• Vandaag, woensdag 14 augustus, ben ik erachter gekomen dat ik luizen heb. Ik zit al meer dan 5 jaar niet meer op de basisschool, heb nooit eerder luizen gehad en nu heb ik ze ineens. Wat een bullshit gewoon.
    Mijn moeder is nu shampoo halen en straks mag ik weer 10 minuten met zo'n stomme kam door mijn haar. Dat is dan weer een nadeel van lang haar.
    Maar dat wou ik even zeggen. Hebben jullie wel eens last van luizen gehad, en zo ja; wat deden jullie daar allemaal aan? Thank you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Scandal schreef:
    Nooit gehad wonderbaarlijk genoeg.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    XTluis werkt echt heel goed. (zo heet het volgens mij) Het is minder schadelijk voor jou en je haar en luizen bouwen minder snel een resistentie er tegen op.


    Your make-up is terrible

    Ik had een keer een idioot in de klas die er bewust van was dat hij luizen had en toen als nog mijn beanie op zette...
    Gelukkig ging het goed... pff


    ©1998

    Ik vraag me af hoeveel mensen hier jeuk van gaan krijgen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ze vroeger wel eens gehad, schijnt, maar ik kan me dat niet echt meer herinneren. Ik weet wel dat mijn moeder iets met een lavendelgeur in mijn kleding spoot, want daar houden ze niet van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik kreeg ze op schoolverlaterskamp, maar de driekwart van de kinderen had gewoon geen shampoo of handdoeken bij zich dus ja en ik waste me zelf en mijn haren wel gewoon zo als het hoorde.>_<


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik kreeg ze op schoolverlaterskamp, maar de driekwart van de kinderen had gewoon geen shampoo of handdoeken bij zich dus ja en ik waste me zelf en mijn haren wel gewoon zo als het hoorde.>_<


    Ik snap niet wat shampoo ermee te maken heeft. Luizen houden van een schoon hoofd dus het maakt niet uit of je je haar wast 'zoals het hoort'.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ze rond mijn zesde eens gehad, vanaf toen gelukkig niet meer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat shampoo ermee te maken heeft. Luizen houden van een schoon hoofd dus het maakt niet uit of je je haar wast 'zoals het hoort'.
    Shampoo om het dood te maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:
    Ik vraag me af hoeveel mensen hier jeuk van gaan krijgen...


    Ik kreeg jeuk toen ik de titel zag haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat shampoo ermee te maken heeft. Luizen houden van een schoon hoofd dus het maakt niet uit of je je haar wast 'zoals het hoort'.


    Shampoo gebruik je om je haren te wassen maar het reinigt ook je hoofd huid dus eh ja.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Faisean schreef:
    (...)Shampoo om het dood te maken.


    Nee, ze had het over gewone shampoo toch?


    Your make-up is terrible

    Ik had het paar x.. Meestal van het kindje dat naast mij zat in de klas.. Daar vertikte ze het gewoon om iets er aan te doen -.- ....


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik kreeg jeuk toen ik de titel zag haha.='D

    Haha toen ik het mijn moeder zei, kreeg zij ook al jeuk xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SPECS schreef:
    (...)

    Shampoo gebruik je om je haren te wassen maar het reinigt ook je hoofd huid dus eh ja.(cat)


    Zo werken luizen niet, lol.

    Ik heb toen ik een jaar of tien was een paar neten gehad. Dat was ook echt om een stomme reden, ging ik bij een vriendin logeren, vertelt ze opeens als we 's avonds in bed liggen dat ze luizen heeft. Naja, surprise, de dag daarna had ik ze ook. Kon alles in huis meteen in de was, heel fijn.


    i put the fun in funeral