• Yeah, voor mensen die van point & click adventures met een goed verhaal houden:
    Hier kan je hem downloaden.

    Hier wat uitleg over het spel.
    Het spel ziet er gaaf uit, spooky muziek en ook van die spookachtige stemmen. Je gaat een of ander geheim ontdekken en to be honest, ik ben wel nieuwsgierig . Voor de kneuzen zoals ik, er zit in het spel een walkthrough, precies waar en hoe je alles kan vinden (;

    Dit wilde ik gewoon even delen, haha. Wie heeft er nog andere goede point & click adventures? (:

    Nog wat uitgevonden!
    Je hebt muntjes nodig en dat is een pain in the ass, maar als je op de plattegrond (rechts) klikt staan er smileys waar nog muntjes liggen! Even walkthrough ding erbij en je hebt ze zo want really, die dingen kun je amper vinden.
    En je hoeft niet elk dingetje te lopen, je kan jezelf teleporteren.

    Another fucking awesome game, echt waar! Hier werd ik echt bang van met mijn geluid aan, hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hop het was ook geen link tbh xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben al aan 't downloaden, heheheh


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik ben al aan 't downloaden, heheheh


    Het is zo gaaf! Whoot, echt héél leuk, vooral met geluid aan =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb altijd geluid aan voor ultieme game beleving.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb altijd geluid aan voor ultieme game beleving.


    Speel je het al? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Speel je het al? :p


    Het is net klaar met downloaden, omdat af en toe het downloaden uit moest zodat mijn broertje kon gamen. Haha, ga 't zo installeren. Ik ga trouwens vanmiddag ook nog naar mijn oma die in 't ziekenhuis is at the moment, dus ik moet even kijken wanneer ik er de tijd voor kan nemen zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Het is net klaar met downloaden, omdat af en toe het downloaden uit moest zodat mijn broertje kon gamen. Haha, ga 't zo installeren. Ik ga trouwens vanmiddag ook nog naar mijn oma die in 't ziekenhuis is at the moment, dus ik moet even kijken wanneer ik er de tijd voor kan nemen zeg maar.


    De bonus chapter maakt het verhaal wel echt af (: Het spel was echt leuk! Origineel verhaal ook en like I said; Ik hou van die voorlees stemmen :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarschijnlijk wordt dit geteld als topic-bumping, maar ik snap er simpelweg even geen fuck van.
    Ik wil het wel downloaden, alleen er staat van alles over torrent-shit. Welke kan ik het beste aanklikken? :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Waarschijnlijk wordt dit geteld als topic-bumping, maar ik snap er simpelweg even geen fuck van.
    Ik wil het wel downloaden, alleen er staat van alles over torrent-shit. Welke kan ik het beste aanklikken? :').


    Kan je een screenshot maken?

    OT: Ik heb 't spel bijna uitgespeeld. It was really awesome c:


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    Waarschijnlijk wordt dit geteld als topic-bumping, maar ik snap er simpelweg even geen fuck van.
    Ik wil het wel downloaden, alleen er staat van alles over torrent-shit. Welke kan ik het beste aanklikken? :').


    Download torrent, net onder de grote titel van het spel zeg maar :p Het is een button volgens mij en daarboven staat het aantal seeders enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Kan je een screenshot maken?

    OT: Ik heb 't spel bijna uitgespeeld. It was really awesome c:

    Gewoon zo.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 22:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klik op het meest rechtse pijltje van de bovenste torrent. Dus 'Legacy Tales: Mercy of the Gallows CE (2013) PC [FINAL] en daar het meest rechtse pijltje van.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 22:49 ]


    26 - 02 - '16

    ^ Ik kan het niet downloaden, dan staat er dat ik iets mis of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Ik kan het niet downloaden, dan staat er dat ik iets mis of zo.


    Heb je wel utorrent op je computer?


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)
    Heb je wel utorrent op je computer?

    De wattes? :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.