• Vandaag, woensdag 14 augustus, ben ik erachter gekomen dat ik luizen heb. Ik zit al meer dan 5 jaar niet meer op de basisschool, heb nooit eerder luizen gehad en nu heb ik ze ineens. Wat een bullshit gewoon.
    Mijn moeder is nu shampoo halen en straks mag ik weer 10 minuten met zo'n stomme kam door mijn haar. Dat is dan weer een nadeel van lang haar.
    Maar dat wou ik even zeggen. Hebben jullie wel eens last van luizen gehad, en zo ja; wat deden jullie daar allemaal aan? Thank you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja. Da's irritant. Ik heb het ook eens gehad, shampoo werkt wel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik las daar een keer wat over. Je haar afspoelen, dan shampoo erin doen. Vervolgens conditioner, en dan even uit de douche stappen, en met de conditioner er nog in, nogmaals kammen. Daarna uitspoelen. Toen ik in de basisschool luizen had, vond ik ze strontirritant(cat)


    Tijd voor koffie.

    Luizen horen niet specifiek bij de basisschool, dat weet je he?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Luizen horen niet specifiek bij de basisschool, dat weet je he?



    Dat wou ik ook zeggen. :P

    Je kunt ze overal krijgen, tijdens het winkelen, cinéma, vakantie, middelbaar, hoger onderwijs.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ach. Vat het op als een compliment; je hebt schoon haar! Maar eh, ja heb ze ook wel eens gehad. Gewoon die shampoo gebruiken en na een klein weekje is het weg.


    To infinity and beyond •

    Nooit gehad wonderbaarlijk genoeg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lol. Als je die luizen bestrijder shampoo - ding bedoeld. Dat doet echt pijn. Mijn nichtje had luizen en onze hele familie sliep dus bij elkaar en IEDEREEN ook al had je geen luizen moest het opdoen. Dat ding dat over je hoofd heen en weer gaat is echt pijnlijk als je wondjes op je hoofd hebt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 12:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Twee keer. De eerste keer was ik heel klein en dat kan ik mij dus ook echt niet meer goed herinneren. Volgens mij gewoon wassen met lotion (rotspul maar meestal sterker dan shampoo), kammen en alle knuffels en dergelijke in vuilniszakken. De tweede keer was in groep zeven. Toen hoefde ik het maar één keer goed te wassen met die lotion en waren ze allemaal dood , maar toen was ik er ook heel snel bij :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    2 jaar terug :'D
    Ik ben na een maandje gestopt en had toen het idee: Bullshit!! Als je luizen heb dan heb je heel schoon haar dus het is niet vies :P Eigenlijk eerder het bewijs van schoon haar :'D
    Mijn pa had toen gel in mijn haar gedaan toen ik vakantie had en ze zijn daarna nooit meer teruggekomen. Gel werkt afstotend op die kleine irritante dingen :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nee, nog nooit gehad.
    Ook geen vlooien, teken (ja oké, ééntje) en/of schurft, wat best bijzonder is aangezien ik opgegroeid ben + werk met dieren.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik had vroeger altijd zo’n luizencape, maar kreeg het wel.
    De laatste vijf jaar niet echt meer, mijn moeder is kapster dus ze weet meestal wel de beste shampoos uit te kiezen :'D.

    SeaWaves schreef:
    2 jaar terug :'D
    Ik ben na een maandje gestopt en had toen het idee: Bullshit!! Als je luizen heb dan heb je heel schoon haar dus het is niet vies :P Eigenlijk eerder het bewijs van schoon haar :'D
    Mijn pa had toen gel in mijn haar gedaan toen ik vakantie had en ze zijn daarna nooit meer teruggekomen. Gel werkt afstotend op die kleine irritante dingen :')
    Ik zet elke dag z'on 10 kilo gel voor mijn haren :\


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik heb ze ook gehad zo'n shampoo werkt wel echt goed en een tip ik had gelezen dat luizen niet van lavendel houden ;P

    Ja ik heb nu vaag spul in mijn haar wat ik in het haar moest masseren, kwartier laten zitten en straks met een berg shampoo uitspoelen en over zo´n 9-10 dagen moet ik dat weer doen .... het brand niet of iets en volgens het RVM hoef je niet meer te gaan wassen of iets; dat scheelt wel weer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hmm, ik ben er vorig jaar ook ineens achter gekomen dat ik er had. Ik was verdomme 17 toen ik pas voor de eerste keer in mijn leven luizen kreeg. Ik denk dat het kwam door een slecht gewassen hoofdkussen in een hotel in Parijs... Of het kwam door mijn ex.
    Ik heb mijn haar gewoon gewassen met zo'n shampoo, mijn lakens uitgewassen en dan gewacht tot de overige neten in mijn haar uitgekomen waren. Daarna heb ik die shampoo nog eens gebruikt en mijn lakens nog eens gewassen. Ik denk dat ik dat zo'n drie keer heb moeten doen vooraleer ze echt weg waren. Het duurde wel even.
    Echt vreselijk, ik heb nu enorme angst elke keer als ik jeuk heb of iets klein voel plakken aan mijn haar (neten). Bah bah bah bah!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:15 ]


    Let the Night embrace you