• Yeah, voor mensen die van point & click adventures met een goed verhaal houden:
    Hier kan je hem downloaden.

    Hier wat uitleg over het spel.
    Het spel ziet er gaaf uit, spooky muziek en ook van die spookachtige stemmen. Je gaat een of ander geheim ontdekken en to be honest, ik ben wel nieuwsgierig . Voor de kneuzen zoals ik, er zit in het spel een walkthrough, precies waar en hoe je alles kan vinden (;

    Dit wilde ik gewoon even delen, haha. Wie heeft er nog andere goede point & click adventures? (:

    Nog wat uitgevonden!
    Je hebt muntjes nodig en dat is een pain in the ass, maar als je op de plattegrond (rechts) klikt staan er smileys waar nog muntjes liggen! Even walkthrough ding erbij en je hebt ze zo want really, die dingen kun je amper vinden.
    En je hoeft niet elk dingetje te lopen, je kan jezelf teleporteren.

    Another fucking awesome game, echt waar! Hier werd ik echt bang van met mijn geluid aan, hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ik ik!
    Ik ben dol op Hidden Object games C:


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik ik ik!
    Ik ben dol op Hidden Object games C:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ailurophilia schreef:
    Ik ik ik!
    Ik ben dol op Hidden Object games C:

    Hehe, precies dit :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit spel is ook al zo awesome. Het heet 'Surface, the noise she couldn't make'
    Hier zijn wat screenshots





    En een trailer


    26 - 02 - '16

    Oh ja + Final Cut 1 en Final Cut 2

    De storyline van dat verhaal is zo geweldig goed bedacht D:


    26 - 02 - '16

    Oowh awesome! Ik houd van zulke visual novels achtige spellen! Voor de DS hebben ze ook een enge, 999 (9 hours, 9 persons, 9 doors), Hotel Dusk: Room 215, Another Code: Two Memories en... Gosh, ben de naam even ervan kwijt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oowh awesome! Ik houd van zulke visual novels achtige spellen! Voor de DS hebben ze ook een enge, 999 (9 hours, 9 persons, 9 doors), Hotel Dusk: Room 215, Another Code: Two Memories en... Gosh, ben de naam even ervan kwijt.


    Hotel Dusk: Room 215 N_N
    Dé verdrijver van mijn verveling in de vakantie.. Wat een goede tijden waren dat D:
    Misschien ga ik 'm wel weer opnieuw downloaden.
    Ik weet trouwens nog wel een paar leuke spellen c;
    Ik kan ook nog wel een waslijst maken van spellen die ik heb gespeeld, of nog beter een apart topic C:


    26 - 02 - '16

    Op facebook is trouwens ook nog zo'n leuk spel. Pearl's peril of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Op facebook is trouwens ook nog zo'n leuk spel. Pearl's peril of zoiets.

    Nice, ik ben het meteen gaan spelen! :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Speelt iemand het al? Gosh, ik zat gisteravond alleen op mijn kamer met het geluid aan en werd gewoon bang :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Speelt iemand het al? Gosh, ik zat gisteravond alleen op mijn kamer met het geluid aan en werd gewoon bang :'D


    Ik speel het niet, want ik kan hier niet downloaden. Ik zit nu in een hotel.


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    Speelt iemand het al? Gosh, ik zat gisteravond alleen op mijn kamer met het geluid aan en werd gewoon bang :'D

    Nee, ik nog niet. Ik ga het zo doen :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit zijn zulke geweldige spellen :'D Ik speel ze altijd samen met mijn moeder :'D De laatste die ik heb gespeeld was Yellow Room :'D
    Ik heb ook nog een spel zitten en die is geweldig. Laat me ff denken hoe hij heet :/
    Ik heb hem betaald maar mijn nicht heeft hem gratis gedownload op een engelse site en heeft er geen problemen mee en het waa ook een betrouwbare site. Ow god hoe heette het ook al weer!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nee, mijn PC moest opnieuw geïnstalleerd worden, hopelijk krijg ik het spel nog terug. Het opnieuw doen is echt een pain in the ass ):


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    aah ik houd van zulke spellen haha. Dankje, ik heb meteen weer iets te doen :Y)


    As travars