• Je kent het vast wel. Made het programma waar al je dromen uitkomen. Het kan allemaal in Made van acteren tot cheerleaden en op het eind heb je natuurlijk nog het gala. Dit seizoen word anders dan alle andere seizoenen die Made ooit heeft gehad. De band One Direction heeft namelijk aangegeven dat ze graag meisjes hun droom willen laten uitkomen. En welk meisje wil nou niet een van de One Direction leden als coach?


    Jongens
    - Harry Edward Styles - Skull [1.2]
    - Niall James Horan -
    - Liam James Payne - Maberu
    - Louis William Tomlinson - Chilaw [1.3]
    - Zayn Javadd Malik - Appa

    Meisjes
    - Chiara Phoebe Quinn - Faisean [1.1]
    - Pamela Alexandra Castillo - Scimmia [1.1]
    - Gereseveerd Riley Gioia Jurado - Vexy [1.2]
    - Violet Rozalia Graham - Wallflowers [1.2]
    - Maybelle Sierra Moreno - Adamo [1.1]


    Invullijstje

    Meisjes
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Droom:
    Extra:
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?:

    Jongens
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Extra:


    Regels
    - 48 uur reseveren
    - Als je bekende mensen gebruikt graag gebruik maken van Faceclaim
    - Maximaal 1 personage maar als het niet anders kan is 2 ook mogelijk.
    - Geen ruzie OOC.
    - Het liefst heb ik ervaren mensen.
    - 16+ is mogelijk maar maak het niet te erg
    - Wees realistisch. Niet na 2 uur hebben ze al gezoend en hebben ze verkering.
    - Minimaal 5 regels per post.
    - 3 keer overtreden is zonder pardon de RPG uit worden gezet.
    - Alleen IK maak de topics aan en als ik een tijdje afwezig ben wijs ik iemand aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tiehie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een meisje reserveren?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gereserveerd


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oke thank you^^
    Ik faceclaim alvast Zoe Sugg :]
    Ga als ik bij Chelsey ben het lijstje invullen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:20 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik een meisje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik een meisje mogen?


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    Hij staat gerserveerd. Je moet wel herinneren dat ik gewoon zonder pardon je rol weg zet na 42 uur.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tomlinsonz schreef:
    Mag ik een meisje?


    If it is still possible.


    Let's do it the other way.
    Mag ik Harry? :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 20:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    If it is still possible.


    Let's do it the other way.
    Mag ik Harry? :Y)
    Aangepast.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik het laatste meisje ? ^^

    Gereseveerd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    Chiara Phoebe Quinn
    Leeftijd:
    Achttien.
    Innerlijk:
    Chiara is niet heel snel op haar mondje gevallen en ze zegt vaak wat ze denkt. Daardoor kan ze de meeste mensen best ongemakelijk laten voelen. Niet veel mensen mogen haar door haar floep-uit acties. Als ze je niet mag zal je dat heel snel te weten komen op een niet al heel prettige manier. Soms zegt ze het zelf gewoon recht in je gezicht! Zij is dus een master om mensen ongemakelijk te laten voelen. De meeste mensen zien haar dan ook als de rock chick van de school niet alleen maar door haar innerlijk maar ook door haar uitstraling. Chiara heeft namelijk een obsessie voor zwarte jacks. Als je haar beter leert kennen en je haar tot je vriendengroep rekend zie je eigenlijk dat ze dat helemaal niet is. Ze is heel druk en meestal is ze heel aanwezig. Je kan gewoon niet om haar heen.
    Uiterlijk


    Droom:
    Zangeres worden.
    Extra:
    Chiara komt uit Hongarije en ze werkt als model en heeft dus een campagne bij H&M en Replay.
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?:
    Harry Of Zayn

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niet iedereen heeft dezelfde droom.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Naam: Maybelle Sierra Moreno.
    Leeftijd: 18 jaar en 2 maanden.
    Innerlijk: Maybelle had het niet gemakkelijk als een kind. Vroeger was ze altijd de standaard vrolijke, lachende baby geweest die niets liever wou dan leven. Ze wou alles verkennen, was nieuwsgierig bij alles dat ze zag en als ze haar zin niet kreeg dan liet ze dat merken ook. Haar moeder had vaak met haar in de winkel gestaan, haar doodschamend omdat ze haar keel openzette zodat de hele winkel haar geween kon horen omdat ze iets niet kreeg van haar moeder. Op haar 16 jaar is haar grote broer gestorven. Haar grote broer betekende enorm veel voor haar en hij was ook degene die haar noten heeft leren lezen, gitaar heeft leren spelen en de piano. Door hem is Maybelle liedjes beginnen schrijven en voor hem wil Maybelle ook bekend worden.
    Maybelle heeft op zich veel levenslessen gekregen in haar leven en dat heeft haar gemaakt tot de persoon die ze nu is. Ze is iemand geworden die geniet van haar leven en geen enkele kans laat liggen. Ze gaat naar zoveel festivals als ze kan, slaat geen enkel feestje af, reist wanneer ze kan en legt haar hart en ziel in de liedjes die ze schrijft. Maybelle houdt ervan om nieuwe mensen te leren kennen wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu zeker meer dan genoeg connecties heeft en mensen die bereid zijn haar te helpen om beroemd te worden.
    Mensen die May zien beschrijven haar als een gepassioneerd meisje die vol zit met levenslust en die zin heeft in het leven. Ze weet hoe rap iets kan voorbij zijn en ze wil niet terugkijken op haar leven vol spijt, maar met vol trots omdat ze zoveel dingen heeft gedaan.
    Ondanks Maybelle haar leven niet in een waas aan haar laat voorbijgaan is ze toch voorzichtig met de mensen die ze kiest om van te houden. Ze weet dat iedereen uiteindelijk weggaat. Het was een levensles die ze van haar moeder had gekregen, niet echt een positieve maar het was wel de realiteit. Volgens haar moeder werd de mens alleen geboren, stierf hij alleen en alles daartussen, het gene wat mensen het leven noemden, was gewoon een illusie.
    Maybelle houdt alleen van mensen waarvan ze weet dat ze niet rap zullen weggaan. Maybelle's hart winnen is iets wat niet rap zal gebeuren, maar als het je lukt dan heb je er een enorm goede vriendin bij die veel meer van het leven afweet dan een 18-jarige zou moeten weten.
    Net zoals iedereen heeft Maybelle ook haar slechte kanten. Zo heeft ze het enorm moeilijk met mensen te vertrouwen en tot je jezelf bewezen hebt zal ze je niet toelaten in haar leven. Je moet haar een reden geven om je binnen te laten en je moet haar laten zien dat ze je kan vertrouwen. Daarnaast is Maybelle ook niet erg positief. Hoewel ze enorm hard probeert om in haarzelf te geloven en om in anderen te geloven, soms lukt dat gewoon echt niet. Ze laat nooit zien dat ze niet in zichzelf of in anderen gelooft, maar diep vanbinnen vecht ze nog altijd tegen zichzelf zodat ze die negativiteit kan wegnemen.
    Uiterlijk:






    Maybelle heeft lange, witblonde lokken die goed samengaan met haar bleke, smetteloze huid. Ze heeft zachtroze lippen en donkerbruine, zeg maar zwarte, ogen. Haar haren reiken tot haar middel, zo'n 10 centimeter onder haar boezem. Maybelle heeft de eigenschap gekregen om tenger gebouwd te zijn, iets wat ze van haar moeder heeft overgenomen, en weegt daardoor maar in de 50 kilogram. Maybelle is ook niet van de grootste. Zelf zegt ze dat zij altijd de laatste is die weet wanneer het regent omdat ze over het algemeen altijd kleiner is dan haar vrienden. Met haar 1 meter 62 is dat ook niet zo moeilijk te geloven dat ze bijna altijd kleiner is. Ook haar voeten zijn niet van de grootste. Maybelle heeft geluk dat ze de dag van vandaag niet alleen maar kinderschoenen maken in maatje 36, maar ook schoenen die een 18-jarig jong meisje kan dragen.
    May heeft een aparte kledingstijl omdat ze niet bang is om anders te zijn. Je kan haar stijl beschrijven als schattig of retro, maar zijzelf heeft er niet echt een naam voor of een woord dat haar kleding beschrijft. Ze kleedt zich heel meisjesachtig en houdt van zachte kleuren en bloemetjes. Verder zal ze ook altijd juwelen dragen zoals ringen, oorbellen en kettingen. Armbanden amper aangezien ze al haar festivalbandjes om haar pols houdt en ze die niet wil verpesten met andere bandjes.
    Voor de rest is Maybelle helemaal tattoovrij en piercingvrij, op de 2 gaatjes in haar beide oren na. Het is niet dat tattoo's en piercings niet mooi vindt, het is gewoon iets dat ze niet voor haarzelf wilt.
    Droom: Ze wil enorm graag Songwriter worden.
    Extra: //
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?: Louis, Niall of Harry.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:37 ]


    Naam
    Pamela Alexandra Castillo
    Leeftijd
    17 verjaart op 21 juni
    Innerlijk
    Pamela is erg open en niet op haar mondje gevallen. Je heb letterlijk en figuurlijk een gebruiks aanwijzing nodig voor deze Spaanse seniorita. Ze maakt graag haar eigen regels waardoor ze op school niet de beste cijfers scoort. School staat voor haar ouders op nummer 1 en ook hebben ze vaak hierdoor menings verschillen. Pamela gaat vaak naar feestjes en vind het leuk om een jongen naar haar toe te lokken en dan ze zomaar te 'dumpen' zoals zij het mooi verwoord. Ze rookt en drinkt wel ondanks dat nog niet mag.
    Ze kan totaal niet tegen mensen die onzeker zijn en maar niks durven te bewijzen. Ze is een grote perfectionist en haat mensen die haar de les willen lezen. Ze kan ondanks haar grote bitch en bazige gedrag wel aardig zijn als je haar leert kennen en ook dat ze best verlegen is. Ze staat ondanks allemaal tegenslagen in haar verleden positief in het leven en kijkt de toekomst ook met een grote glimlach toe.
    Uiterlijk





    Pamela is met haar 1.69 niet lang. Ze heeft in tegenstelling tot de rest van de familie een erg blanke huid en jou zou niet zeggen dat zij Spaans bloed in zich heeft. Ze heeft blauw/grijzige ogen en lichtroze lippen die ze meestal rood of een oranje kleur stift. Ze draagt vrijwel altijd make-up en hakken. Ze vind het leuk om 'cat-eyes' te maken bij zichzelf. Ze heeft niet echt een kleding stijl. Ze variert graag van meisjes achtig tot rockchick tot casual.
    Droom
    Model worden
    Extra
    Pamela heeft tot haar 15de hiphop en breakdance gedaan maar stopte om prive redenen.
    Als je mocht kiezen, wie is je Made-coach:
    Niall of Louis


    Ze wordt nog bijgewerkt maar hier alvast een beginentje :] Ik heb netzoals Lifeisajoke laat in de avond het meeste inspiratie :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial