• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    May Ophelia Beaton - Slytherin
    Ik voelde haar blik branden en op dat moment kwam dat joch terug. Ik zuchtte even en zag hoe een groepje jongens naar binnen kwam - onder wie ook *insert random name*, van gisterenavond. Een grijns sierde mijn lippen. Bingo.
    Plotseling verpestte iemand mijn uitzicht - hij was knap, dat viel niet te ontkennen. En dat lichaam...- ''Hey. natuurlijk vergeet ik je naam niet zomaar.'' Eve verstoorde mijn gedachten en ik keek haar even wazig aan; toen bedacht ik me dat ik dat net had gezegd. ''Nee, natuurlijk niet,'' zuchtte ik. ''Niemand vergeet mijn naam.'' Ik herhaalde mezelf zonder het door te hebben.
    ''Je drinkt trouwens wel erg veel, erg snel,'' voegde Eve er haast bezorgd aan toe. Geïrriteerd keek ik aan en spottend dronk ik mijn glas in één tuig leeg.
    ''Kan jou dat wat schelen, liefje?'' fronste ik. Het was nog niet eens aanvallend bedoelt, meer een oprechte vraag. Ik sprong op en negeerde het feit dat de kamer even draaide. Ik keek even de andere kant op en mijn blik ontmoette die van *insert random name*. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik maakte aanstalten om naar hem toe te lopen.

    [Help, ik heb een naam nodig. :'DDD]

    Amelia 'Amy' McAllister - slytherin
    ''Nu gaat het beter dan daarstraks, ik miste jou ook,'' antwoordde Cam. Ik voelde me warm worden van binnen en glimlachte even toen hij nog een kus op mijn lippen drukte. , "maar dat is nu voorbij nu ik hier jou zo zie zitten. Het duurde wel even voordat ik je gevonden had, omdat ik eigenlijk Slytherins niet verwacht in de bibliotheek."
    Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. ''Nee, weet ik,'' grijnsde ik. Ik haalde zwakjes mijn schouders op. Ik had ook niet helemaal het idee dat ik thuishoorde in mijn afdeling, maar daar was ik wel gewend aan geraakt na al die jaren. Ik keek Cam even aan. ''Welk boek lees je en hoe gaat het eigenlijk met jou?'' vroeg hij. Ik schoof het boek over mythische wezens naar hem toe als antwoord.
    ''Goed,'' zei ik. Mijn vakantie was verschrikkelijk aangezien ik die grotendeels bij mijn oom moest doorbrengen, maar daar praatte ik liever niet over. ''Alleen een beetje moe,'' zei ik naar waarheid. Ik keek even naar mijn handen die op mijn schoot lagen. ''Welke les heb je zo?'' vroeg ik Cam, aangezien ik straks nog een uurtje niks had te doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SiIhouette schreef:
    | WAAH. I'm so sorry. Ik ben deze echt he-le-maal vergeten :c. Weet iemand wat ik met mijn personages aankan? |


    Ik heb Noah, die is een beetje dood.


    help

    Lizor schreef:
    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ho rustig maar jochie, ik wil haar niks aandoen. Ik wil alleen maar vertellen dat haar vriendje een ongeluk heeft gehad. Zie je dit Ashley?' ik wijs naar mijn bloedende lip.
    'Dat heeft je lieve vriendje gedaan en daar heeft hij voor geboet,' ik kijk haar aan en laat haar pols los. Ik draai me om naar Felice.
    'Wat zullen we eens zeggen om deze twee in toom te houden?' vraag ik en ik werp een korte blik op Daniël. Vervelend kind. Ik heb mijn wand in mijn linkerhand om aan te vallen als Daniël dat doet en grijns naar hem.
    'Dus Ashley ik zou maar snel naar hem toe gaan om hem te troosten. Waarschijnlijk huilt hij. Oh en hij heeft ons geschorst dus je ziet ons voorlopig niet meer hier. Één stap in de verkeerde richting en jullie zijn dood,' zeg ik kalm.
    'Heb je daar nog iets aan toe te voegen Felice?'

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Zie je dit Ashley?'' zei Serpen, wijzend naar zijn bloedende lip. Ik slikte. Fuck. ''Dat heeft je lieve vriendje gedaan en daar heeft hij voor geboet.'' Mijn ogen werden groot en mijn gezicht trok bleek weg. Alles wat er daarna gebeurde ging als een roes langs me heen - ik moest naar Caleb toe. Ik duwde Felice aan de kant en rende weg van de ziekenboeg, door naar Caleb zijn kantoor. Haastig prevelde ik het wachtwoord en zodra de trap verscheen, ging ik er op staan. Dit verdomde ding ging te langzaam.
    Eenmaal boven gearriveerd stormde ik naar binnen. ''Caleb!'' piepte ik. Ik knielde naast hem neer en legde voorzichtig zijn hoofd op mijn schoot. ''Wat hebben ze gedaan?'' vroeg ik schor. Mijn ogen vulden zich met tranen terwijl ik hem bezorgd aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël Weasley || Slytherin
    'Ten eerste zie jij Harry Potter hier ergens rondlopen? Ik niet. Voldemort heeft fouten gemaakt en die fouten kan ik weer rechtzetten. Daarnaast was op dat moment Dumbledore het schoolhoofd en dan is het inderdaad wat lastiger ook al is hij nog voor de battle dood gegaan, maar kijk wat Hogwarts nu beschermt. Mijn slappe, onwaardige broertje. Met alleen woorden hebben we het al zover gekregen dat hij helemaal overstuur raakte. Jullie gaan dit niet winnen als dat de 'sterkste' hier op school is.' Antwoord Serpen op mijn vraag, maar nogsteeds was ik er van overtuigt dat hij niet tegen iedereen op kon, ook zijn vriendjes niet, er zullen altijd mensen blijven die tegen hem vechten. 'Kom op ben je nou echt zo dom om te denken dat ik maar een paar 'vriendjes' heb. Jullie zijn niets vergeleken het leger wat ik in de loop der jaren opgebouwd heb.' Voegt hij er met een grijns aan toe nadat hij naar me toe gelopen was. Hoe kon hij een leger hebben samengesteld? Welke gek zou zich aansluiten bij het leger van een tiener die nog niet eens zijn diploma heeft, laat staan hersens. Direct toen de twee zich omdraaiden stormde Ashley langs hun, waarschijnlijk richting Caleb, ikzelf stond nog een tijdje in de gang voordat ik terug liep de ziekenzaal in, naar Leslie. 'Ashley is naar Caleb, die zo te horen ook wat te voor duren heeft gehad van Serpen, Felice en Serpen zijn geschorst, en jij moet terug op je bed gaan liggen en beter worden' zeg ik terwijl ik haar wand op het kastje naast haar bed neerleg, beide terwijl ik haar blik probeer te voorkomen. Evenals haar aanraking.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    -Ik heb dit ook totaal vergeten :x
    Shame on me..
    Kan ik Mabel misschien ergens kwijt bij iemand??-

    Naamsverandering btw:
    Roww --> Disneyy


    Little do you know

    Evelyn 'Eve' Campbell \\ Slytherin
    Het lijkt net alsof haar aandacht al door iemand anders is getrokken en als ik haar blik volg, zie ik een groepje jongens binnenkomen. Natuurlijk, hoe had ik kunnen denken dat er ook maar iets mis was met May, haar aandacht gaat nog altijd naar jan en alleman.
    "Niemand vergeet mijn naam."
    "Vast niet, hoewel je zelf zojuist nog wat anders zei."
    Ze vat mijn opmerking ook niet goed op en drinkt haar glas in één keer leeg.
    "Kan jou dat wat schelen, liefje?" en voordat ik kan antwoorden, springt ze van haar kruk en kijkt richting een jongen.
    Ze loopt erheen, maar ik pak haar pols beet, om haar zo tegen te houden.
    "Ja, eigenlijk wel ja, May. Ga je nu weer met de zoveelste jongen het bed in?"
    Ik kijk geen enkele keer om naar Eric, hij boeit me op dit moment niet zo heel erg.
    "Drink anders wat met mij?" vraag ik aan May.

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    "Hoe komt het dan dat jij in Slytherin zit? Heb je stiekem een kant waar ik totaal geen weet van heb?" vraag ik haar terwijl ik haar recht aan kijk, "zit er nog meer verschuild achter die blozende wangen, lieve glimlach en mooie ogen?"
    Mijn vrienden noemen me tegenwoordig een watje, om hoe ik doe tegen Amy, maar dat kan me geen ene ruk schelen. Het gaat mij er meer om dat Amy zich goed voelt. Ik pak het boek op wat ze naar me toeschuift en ik bekijk de kaft. Het ziet er niet echt naar uit dat het een boek is wat ik zou gauw zou lezen, maar mijn smaak zal wel heel erg verschillen van die van Amy.
    "Ziet er interessant uit," zeg ik toch nog om een beetje aardig over te komen, in plaats van het boek af te keuren.
    Ik pak Amy's handen beet, zodat ze daar niet meer naar kijkt.
    "Ik heb straks..muggle studies..als ik het me juist herinner. Niet echt boeiend om te horen over de falende acties van mensen, maar goed."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May Ophelia Beaton - Slytherin
    Ik grijnsde naar *insert random name*, maar werd tegengehouden door een grip rond mijn pols. Ik keek Eve geïrriteerd aan en trok mezelf los.
    ''Ja, eigenlijk wel ja, May. Ga je nu weer met de zoveelste jongen het bed in?'' zei ze. Een spottende lach rolde over mijn lippen en even keek ik naar de wachtende Eric. ''Moet jij nodig zeggen,'' grijnsde ik. Ik keek Eve aan. ''En meisjes zijn niet echt beschikbaar, of wel soms?'' zei ik. Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Drink anders wat met mij?'' vroeg ze. Ik zuchtte diep en sloeg mijn armen over elkaar.
    ''Zegt degene die mij steeds probeerde te ontlopen.'' Ik keek haar aan. ''Als ik me niet vergis, is er iemand aan het wachten,'' zei ik, doelend op Eric.

    Amelia 'Amy' McAllister - slytherin
    "Hoe komt het dan dat jij in Slytherin zit? Heb je stiekem een kant waar ik totaal geen weet van heb?" vroeg Cam. Hij keek me recht aan en bracht me in verlegenheid, dus sloeg ik mijn ogen neer. "zit er nog meer verschuild achter die blozende wangen, lieve glimlach en mooie ogen?"
    Ik giechelde zachtjes en sloeg een hand voor mijn mond. Niet. Giechelen. ''Misschien wel, maar daar moet ik zelf dan ook nog achter komen,'' grijnsde ik. Cam bekeek de kaft van mijn boek. ''Ziet er interessant uit,'' zei hij. Ik keek hem fronsend aan en grinnikte.
    ''Dat lieg je,'' constateerde ik: het boek was niks voor Cam. Hij pakte mijn koude handen vast en ik glimlachte eventjes toen mijn huid tintelde door zijn aanraking. "Ik heb straks..muggle studies..als ik het me juist herinner. Niet echt boeiend om te horen over de falende acties van mensen, maar goed,'' zei hij. Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. ''We kunnen ook warme chocolademelk met slagroom gaan drinken,'' grijnsde ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin
    Natuurlijk maak ik totaal de verkeerde move als ik haar pols beetpak, ze neemt het me ook overduidelijk niet in dank af.
    "Moet jij nodig zeggen," zegt ze spottend tegen me en ik kijk even richting Eric, hij ziet er ook niet al te blij uit, maar het boeit me vrij weinig op het moment.
    De fijne roes van de paar boterbiertjes is uitgewerkt.
    "Ik duik niet het bed in met Eric, daarbij ziet het eruit alsof jij pas net uit een bed komt."
    Dit gesprek gaat totaal de verkeerde kant op, maar alsof ik ook iets anders had verwacht?
    "En meisjes zijn niet echt beschikbaar, of wel soms?"
    "Die zijn er vast wel, tenzij je nu inspeelt op mij, maar dat betwijfel ik. Je lijkt eerder geïrriteerd dan geïnteresseerd, zoals zo'n beetje altijd."
    Wanneer ik vraag of ze wat met mij wil drinken, geeft ze weer een nukkige houding haast.
    "Zegt degene die mij steeds probeerde te ontlopen. Als ik me niet vergis, is er iemand aan het wachten."
    "Hij kan best nog wel een dagje langer wachten en als ik me niet vergis, ben ik nu naar jou toegelopen en niet van je weggelopen, maar graag of niet hoor."
    Eens is het over met het aanbieden van dingen, ik sta al versteld genoeg van mezelf dat ik hier kan staan zonder nerveus te raken of haar zomaar te zoenen.

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    "Misschien wel, maar daar moet ik zelf dan ook nog achter komen," zegt ze grijzend, waar ik hard om moet lachen.
    Gelijk wordt er gezegd dat ik zacht moet doen of dat ik anders mag vertrekken.
    "Ze zijn hier ook niet al te vrolijk," merk ik op met een grinnik.
    Amy heeft het gelijk door wanneer ik lieg en ik haal onschuldig mijn schouders op. Haar handen voelen koud aan, dus die probeer ik warm te maken met mijn handen.
    "Volgens mij hoor ik daar een Slytherin streek! Bedoel je nu dat je wilt gaan spijbelen?"
    Ik heb nog nooit gespijbeld tijdens mijn schoolcarrière, maar voor Amy zal ik dat graag doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy ophelia Beaton - slytherin
    "Ik duik niet het bed in met Eric, daarbij ziet het eruit alsof jij pas net uit een bed komt.'' Ik haalde mijn schouders op en keek hem aan.
    ''Sorry dat ik uitslaap?'' gromde ik. Ik streek een haarpluk uit mijn gezicht en wendde mijn blik af.
    "Die zijn er vast wel, tenzij je nu inspeelt op mij, maar dat betwijfel ik. Je lijkt eerder geïrriteerd dan geïnteresseerd, zoals zo'n beetje altijd,'' kaatste Eve terug. Een spottende glimlach sierde mijn gelaat. ''Geïrriteerd om een reden,'' mompelde ik.
    "Hij kan best nog wel een dagje langer wachten en als ik me niet vergis, ben ik nu naar jou toegelopen en niet van je weggelopen, maar graag of niet hoor." Mijn irritatie groeide met de minuut en met samengeknepen ogen keek ik haar aan. ''Je hebt genoeg kansen gehad, Eve,'' zei ik. ''Meer dan genoeg.'' Ik liep van haar weg, bestelde nog een drankje en vervolgde mijn weg naar *insert random name*. Mijn humeur was gedaald naar beneden nul en ik had het gevoel dat mijn hart, van wat er nog over was, in miljoenen stukjes was verscheurd. Ik was het niet gewend om me zo te voelen.

    Amy McAllister - Slytherin
    De bulderende lach van Cam verstoorde de stilte en direct werd er gezegd dat hij stil moest zijn, waardoor ik mijn lach in moest houden. ''Ze zijn hier ook niet al te vrolijk,'' grinnikte hij. Ik gniffelde zachtjes en merkte dat mijn handen al snel opwarmden door Cam.
    "Volgens mij hoor ik daar een Slytherin streek! Bedoel je nu dat je wilt gaan spijbelen?"
    Ik keek hem met grote ogen aan en langzaam krulden mijn mondhoeken weer omhoog. ''Blijkbaar zit ik er toch nog met een reden,'' grijnsde ik. Ik boog voorover zodat onze lippen slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd waren. ''Is dat een ja of een nee?'' fluisterde ik vrolijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Caleb!' hoor ik een bekende stem. Ik probeer overeind te komen, Ashley mag me zo niet zien.
    'Wat hebben ze gedaan?' ik kijk haar aan en hijs mezelf overeind. Ik pak haar hand vast en bijt op mijn lip.
    'N-niks bijzonders,' mompel ik naar de waarheid. Ik kom er meestal zo vanaf als Serpen bij me langs geweest is. Ik wrijf pijnlijk over mijn kaak en kijk haar aan.
    'Volgens mij heb ik wat gebroken,' kreun ik pijnlijk als ik de steken in mijn ribben voel, ik bal mijn vuisten. Ik haat hem. Ik haat Serpen en toch krijg ik het niet over mijn hart om hem te vermoorden ook al heb ik daar al meerdere malen de kans voor gehad. Ik hijs mezelf aan de tafel omhoog.
    'Fuck,' grom ik als ik bijna meteen weer in elkaar zak. Ik weet mezelf nog net op tijd omhoog te houden en plof op de stoel neer. Ik klem één arm om mijn pijnlijke rib en de andere haal ik gefrustreerd door mijn haar. Wat moet ik doen? Ik kan niet op tegen Serpen, sowieso niet in mijn eentje.
    'Ze willen je vermoorden,' grom ik woedend, 'die bitch van een Felice,' ik stamp woedend het bureau omver waardoor alles op de grond klettert om vervolgens pijnlijk kreunend naar mijn rib te grijpen.
    'Ik haat ze.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Nog altijd sta ik aan de rand van het bed, want ik ben niet in staat om een stap verder te komen dan dat. Zelfs nu moet ik al moeite doen om mezelf staande te houden. Ik hoor vanaf de ganng wel geluiden, maar ik kan niet goed meekrijgen wat er gezegd wordt. Daniël heeft mijn wand mee, dus ik kan niet eens een rolstoel laten komen. Ik wacht todat er ook maar iemand terugkomt en het is Daniël.
    "Ashley is naar Caleb, die zo te horen ook wat te voor duren heeft gehad van Serpen, Felice en Serpen zijn geschorst, en jij moet terug op je bed gaan liggen en beter worden."
    "Ik kom dat bed niet eens meer op," zeg ik nukkig, maar meer van de pijn dan door Daniël.
    Ik voel me op dit moment gewoon heel erg machteloos.
    "Weet jij wat er aan de hand is met Caleb?"
    Hij is best belangrijk voor me geworden sinds die keer dat hij mijn leven in eerste instantie redde, totdat ik alsnog vermoord werd....Er trekt een rilling door me heen die er weer voor zorgt dat ik meer pijn krijg.

    Evelyn 'Eve' Campbell \\ Slytherin
    "Sorry dat ik uitslaap?" zegt ze geïrriteerd en ik maak het er dus wéér slechter op.
    Ik kaats een goede zin terug en dat is wonderbaarlijk tegenover May, tenzij ik over haar verleden spreek. Ik weet dat ik haar dan pas echt te pakken krijg. O pdie manier wordt ze heel erg kwaad en ik kan me nog goed die keer herinneren in de koets, aan het begin van het schooljaar. Toen heb ik haar vrijwel niet meer gezien of, zoals ze al zei, me ontweken.
    "Geïrriteerd om een reden."
    "Wat voor een reden?"
    De spanning tussen ons stijgt alleen maar, maar dit keer niet een intense spanning, dit keer is het gewoon echt een spanning. Ze vernauwt haar ogen en de woorden die ze dan zegt, doen me enigszins pijn, maar ik kan niet goed begrijpen waarom.
    "Je hebt genoeg kansen gehad, Eve, meer dan genoeg."
    Ze loopt weg en ik blijf achter, terwijl ik naar haar kijk en zie hoe ze richting de jongen toeloopt waar ze daarstraks ook al oogcontact mee had. Ik schrik op wanneer Eric ineens naast me staat, hij heeft zijn jas in zijn handen.
    "Je zoekt het maar lekker zelf uit, ik blijf niet de hele tijd wachten," zegt hij boos.
    "Eric, wacht," begin ik, maar ook hij loopt weg van me, "geweldig."
    De barman schuift me een boterbier toe, maar ik sla die af. Nu heb ik ook helemaal nergens meer zin in. Ik probeer May oprecht te helpen en dan zegt ze zoiets. Dat soort dingen doen gewoon pijn, ondanks dat ik het had kunnen verwachten. Ik zit alleen op een barkruk en kijk voor me uit, wat moet ik nu doen?

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Haar ogen zijn groot en even denk ik dat ik iets verkeerds heb gezegd, maar dan komt er weer die glimlach op haar lippen waardoor ik weet dat het goed zit.
    "Blijkbaar zit ik er dan toch met een reden," grijnst ze naar me en ze buigt richting mij, "Is dat een ja of een nee?"
    Zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar en fluister daarna tegen haar lippen: "is dit een goed antwoord voor je? Of moet ik het nog iets duidelijker maken?"
    Ik wacht niet op een antwoord af en blijf haar doorkussen, zodat ze niet eens kan antwoorden tenzij ze weer weg zou trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniel Weasley / Slytherin
    "Ik kom dat bed niet eens meer op," zegt ze enigsinds nukkig, 'weet jij wat er aan de hand is met caleb?' Vraagt ze mij vervolgens 'voor zover ik meekreeg heeft Caleb Serpen een bloedlip geslagen en was hij daar en met het feit dat hij ook nog eens geschorst was niet blij mee. Ashley is direct naar hem toegerent toen ze zich omdraaiden om weg te lopen.' andwoord ik terwijl ik de twee pijnstillers (een voor nu en een voor vanavond) in een keer doorslik met een slok water en vervolgens naar Leslie kijk om te bedenken hoe ik haar in haar bed terug kon krijgen. Ik pakte eerst haar ene hand vast zodat ze met haar andere hand nog op het bed kon leunen en vervolgens haar andere hand terwijl ik haar overeind hielt. Beide handen plaatste ik om mijn nek waarna ik haar voeten voorzichtig van de grond til en daarbij hard op de binnenkant van mijn lip bijt door de pijn die door mijn shouder shiet. Ik leg haar voorzichtig in bed neer en trek vervolgens de deken half over haar heen.


    Don't be like the rest of them, darling

    People? Muggles? Wizzards? Anyone alive?


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 11:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 11:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling