zijn voorlopig uitgeschakeld. Ik haal een hand door mijn haar. Wat kan ik doen? Hulpeloos kijk ik naar Ashley. Daniël wil weglopen, maar ik hou hem tegen.
    'Je moet naar de ziekenzaal, Leslie ook. Ash kan je ze daar naartoe brengen? Ik reken af met Serpen en Felice,' mompel ik. Ik haal diep adem en kalmeer mezelf. Ik mag de woede me niet laten overnemen. Helemaal niet nu.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Het is nooit zo goed gegaan,'' antwoordde Leslie, duidelijk sarcastisch. Ik kromp ineen en slikte even. Ik voelde me ontzettend schuldig tegenover Leslie; ik ben er niet voor haar geweest en door al mijn eigen problemen, heb ik de hare niet gezien. Ze probeerde op te staan, maar zakte vrijwel gelijk door haar knieën: ik wist haar nog net op te vangen. ''Maak je geen zorgen, ik red me wel,'' mompelde ze. Ik fronste.
    ''Ja, dat zie ik,'' gromde ik - mijn koppigheid kwam naar boven en ik bleef naast haar geknield terwijl ik haar voorzichtig ondersteunde. Daniël strompelde weg, maar als ik hem tegen zal houden, zou ik Leslie weer - letterlijk - laten vallen.
    Ik keek toe hoe Caleb Serpen wegduwde en hem vervolgens vervloekte - Felice viel niet veel later verstijfd naast Serpen op de grond. Ik glimlachte bemoedigend toen Caleb me hulpeloos aankeek. Ook hij kreeg Daniël in het vizier en hield hem tegen. ''Je moet naar de ziekenzaal, Leslie ook. Ash, kan je ze daar naartoe brengen? Ik reken af met Serpen en Felice,'' mompelde Caleb. Ik knikte even en stond op, terwijl ik Leslie nog steeds ondersteunde. ''Dankjewel,'' zei ik zachtjes tegen Caleb. Ik drukte nog een zacht kusje op zijn lippen en liep toen met Leslie en Daniël zwijgend richting de ziekenzaal, terwijl ik beide probeerde te ondersteunen.

    [Wow, dit is crap. Sorry. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik dacht eerst dat ik een waarschuwing of zo van je kreeg, Michelle. ;o Lol. :'D

    Anyway, Fullmetal went Teresa en kan Noah ergens heen?


    help