• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ashley Lestrange
    Ik hoorde aan de voetstappen dat hij achter me aanliep. ''Ashley wacht! Alsjeblieft.'' Ik wilde doorlopen, maar al snel voelde ik zijn hand om de mijne. Een aangename tinteling schoot door mijn lichaam en ik beet hard op mijn onderlip om de tranen tegen te houden. ''Alsjeblieft,'' fluisterde hij nogmaals. Ik keek hem met rode en betraande ogen aan. ''I-ik weet dat het lastig is, maar het kan niet anders,'' zei hij. Het brak me om hem te zien huilen.
    ''H-het kan wel anders!'' riep ik uit. Mijn stem sloeg over. ''Het k-kan wel anders,'' piepte ik toen nogmaals, maar een stuk zachter.
    ''Alsjeblieft, vertrouw me erop dat dit goed gaat komen,'' prevelde hij. Ik voelde niet veel later zijn sterke, vertrouwde armen om me heen. Ik barstte in snikken uit en begroef mijn gezicht in zijn shirt. ''I-ik vertrouw jou wel, m-maar hém niet,'' huilde ik. ''A-alsjeblieft,'' smeekte ik. ''Alsjeblieft. L-laat me niet alleen,'' snikte ik kleintjes terwijl ik me overstuur aan hem vastklampte. ''I-ik wil je niet kwijt.''

    Felice Scabior
    ''Ik doe mee,'' zei hij uiteindelijk, nadat Serpen zijn hele verhaal had gedaan. Ik zuchtte, opgelucht dat het lulverhaal eindelijk voorbij was.
    ''Mooi,'' mompelde ik droog, terwijl Serpen met een formele 'goede keuze' kwam. Serpen stond op en de minister volgde zijn voorbeeld.
    ''U krijgt nog te horen van ons. Kom, Felice.''
    Geërgerd keek ik Serpen aan en ik liep voor hem uit. ''Praat niet zo tegen me,'' mompelde ik; het klonk niet aanvallend, slechts lichtelijk geïrriteerd. Ik wachtte op Serpen en keek hem uiteindelijk aan. ''Dus, waar gaan we heen? Ik wil eten.''

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 22:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    May Ophelia Beaton
    ''Fuck,'' hoorde ik haar zeggen. De jongen zat bovenop haar en iemand uit de groep vroeg wat hij aan het doen was. De jongen grinnikte.
    ''We hebben gewoon een beetje plezier.'' Ik trok een wenkbrauw op.
    ''G-ga van me af,'' siste Eve. De jongens pakten haar polsen beet en de jongen bovenop haar zoende Eve ruw. Mijn gedachten werden plots nuchter - Eve was in gevaar en dat zorgde er voor dat ik weer een béétje helder kon nadenken. ''Lul,'' gromde ik zacht tegen Jake. Ik haalde mijn wand uit mijn gewaad en richtte deze op Eric.
    ''Ga van haar af,'' siste ik, terwijl ik dreigend op hem af liep. Ja, ik sloeg vaak klassen over en nee, ik vond school niet leuk. Maar ik was niet dom en mijn kennis van spreuken was behoorlijk groot. Hij lachte spottend; natuurlijk, wat kon een dronken, fragiel meisje hem nou aan doen?
    ''Everte Statum,'' gromde ik, met mijn wand op hem gericht.

    Amy McAllister
    ''Wat wil je weten? Er is niets gebeurd,'' zei Cam nors. ''Hayley houdt van fabeltjes en gelooft daar ook in. Kom nu mee, Amy,'' vervolgde hij. Hij pakte ineens mijn bovenarm mee en trok me mee - mijn adem stokte geschrokken en ik sloeg mijn ogen neer. Ik probeerde mezelf los te trekken.
    ''J-je liegt,'' constateerde ik zachtjes. Hij hield me vast op de plek waar enkele blauwe plekken aan het helen waren - het liet me denken aan mijn oom, maar ik liet niks blijken. Natuurlijk loog hij; anders reageerde hij er niet zo fel op. Zo kende ik Cam helemaal niet.


    Evelyn 'Eve' Campbell / Slytherin
    Eric zoent me ruw en ik probeer mijn hoofd weg te draaien, maar hij pakt met een hand mijn kin beet om me stil te houden.
    "Ga van haar af," wordt er dan gesist en dat herinnert me eraan dat May hier ook nog is. Eric stopt met me te zoenen en ik hap naar adem. Mijn polsen worden nog steeds beetgehouden en ik probeer ze los te trekken, maar ze knijpen venijnig in mijn polsen en hun greep verstrakt. Eric geeft geen gehoor aan wat May zegt, hij lacht er alleen maar om, maar als ik iets weet van May, dan is het wel dat je haar serieus moet nemen.
    "Everte Statum," spreekt May uit en Eric vliegt van me af door de spreuk. Hij knalt tegen de muur aan en de jongens laten mijn polsen gelijk los om zichzelf te verdedigen. Ik krabbel overeind en grijp gelijk naar mijn wand om die gereed te houden voor een spreuk.
    "Dank je," zeg ik tegen May vanaf waar ik sta. En nu heb ik zin om de jongens een lesje te leren.
    "Paralitis!" zeg ik kwaad en versteen op deze manier de twee jongens, "je kunt er zelf voor kiezen wat je doet met die jongen van jou."
    En dan heb ik het over de gozer waar ze daarstraks nog bij zat aan tafel. Ik voel me echt vies en merk ook dat een huilbui eraan zit te komen.

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Amy verzet zich weer en ik kan mezelf gewoon kwaad voelen worden. Dit is allemaal de schuld van Hayley.
    "J-je liegt," zegt ze zachtjes en ik kijk Amy kwaad aan.
    "Ik lieg helemaal niet!" val ik tegen haar uit waarna ik haar ruw loslaat. Hayley is verdwenen en ik heb haar niet eens zien weggaan door de blinde vlek die nu voor mijn ogen verschijnt. Boosheid neemt het van me over en ik begin steeds minder helder na te denken nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'I-ik vertrouw jou wel, m-maar hém niet,' huilt Ashey. 'A-alsjeblieft,'' smeekt ze. 'Alsjeblieft. L-laat me niet alleen,' snikt ze terwijl ze zich overstuur aan me vastklampt. 'I-ik wil je niet kwijt.'
    Ik voel hoe mijn hart in duizenden kleine stukjes breekt. Het doet me zoveel pijn om haar zo te zien.
    'Ashley, ik zou jou nooit alleen laten,' zeg ik zachtjes. Ik druk zachtjes een kusje op haar voorhoofd.
    'Ik blijf bij je oké, ik beloof het,' zeg ik zachtjes, 'i-ik regel iemand anders e-en we vertrekken vanavond,' fluister ik zachtjes. Ik veeg haar tranen weg en kijk haar aan.
    'Goed?'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Praat niet zo tegen me,' zegt ze, ik grijns, 'waarom niet?'
    'Dus, waar gaan we heen? Ik wil eten.'
    'Praat niet zo tegen me,' praat ik haar met een extreem hoog stemmetje na. Ik grijns en loop het gebouw uit.
    'Pak mijn hand vast, ik weet waar we het beste heen kunnen gaan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    May Ophelia Beaton
    De jongens lieten Eve haar polsen direct los om zich te verdedigen.
    ''Dankje,'' zei Eve. Ik haalde een beetje wazig mijn schouders op; ik was nog altijd dronken. ''Paralitis!'' riep ze vervolgens kwaad richting de jongens, die enkele seconden later versteend op de grond vielen. ''Je kunt er zelf voor kiezen wat je doet met die jongen van jou.'' Ik knipperde een paar keer en volgde haar blik naar Jake toe. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde mijn duistere kant omhoog kruipen. Ik pakte mijn wand - deze spreuk heb ik slechts één keer eerder toegepast en ik wist nog hoe goed het voelde om mijn wraak te uiten. Ik keek even naar Eve. ''Niet geschikt voor gevoelige oogjes,'' plaagde ik met een knipoog, om vervolgens een paar stappen dichter naar Jake te zetten. Ik richtte mijn wand op hem en zweeg voor enkele seconden terwijl hij op het punt stond om weg te rennen. Eikel. ''Crucio,'' fluisterde ik langzaam. Ik grijnsde toen hij op de grond viel, kreunend van de pijn.

    Amy McAllister
    ''Ik lieg helemaal niet!'' riep hij toen. Ruw liet hij me los en ik deinsde geschrokken achteruit. Ik slikte en keek hem angstig aan toen ik zag hoe hij langzaam kwader werd. Had ik iets verkeerds gedaan? Ik heb Cam nog nooit zo gezien.
    Ik sloeg mijn ogen neer en kromp lichtjes ineen. ''C-cam-'' begon ik zachtjes, maar ik durfde geen woord meer uit te spreken, bang dat ik iets verkeerds zei. Ik vouwde mijn hand voorzichtig rond mijn pijnlijke bovenarm.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:



    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'I-ik vertrouw jou wel, m-maar hém niet,' huilt Ashey. 'A-alsjeblieft,'' smeekt ze. 'Alsjeblieft. L-laat me niet alleen,' snikt ze terwijl ze zich overstuur aan me vastklampt. 'I-ik wil je niet kwijt.'
    Ik voel hoe mijn hart in duizenden kleine stukjes breekt. Het doet me zoveel pijn om haar zo te zien.
    'Ashley, ik zou jou nooit alleen laten,' zeg ik zachtjes. Ik druk zachtjes een kusje op haar voorhoofd.
    'Ik blijf bij je oké, ik beloof het,' zeg ik zachtjes, 'i-ik regel iemand anders e-en we vertrekken vanavond,' fluister ik zachtjes. Ik veeg haar tranen weg en kijk haar aan.
    'Goed?'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Praat niet zo tegen me,' zegt ze, ik grijns, 'waarom niet?'
    'Dus, waar gaan we heen? Ik wil eten.'
    'Praat niet zo tegen me,' praat ik haar met een extreem hoog stemmetje na. Ik grijns en loop het gebouw uit.
    'Pak mijn hand vast, ik weet waar we het beste heen kunnen gaan.'



    you fuckingfuck mijn gifs raken op
    Ashley Lestrange
    ''Ashley, ik zou jou nooit alleen laten,'' zei hij zacht. Ik sloot mijn ogen even toen ik zijn lippen op mijn voorhoofd voelde terwijl mijn schouders lichtjes schokten door de snikken die over mijn lippen rolden. ''Ik blijf bij je, oké, ik beloof het,'' prevelde hij, ''I-ik regel iemand anders e-en we vertrekken vanavond.'' Ik keek hem verbaasd aan. ''Goed?''
    Ik knikte zwakjes. ''E-echt?'' piepte ik. Ik pakte met een trillende hand de zijne vast. Ik haalde even diep adem om mijn bevende stem onder controle te houden. ''W-we bedenken samen iets,'' fluisterde ik. ''Ik wil je helpen.'' Ik keek hem aan en beet zacht op mijn onderlip. ''We blijven samen in het huisje en n-nemen alle tijd om een waterdicht plan te bedenken. G-goed?'' Natuurlijk wilde ik dat we wegrenden en niet meer omkeken, maar ik wist dat het Caleb zou verscheuren.

    Felice Scabior
    ''Waarom niet?'' grijnsde hij. Ik rolde met mijn ogen.
    ''Omdat ik je slaafje niet bent, eikel,'' zei ik, wederom niet aanvallend - meer spottend.
    ''Praat niet zo tegen me,'' imiteerde hij me. Ik stompte hem lachend tegen zijn arm. ''Zo praat ik niet,'' grinnikte ik. We liepen naar buiten en ik snoof zacht de frisse lucht op. ''Pak mijn hand bast, ik weet waat we het beste heen kunnen gaan.'' Ik knikte en pakte zonder te aarzelen zijn hand vast; mijn maag begon al te knorren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve' Campbell / Slytherin
    Ik zie hoe May haar schouders ophaalt alsof het niets is en misschien is dat het ook wel. Betekent dit alles helemaal niets voor haar en gaat het haar er meer om dat jongens sowieso niet ongewenst aan een meisje moet zitten dan dat het om mij gaat. De jongens liggen op de grond voor ons, nu zijn zij degene die hulpeloos zijn. May lijkt zich graag uit te leven op de jongen wanneer ik hem ook nog mention (lol kan niet op het Nederlandse woord komen).
    "Niet geschikt voor gevoelige oogjes," zegt May met een knipoog, precies zoals ik van haar gewend ben. Toch doet het me weinig goed op dit moment en wanneer ze de vloek 'crucio' uitspreekt, kijk ik weg. Ik houd er niet van om anderen op die manier pijn te zien lijden, zelfs als ze slechte dingen hebben gedaan. Achter mij hoor ik gestommel en ik kom tot de ontdekking dat Eric overeind gekrabbeld is.
    "Jij bent echt een eikel," zeg ik tegen hem en ik kan niet voorkomen dat er een snik in mijn stem klinkt. Ik richt mijn wand op hem en zeg dan: "paralitis!" Het zijn redelijk makkelijke spreuken, maar ik ben gewoon niet in staat om hem echt pijn te doen zonder zelf in te storten.

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Het gaat totaal aan mij voorbij hoe Amy steeds banger voor me wordt, ik heb mezelf gewoon niet meer in de hand.
    "C-Cam," zegt ze zachtjes, maar ze maakt haar zin niet af.
    "Wat?" zeg ik kwaad," wat wil je zeggen dan, hè? Wil je weer zeggen dat ik lieg?" Ik pak haar bij dezelfde bovenarm vast als daarstraks en die haar tegen de boekenkast aan.
    "Nou?"
    Mijn hand hef ik boven mijn hoofd om uit te halen naar Amy. Iets in mij is er gewoon geknapt en het is een tijd geleden dat ik me zo gevoeld heb. Ik wil Amy in haar gezicht slaan, maar dan wordt mijn arm van achteren op mijn rug gedraaid en word ik op de grond geduwd.
    "Laat me los!" zeg ik boos, omdat ik niet kan zien wie mij nu tegen de grond aan houdt.
    "Even wachten, Cam," zegt Logan. Wat doet hij hier in Godsnaam? Dan word ik overeind getrokken en de bibliotheek uit gesleurd door twee mensen. Als ik achterom kijk, zie ik dat het Logan en Frederik zijn. Ook zie ik dat Raymond bij Amy staat, maar ik snap niet waarom. Alles is gewoon een grote waas, waardoor ik helemaal niets meer snap. Dan word ik tegen de muur aan gedrukt en krijg ik een klap in mijn gezicht van Logan.
    "Die had je verdiend," zegt hij en ik wil er gelijk tegenin gaan, maar ik krijg nog een klap om me stil te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May Ophelia Beaton
    Ik zag hoe Eve haar blik afwendde, maar ik grijnsde enkel terwijl ik naar de stuiptrekkende, smekende Jake keek. Na enkele minuten hief ik met tegenzin de vloek op. ''Opflikkeren, of je krijgt 'm twee keer zo lang,'' siste ik. Hij krabbelde met moeite overeind, viel door de pijn weer op de grond om vervolgens weer op te springen en de hoek om te rennen. Ik giechelde dronken. ''Sorry lieffie,'' prevelde ik tegen Eve, ''Ga naar huis. Het is te donker voor je,'' mompelde ik onduidelijk, met dubbelde tong, maar toch oprecht bezorgd. Ik noemde Hogwarts 'huis' omdat het voor mij de enige plek is waar ik me écht thuis voelde. Ik gaf haar een luchtkusje en slenterde zigzaggend over de straat, stomdronken en op zoek naar meer alcohol. Het had toch geen zin meer.

    Amy McAllister
    ''Wat?'' zei Cam kwaad. ''Wat wil je zeggen dan, hè? Wil je weer zeggen dat ik lieg?'' Ik keek hem angstig aan en hij pakte dezelfde bovenarm als net vast, waardoor er een pijnlijk geluidje over mijn lippen rolde. Hij duwde me tegen de boekenkast aan, waardoor er een paar boeken naast me op de grond vielen. Ik voelde een pijnlijke steek in mijn rug en sloeg beschermend mijn armen rond me heen, terwijl mijn hart hevig klopte van de angst. ''Nou?''
    Ik keek hem voorzichtig aan en zag dat hij zijn hand hief. Mijn adem stokte en ik kromp ineen, terwijl ik mijn ogen dichtkneep. Beelden van mijn oom flitsten langs mijn netvlies.
    ''Houdt je bek,'' gromde hij dreigend, terwijl hij zijn vuist hief, klaar om me te slaan.
    ''Alsjeblieft,'' piepte ik zachtjes, ''S-stop,'' voegde ik er aan toe, terwijl ik stilletjes huilde: op dat moment kwam de vuist in een rap tempo dichterbij en het volgende moment voelde ik een helse pijn in mijn kaak.

    Maar ik voelde niks. Ik voelde een hand op mijn schouder en ik sprong bijna in de lucht van de schrik, terwijl er zachte snikken over mijn lippen rolden. Ik keek in de twee ogen van een jongen, die ik herkende als een vriend van Cam. De zoute tranen stroomden over mijn wangen en paniek stroomde door mijn aderen; Cam had me bijna geslagen en dat was wel het láátste dat ik van hem had verwacht. Ik dacht dat hij anders was zoals de rest, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Waarom ik?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    mijne ook lawl
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'W-we bedenken samen iets,' fluistert ze. 'Ik wil je helpen. We blijven samen in het huisje en n-nemen alle tijd om een waterdicht plan te bedenken. G-goed?'
    Ik knik zwakjes en kijk haar aan. Zachtjes druk ik een kusje op haar wang en verstrengel mijn vingers met de hare.
    'Kom, we moeten een nieuw schoolhoofd vinden en onze spullen inpakken.'
    Ik neem haar mee naar mijn kantoor en veeg ondertussen de tranen van mijn wangen. Ik probeer mezelf bij elkaar te rapen en haal een paar keer diep adem. Ik haat het om mezelf zwak te voelen, om me over te geven, om te vluchten, maar ik doe het voor Ashley en ik doe alles voor Ashley.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Omdat ik je slaafje niet bent, eikel,' ik lach en rol met mijn ogen. Ze stompt tegen mijn schouder en ik grijns.
    'Zo praat ik niet, ' grinnikt ze.
    'Echt wel,' lach ik. Ze pakt mijn hand vast en we verdwijnselen naar het huisje waar Caleb een lange tijd heeft samengewoond met een oude muggle vrouw. Ze is overleden, dus nu hebben we het huis voor onszelf en als het goed is heeft ze een hele voorraad kast vol met eten. Ik voel mijn maag al rammelen en grijns. Ik open de deur en laat Felice binnen.
    'Tadaa!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ashley Lestrange
    Hij knikte zwakjes en drukte een kusje op mijn wang. ''Kom, we moeten een nieuw schoolhoofd vinden en onze spullen inpakken.'' Ik beet op mijn onderlip terwijl hij me meenam naar zijn kantoor en ik voelde een golf van schuldgevoel over me heenkomen. ''S-sorry,'' piepte ik zachtjes. ''J-je wilde deze baan zo graag, i-ik...'' Ik voelde alwéér tranen opkomen, maar ik wist ze tegen te houden. ''I-ik ben zo stom.'' Ik haalde een hand langs mijn gezicht en wendde mijn blik af. Verdomme. ''D-dit is niet wat jij wilt,'' prevelde ik schor, ''Maar wat ík wil. H-het is niet goed.'' Ik dacht even terug aan het moment toen hij net aangenomen was als schoolhoofd en hoe blij hij was. Ik kon dit niet maken - ik was zó egoïstisch.

    Felice Scabior
    ''Echt wel,'' lachte hij. Ik zuchtte en grinnikte even. Op dat moment verdwijnselden we en niet veel later stonden we voor een klein, verlaten huisje. Serpen opende de deur en ik liep naar binnen.
    ''Tadaa!'' Ik concludeerde dat het er best oké uit zag en direct trok ik wat kastjes open, waar meer dan genoeg eten in stond. Ik grijnsde.
    ''Goedgekeurd,'' zei ik tevreden en gooide een zak chips naar Serpen toe, terwijl ik een willekeurige rol koekjes pakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve' Campbell / Slytherin
    May houdt niet gelijk op met de jongen pijn te doen, daar zijn we overduidelijk verschillend in. Mijn roes die ik eerder nog voelde, is totaal verdwenen nu ik dit allemaal heb meegemaakt.
    "Opflikkeren, of je krijgt 'm twee keer zo lang," zegt May ineens. Ik was in gedachten verzonken dus had ik niet door dat ze gestopt was met de vloek. De jongen maakt zich snel, en met een beetje onhandigheid, uit de voeten.
    "Sorry lieffie," zegt May tegen me, maar ik haal slechts mijn schouders op, niet wetende hoe te reageren.
    "Ga naar huis. Het is te donker voor je," zegt ze dan, waarna ze me een luchtkus geeft en wegslentert. Verbouwereerd blijf ik staan terwijl ik haar nakijk. Dan pas realiseer ik me dat ik achter haar aan moet, zij kan ook niet alleen over straat lopen.
    "May wacht," roep ik haar na en ik ga haar achterna. Ik voel hoe mijn knieën pijn doen wanneer ik loop, maar het is niet moeilijk om haar in te halen. "Ga met me mee naar huis, ik wil...niet alleen zijn." En het is nog waar ook, maar ik wil ook niet dat May nu nog alleen over straat gaat. Ze is te dronken daarvoor.

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Na de tweede klap doet mijn hoofd pijn genoeg om even door te dringen dat ik veel te kwaad ben.
    "Hier, je medicijnen," zegt Frederik en hij heeft me een tablet aan.
    Zonder tegen te stribbelen, neem ik die in en voel hoe ik kalmer begin te worden, maar de dingen dringen nog niet echt tot me door.
    "Je hebt de dingen behoorlijk uit de hand laten lopen, vriend," zegt Logan tegen me en ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Hoe bedoel je?" Hij wijst in een richting en als ik kijk, zie ik Amy doodsbang daar staan. Ik verstar en besef me langzaamaan wat er zojuist gebeurd is.
    "I-ik heb toch niet-"
    "Jawel..." geeft Frederik gelijk als antwoord. Dan kijk ik weer richting Amy en voel hoe het schuldgevoel komt opzetten. Ben ik zojuist echt uitgevallen tegen Amy..?
    "Ik moet naar haar toe," zeg ik en voordat ze me tegen kunnen houden, schiet ik richting de bibliotheek.
    "Amy, het spijt me," zeg ik en ik word gelijk tegengehouden om nog dichterbij te komen door Raymond.
    "Dit is dichtbij genoeg Cam, je ziet toch hoe bang ze is?" Ik kijk naar Amy en zie het inderdaad.
    "Amy, laat me het alsjeblieft goed maken?" Ik steek mijn hand uit naar haar gezicht om de tranen weg te vegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Dit was zo zielig *the feels*

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'S-sorry,' piept ze zachtjes, ik frons. 'J-je wilde deze baan zo graag, i-ik...I-ik ben zo stom. D-dit is niet wat jij wilt. Maar wat ík wil. H-het is niet goed.'
    Ik schud mijn hoofd.
    'N-Nee Ashley dat is niet waar. Ik moest deze baan van Serpen nemen en het is niet dat ik het niet leuk vind, maar ik wil dat jij je goed voelt. Daarom geef ik het op. Het is niet erg. Ik geef veel meer om jou dan om deze stomme baan. Ik ben alleen bang dat Serpen misschien mijn plaats in gaat nemen, maar goed. Die gok moeten we maar nemen.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Goedgekeurd,' grijnst Felice. Ik lach en vang de zak chips om m vervolgens gelijk open te trekken. Ik plof op de bank en gooi mijn jas ergens in een hoek, naast mijn koffer.
    'Hier kunnen we perfect al onze plannen maken en ophangen. Allemaal van die plattegronden en boeken met verboden spreuken erin net zoals in een film,' grijns ik. Ik neem een hand chips uit de zak en kijk haar aan.
    'Klinkt dat niet goed?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    May Ophelia Beaton
    Ik slenterde wankel over de straat tot ik Eve hoorden roepen. ''May, wacht.'' Ik zuchtte diep en draaide me langzaam om. ''Ga met me mee naar huis, ik wil... niet alleen zijn.'' Ik keek haar glazig aan en fronste even.
    ''Als je thuis drank voor me hebt, vind ik het goed,'' prevelde ik. Ik haalde nonchalant mijn schouders op en viel bijna om, maar ik sloeg er in om te blijven staan. Ik giechelde zachtjes en beet grijnzend op mijn onderlip terwijl ik Eve aankeek. Ze was zo mooi en ik voelde de drang om haar te knuffelen, maar ik wist me in te houden. ''Ik wist niet dat je zo...'' Ik pauzeerde even, zoekend naar mijn woorden. Ze kwam op mij altijd over als iemand die wel voor zichzelf opkwam. ''Bang was,'' voegde ik er uiteindelijk aan toe; het was wel duidelijk dat ik niet heel goed kon nadenken, in deze staat.

    Amy McAllister
    Mijn blik ontmoette die van Cam en met een angstige blik keek ik hem aan. Plotseling rende hij onze kant op en mijn ogen werden groter. Wat ging hij doen? Had ik hem nóg bozer gemaakt?
    ''Amy, het spijt me,'' zei hij, maar die vriend van hem hield hem tegen.
    ''Dit is dichtbij genoeg Cam, je ziet toch hoe bang ze is?'' Ik voelde een golf van opluchting en dankbaarheid, maar toen trok Cam zijn mond weer open.
    ''Amy, laat me het alsjeblieft goed maken?'' Zijn hand kwam dichterbij en ik kromp ineen; ik verwachtte elk moment een klap. Ik kneep mijn ogen dicht terwijl er hoorbare snikken over mijn lippen rolden en opnieuw zag ik het gezicht van mijn oom voor me. Paniek borrelde omhoog en ik nam wat meer afstand van Cam. Hij ging me slaan, net als hem - dat wist ik zeker.

    Ashley Lestrange
    '''N-Nee Ashley dat is niet waar. Ik moest deze baan van Serpen nemen en het is niet dat ik het niet leuk vind, maar ik wil dat jij je goed voelt. Daarom geef ik het op. Het is niet erg. Ik geef veel meer om jou dan om deze stomme baan. Ik ben alleen bang dat Serpen misschien mijn plaats in gaat nemen, maar goed. Die gok moeten we maar nemen.'' Ik keek hem met betraande ogen aan.
    ''N-nee, w-we zorgen er gewoon voor dat - dat niet gebeurt. W-we zoeken een tijdelijke vervanger, zodat als alles v-voorbij is, dat je weer d-datgene kan doen dat je leuk vindt.'' Ik snifte even en knikte zwakjes als antwoord op mezelf. ''En dat er bescherming is, genoeg om Serpen hier weg te houden.''

    Felice Scabior
    Hij plofte op de bank en ik stopte een koekje in mijn mond terwijl ik tegen de muur leunde en Serpen aankeek.
    '''Hier kunnen we perfect al onze plannen maken en ophangen. Allemaal van die plattegronden en boeken met verboden spreuken erin net zoals in een film,'' grijnsde hij. ''Klinkt dat niet goed?'' Ook mijn mondhoeken krulden omhoog en ik knikte enthousiast.
    ''Dat klinkt perfect,'' zei ik tevreden. Ik plofte naast hem neer en keek even naar de lege muur. ''Éíndelijk. Actie,'' grinnikte ik. ''Ik ben al die theorie nu wel zat. Het werd eens tijd dat we het gingen uitvoeren.'' Ik glimlachte en pakte nog een koekje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 11:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve' Campbell / Slytherin
    May lijkt nogal te wankelen, bij mij is het effect van de alcohol gelukkig al verdwenen. Hoewel, ik zou er veel voor geven om niet meer te herinneren wat er gebeurd is.
    "Als je thuis drank voor me hebt, vind ik het goed," zegt May dan en ik knik. We hebben vast nog wel ergens drank en anders moet ze het maar zonder doen. May haalt dronken acties uit door haast om te vallen en daar weer om te giechelen. Misschien moet ik haar maar overeind houden op de weg naar huis. Ze bijt op haar onderlip terwijl ze me aankijkt en ik vraag me af wat er door haar hoofd heengaat.
    "Ik wist niet dat je zo..." afwachtend kijk ik haar aan, wat wil ze zeggen? "bang was..." Ik slik even en kijk gelijk weg.
    "Ik ben niet bang," ontken ik zwakjes. Ik sla mijn arm om haar meer steun te geven, "voor het geval je anders omvalt." Ik begin te lopen richting Hogwarts met May en hoop dat ze niet doorgaat over het bang zijn. Terwijl ik loop, tril ik lichtelijk, maar ik probeer het niet te laten merken aan May. Ik denk dat ze sowieso wel weinig door zal hebben met haar dronken kop.

    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Amy krimpt helemaal in wanneer ik mijn hand uitsteek om haar tranen weg te vegen.
    "Niet hier en niet zij, Cam," zegt Raymond dreigend, zelfs hij dacht dat ik haar wilde slaan.
    "Ik wilde alleen haar tranen wegvegen," zeg ik met opeengeklemde kaken, want ik wil gewoon naar Amy toe. "Alsjeblieft, lieverd, dit is allemaal een misverstand. Eerlijk waar, ik zou jou nooit pijn kunnen doen. Je kent me toch?" Dit is echt allemaal de schuld van Hayley. Voordat Amy antwoord kan geven, komen Logan en Frederik tevoorschijn om Amy weg te halen uit de bibliotheek.
    "Wat is er mis met jou?" valt Raymond gelijk uit tegen me als Amy weg is.
    "Wat is er mis met mij?! Jullie zijn degene die me nu tegenhouden om naar Amy toe te gaan!" Mijn kaken doen pijn van de klappen die Logan heeft gegeven, maar voor de rest ben ik rustig dankzij de medicijnen.
    "Ik weet niet of dit zomaar goed komt, Cam," zegt hij en ik maak me van hem los om naar Amy toe te gaan. Ze moet het me laten uitleggen. Logan en Frederik staan bij haar op de gang, maar ze zeggen geen woord tegen haar.
    "Amy, geef me alsjeblieft de kans om het uit te leggen," vraag ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May Ophelia Beaton
    Eve knikte en ik zuchtte opgelucht. Het viel me op dat ze direct wegkeek na mijn opmerking en ik grijnsde even.
    ''Ik ben niet bang,'' ontkende ze; er was een spottend lachje van mijn kant te horen. Ze sloeg een arm om me heen en ik giechelde. ''Voor het geval je anders omvalt,'' verklaarde ze. We begonnen met lopen.
    ''Niet bang, hè?'' zei ik na enkele minuten stilte. ''Dat ben je wel. Anders wilde je nu niet naar huis en liet je dat net niet gebeuren,'' zei ik, doelend op Eric die bovenop haar had gezeten. Ik haalde mijn schouders op terwijl ik op Eve leunde. ''Maar goed, ontken maar, zoals altijd.'' Ik zuchtte even - het was geen aanval, maar wel de waarheid. Vanaf het moment dat ik haar kende heeft ze zó vaak dingen ontkent en ik kan mensen goed peilen, al zeg ik het zelf.
    De omgeving draaide om ons heen en ik staarde vaagjes voor me uit.

    Amy McAllister
    ''Niet hier en niet zij, Cam,'' zei één van de jongens.
    ''Ik wilde alleen haar tranen wegvegen,'' bracht Cam er tegenin. Een zachte, bevende zucht rolde over mijn lippen. ''Alsjeblieft, lieverd, dit is allemaal een misverstand. Eerlijk waar, ik zou jou nooit pijn kunnen doen. Je kent me toch?'' Ik keek hem aan, vol ongeloof. Hoe kon hij dat nou zeggen? Hij heeft me pijn gedaan en wilde me méér pijn doen. Voorzichtig trok ik mijn mouw een stukje omhoog. De huid van mijn bovenarm was vuurrood en er waren een paar nieuwe blauwe plekken te zien. ''N-nee, vast,'' piepte ik schor - ik kwam nog niet helemaal uit mijn woorden door de schok en angst. Gebroken keek ik Cam aan. Op dat moment kwamen twee andere jongens aangelopen en ze namen me mee uit de bibliotheek. Ik sloeg mijn ogen neer en sloeg beschermend mijn armen om mezelf heen. Het voelde nog steeds een beetje ongemakkelijk om alleen te zijn met iemand van het mannelijk geslacht die ik niet kende. We wachtten en zwegen terwijl Cam druk aan het praten was met de jongen van net. Niet veel later kwam hij weer aangelopen. ''Amy, geef me alsjeblieft de kans om het uit te leggen.'' Ik slikte en ontweek zijn blik.
    ''I-ik heb je alles verteld,'' zei ik zachtjes, doelend op mijn oom. ''E-en toch...'' Ik kneep mijn ogen even dicht en een nieuwe traan rolde over mijn wang. ''E-en toch doe je dit. J-je wilde me slaan, Cam,'' piepte ik. ''Wat heb ik je aangedaan?'' Overstuur keek ik hem aan. ''Ik dacht dat je anders was,'' fluisterde ik na enkele seconden zachtjes, voordat ik me omdraaide en de gang uit sjokte. Mijn hand had ik pijnlijk om mijn bovenarm geklampt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    New topic!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.