• Je kent het vast wel. Made het programma waar al je dromen uitkomen. Het kan allemaal in Made van acteren tot cheerleaden en op het eind heb je natuurlijk nog het gala. Dit seizoen word anders dan alle andere seizoenen die Made ooit heeft gehad. De band One Direction heeft namelijk aangegeven dat ze graag meisjes hun droom willen laten uitkomen. En welk meisje wil nou niet een van de One Direction leden als coach?


    Jongens
    - Harry Edward Styles - Skull [1.2]
    - Niall James Horan -
    - Liam James Payne - Maberu
    - Louis William Tomlinson - Chilaw [1.3]
    - Zayn Javadd Malik - Appa

    Meisjes
    - Chiara Phoebe Quinn - Faisean [1.1]
    - Pamela Alexandra Castillo - Scimmia [1.1]
    - Gereseveerd Riley Gioia Jurado - Vexy [1.2]
    - Violet Rozalia Graham - Wallflowers [1.2]
    - Maybelle Sierra Moreno - Adamo [1.1]


    Invullijstje

    Meisjes
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Droom:
    Extra:
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?:

    Jongens
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Extra:


    Regels
    - 48 uur reseveren
    - Als je bekende mensen gebruikt graag gebruik maken van Faceclaim
    - Maximaal 1 personage maar als het niet anders kan is 2 ook mogelijk.
    - Geen ruzie OOC.
    - Het liefst heb ik ervaren mensen.
    - 16+ is mogelijk maar maak het niet te erg
    - Wees realistisch. Niet na 2 uur hebben ze al gezoend en hebben ze verkering.
    - Minimaal 5 regels per post.
    - 3 keer overtreden is zonder pardon de RPG uit worden gezet.
    - Alleen IK maak de topics aan en als ik een tijdje afwezig ben wijs ik iemand aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Klaar. x

    Naam: Violet Rozalia Graham.
    Leeftijd: Zeventien. 12 - 09
    Innerlijk: Violet is een allemansvriend. Ze heeft niet een bepaalde 'groep' waar ze mee optrekt, en heeft vrij snel vrienden gevonden. Mede omdat Violet nu eenmaal vrijgevig en vriendelijk is. Ze is niet echt een meeloper, en loopt zelfs vaker de andere kant op. Het is aan Violet eigenlijk nooit te zien hoe ze zich voelt: ze lacht haar tijd op school weg, en laat pas thuis de sluizen open. Haar leven stortte meermaals in na de onverwachte dood van haar moeder: pianiste Lilly Graham. Violet praatte erover met een psychiater - maar een jaar later en volledig 'gezond' verklaart voelt Violet zich op sommige momenten nog altijd beroerd. Ze maakt zich echter nooit zorgen om zichzelf, maar richt haar aandacht op anderen en daarmee ook haar gevoelens. Ze verstopt de echt Vi nogal onder haar liefde en naïviteiten voor anderen, maar iemand die dichterbij komt zal ook echt zien hoe Violet nog altijd kampt met het verdriet, het gemis en haar moederrol binnen het huishouden. Dat is dan ook meteen de voornaamste reden waardoor ze tegen made op ziet. Ze wil dolgraag opnieuw spelen, maar is bang dat haar coach door haar lachende masker heen prikt. Een ander probleempje is dat ze nogal een laag zelfbeeld heeft. Niet perse dat ze zich lelijk voelt, maar ze voelt zich altijd zo minderwaardig tegenover anderen. Het is zeg maar zo dat ze zich nooit goed genoeg voelt, terwijl Violet juist een voorbeeld voor anderen zou kunnen zijn. Voorheen zat Violet dan ook in de leerlingenraad, maar na de dood van haar moeder is ze gestopt omdat de druk haar eventjes te veel werd. Mede daardoor is ze een bekend gezicht voor de andere leerlingen, en wordt ze nog dagelijks geconfronteerd met condolances. Iets waar ze niet altijd even goed mee om kan gaan, en op die manier steeds opnieuw wordt teruggesleurd naar die ellendige gevoelens.
    Uiterlijk: Violet valt nooit zo op in de menigte. Ze is vrij klein, 162cm, en daarnaast nogal tenger. Ze heeft dan ook die verlegen, onschuldige uitstraling. Toch heeft ze altijd een uitnodigende glimlach rond haar lippen, en staat de blik in haar groenbruine ogen meestal zacht en vriendelijk. Veel make-up draagt Violet niet, al is ze stiekem dol op de lipglos met smaakjes. Ze heeft dan ook een hele collectie: minstens één smaak voor iedere dag van het jaar.
    Daarnaast zijn er nog haar lokken, die tot haar onderrug rijken en een okerkleurige kleur hebben. Soms met een rode gloed, andere dagen een blond accent. Ze doet er nooit heel veel mee - op het knippen na - en haar krullen zijn dan ook 100% natuurlijk. Haar gezicht wordt getekend door haar wenkbrauwen, die vol en rond uitlijnen naar de zijkant van haar gezicht. In haar lippen staan vaak wat pitjes, gezien ze vooral in haar onderlip altijd haar tanden zet. Het is een vaste tik, en ze komt er waarschijnlijk niet meer vanaf ook. Haar rondingen zijn bescheiden, en ze verstopt deze graag in sweaters - maar heeft in vergelijking ronde heupen en zowaar noemenswaardige borsten zitten onder al die kledingstukken. Violet draagt het liefst modieuze sweaters, blousjes en jeans. Eronder heeft ze vaak dr. martens. Gewoonweg omdat ze zo comfortabel zitten.




    Droom: Violet wil - net als haar moeder was - graag pianiste worden. Ze heeft het ooit van haar moeder geleerd, maar is na haar abrupte dood gestopt.
    Extra: - Verrassend aan haar familie is dat vrijwel iedereen natuurlijke namen heeft. In haar gezin waren dat: Lilly - haar moeder, Rosemary - haar twaalfjarige zusje, en zijzelf Violet. Namen van bloemen, dus.
    - Violet heeft - mede doordat ze haar gevoelens opkropt - soms last van paniekaanvallen. Ze krijgt er zuurstofgebrek van, kan bewusteloos raken en is er enorm gevoelig voor.
    Als je mocht kiezen wie je madecoach wordt?: Harry, Zayn of Niall.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:44 ]


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    Naam
    Riley Gioia Jurado.
    Leeftijd
    Negentien.
    Innerlijk
    -Komt-
    Uiterlijk



    Droom
    Een goede danseres worden.
    Extra
    X
    Als je mocht kiezen: Wie is je madecoach?:
    Niall, Louis of Harry.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aangezien iedereen heeft ingevuld wie-wie wil heb ik besloten om hier alvast de groepjes te zetten. En aangezien niemand Liam had gekozen voor zijn madecoach heb ik dus moeten loten.... Ik moet helaas mededelen dat SeaWeaves haar personage als eerste uit de loting kwam. Dit hier zijn de groepjes: Er mag geruild worden.

    Zayn - Violet
    Riley - Louis
    Harry - Faisean
    Liam - Seaweves
    Niall - LifeIsAJoke


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lol. Nu kom ik weer op een idee voor deze RPG.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tomlinsonz -> Vexy


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zet wel bij Zayn anders dat ie ook piano speelt :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Innerlijk: Harry is een jongen die zijn mond niet snel zal sluiten. Hij is brutaal en recht voor zijn raap, hij zegt direct wat hij van je denkt. Daarbij is de krullenbol ook erg eerlijk, maar toch een flirt. Als hij interesse in je toont zal hij je dat laten merken, maar hij laat ook blijken dat hij je niet mag als dit het geval is. Verder is Harry vrij loyaal en als je hem eenmaal hebt kun je erop rekenen dat hij niet meer van je zijde zal wijken. Hij is beschermend, maar niet te overdreven. Verder is hij af en toe hyperactief en humoristisch, ook al gaat zijn humor soms ten koste van anderen.
    Toch heeft de jongere jongen nog een aantal minpuntjes. Hij is snel jaloers en verschrikkelijk aanhankelijk als hij je lief heeft. Hij is makkelijk om mee te flirten, maar verschrikkelijk moeilijk om voor jezelf te winnen. Harry staat liever alleen in het leven als single jongeman en wil lol trappen met zijn vrienden, niet vastzitten in een krampachtige relatie. Af en toe wil hij zijn mening nog wel eens ietsjes té duidelijk overbrengen, waardoor hij nogal hard over kan komen. Als laatste is Harry niet iemand die over zich heen laat lopen, hij komt voor zichzelf en zijn vrienden op.
    Uiterlijk:



    Harry heeft donkerbruine krullen, gifgroene ogen en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Zijn lengte is iets kleiner dan de een meter tachtig. Harry heeft een aantal tatoeages en geen enkele piercing. Zijn postuur is vrij normaal, tegen gespierd aan. Zijn schouders zijn vrij breed en zijn buikspieren zijn duidelijk aanwezig. Harry heeft verder een roomkleurige huid met hier en daar wat oneffenheden.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 10:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Appa schreef:
    Ik zet wel bij Zayn anders dat ie ook piano speelt :'D.


    Sorry, ik wist echt niets anders en het overige leek me zo voor de hand liggend. :')


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    SeaWaves---> Scimmia (Aapje in het Italiaans (bloos))


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Alles zit nu goed toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go > Skull.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wallflowers schreef:
    (...)

    Sorry, ik wist echt niets anders en het overige leek me zo voor de hand liggend. :')


    Haha, geeft niets! Ik vind het wel leuk ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Haha, gelukkig. ^-^


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    Mag ik Niall? :Y)

    Gereseveerd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,