• Vandaag, woensdag 14 augustus, ben ik erachter gekomen dat ik luizen heb. Ik zit al meer dan 5 jaar niet meer op de basisschool, heb nooit eerder luizen gehad en nu heb ik ze ineens. Wat een bullshit gewoon.
    Mijn moeder is nu shampoo halen en straks mag ik weer 10 minuten met zo'n stomme kam door mijn haar. Dat is dan weer een nadeel van lang haar.
    Maar dat wou ik even zeggen. Hebben jullie wel eens last van luizen gehad, en zo ja; wat deden jullie daar allemaal aan? Thank you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heb ik ook wel eens gehad. Afschuwelijke beesten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gelukkig heb ik ze nooit gehad, lijkt me echt heel vervelend! Ik hoop voor je dat ze snel weg zijn en dat dit de eerste en ook de laatste keer is dat je ze moet krijgen, want het lijkt me echt een heel gedoe, ook met wassen van al je beddengoed, kussens, knuffels etc.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb het gehad in de basisschool, maar het is nu al geleden van mijjn 8 jaar ;3
    Die shampoo werkt inderdaad goed. Ook goed dat je er op tijd bij bent, ik heb er ooit eens maanden mee rond gelopen ;]


    effort never betrays you

    Nooit gehad, maar dat roep ik liever niet te hard.


    Take me to wonderland

    Veni schreef:
    Gelukkig heb ik ze nooit gehad, lijkt me echt heel vervelend! Ik hoop voor je dat ze snel weg zijn en dat dit de eerste en ook de laatste keer is dat je ze moet krijgen, want het lijkt me echt een heel gedoe, ook met wassen van al je beddengoed, kussens, knuffels etc.

    Volgens het RVM hoef je niet te wassen, alleen maar kammen, kammen, kammen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    In de lagere school heeel vaak.
    Ik, mijn 2 kleinere broertjes
    het was echt irritant
    2 keer per dag met zo'n stomme luizenkam en 'et die stomme shampoo
    Ik snap wat je doormaakt


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)
    Volgens het RVM hoef je niet te wassen, alleen maar kammen, kammen, kammen.


    Echt? Dat wist ik niet (: Mijn moeder flipte 'm vroeger namelijk altijd als ze hoorde dat er luizen op school waren, omdat ze dan ook zei dat ze alles moest wassen.. Maar dan zal ze het altijd wel fout gehad hebben :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)

    Echt? Dat wist ik niet (: Mijn moeder flipte 'm vroeger namelijk altijd als ze hoorde dat er luizen op school waren, omdat ze dan ook zei dat ze alles moest wassen.. Maar dan zal ze het altijd wel fout gehad hebben :')

    Ja mijn moeder had opgezocht op internet wat je allemaal moest doen, behalve speciale shampoo/lotion of iets en er stond dat je niet hoefde te wassen. Daar was mijn moeder wel blij mee want de wasmachine is kapot xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je haar vuil laten worden
    Heb het ook gehad in groep 3, echt elke dag met die lotion in je haar en met die rotkam

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)
    Ja mijn moeder had opgezocht op internet wat je allemaal moest doen, behalve speciale shampoo/lotion of iets en er stond dat je niet hoefde te wassen. Daar was mijn moeder wel blij mee want de wasmachine is kapot xd


    Zo, dan is het inderdaad maar beter dat dat niet hoeft dan, anders was het nog wel meer gedoe geworden. Nou ja, dan weet ik dat ook weer, dat is wel handig (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik kwam er bij mij zo laat achter, dat de oude luizen al dood uit mijn haar vielen en ik mijn hoofd open heb gekrabd. Nooit had ik aan luizen gedacht. Daarna was ik er gelukkig wel snel vanaf, na 2 keer de lotion gebruiken en heel veel kammen. Kammen werkt eigenlijk nog beter dan de lotion, omdat je ziet hoeveel je mee krijgt. Dus haar wassen, uitspoelen, crèmespoeling erin en dan met de crèmespoeling in gaan kammen (dit zou de luizen los maken) en weer uitspoelen. Elke freaking avond. Aan het eind van de week was mijn haar flink uitgedund :c


    From these ashes, I will rise

    Nog nooit gehad, Ik weet wel dat mijn klas het op de basisschool het nooit had en toen poef in groep 8 wel. alle stomme vervelende dingen gebeurde bij mij in mijn laatste jaar. Op het middelbaar was dat ook zo=(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scandal schreef:
    Nooit gehad wonderbaarlijk genoeg.


    I'm a girl in the world

    Nooit gehad, godzijdank. :')
    Succes ermee!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lang geleden, ten tijde van de basisschool, heb ik het gehad. Een week lang, of twee weken (ik weet het niet meer), met die ene shampoo in mijn haar laten wrijven... Leuk is anders.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”