• Je kent het vast wel. Made het programma waar al je dromen uitkomen. Het kan allemaal in Made van acteren tot cheerleaden en op het eind heb je natuurlijk nog het gala. Dit seizoen word anders dan alle andere seizoenen die Made ooit heeft gehad. De band One Direction heeft namelijk aangegeven dat ze graag meisjes hun droom willen laten uitkomen. En welk meisje wil nou niet een van de One Direction leden als coach?


    Jongens
    - Harry Edward Styles - Skull [1.2]
    - Niall James Horan -
    - Liam James Payne - Maberu
    - Louis William Tomlinson - Chilaw [1.3]
    - Zayn Javadd Malik - Appa

    Meisjes
    - Chiara Phoebe Quinn - Faisean [1.1]
    - Pamela Alexandra Castillo - Scimmia [1.1]
    - Gereseveerd Riley Gioia Jurado - Vexy [1.2]
    - Violet Rozalia Graham - Wallflowers [1.2]
    - Maybelle Sierra Moreno - Adamo [1.1]


    Invullijstje

    Meisjes
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Droom:
    Extra:
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?:

    Jongens
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Extra:


    Regels
    - 48 uur reseveren
    - Als je bekende mensen gebruikt graag gebruik maken van Faceclaim
    - Maximaal 1 personage maar als het niet anders kan is 2 ook mogelijk.
    - Geen ruzie OOC.
    - Het liefst heb ik ervaren mensen.
    - 16+ is mogelijk maar maak het niet te erg
    - Wees realistisch. Niet na 2 uur hebben ze al gezoend en hebben ze verkering.
    - Minimaal 5 regels per post.
    - 3 keer overtreden is zonder pardon de RPG uit worden gezet.
    - Alleen IK maak de topics aan en als ik een tijdje afwezig ben wijs ik iemand aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Adamo schreef:

    Naam: Maybelle Sierra Moreno.
    Leeftijd: 18 jaar en 2 maanden.
    Innerlijk: Maybelle had het niet gemakkelijk als een kind. Vroeger was ze altijd de standaard vrolijke, lachende baby geweest die niets liever wou dan leven. Ze wou alles verkennen, was nieuwsgierig bij alles dat ze zag en als ze haar zin niet kreeg dan liet ze dat merken ook. Haar moeder had vaak met haar in de winkel gestaan, haar doodschamend omdat ze haar keel openzette zodat de hele winkel haar geween kon horen omdat ze iets niet kreeg van haar moeder. Op haar 16 jaar is haar grote broer gestorven. Haar grote broer betekende enorm veel voor haar en hij was ook degene die haar noten heeft leren lezen, gitaar heeft leren spelen en de piano. Door hem is Maybelle liedjes beginnen schrijven en voor hem wil Maybelle ook bekend worden.
    Maybelle heeft op zich veel levenslessen gekregen in haar leven en dat heeft haar gemaakt tot de persoon die ze nu is. Ze is iemand geworden die geniet van haar leven en geen enkele kans laat liggen. Ze gaat naar zoveel festivals als ze kan, slaat geen enkel feestje af, reist wanneer ze kan en legt haar hart en ziel in de liedjes die ze schrijft. Maybelle houdt ervan om nieuwe mensen te leren kennen wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu zeker meer dan genoeg connecties heeft en mensen die bereid zijn haar te helpen om beroemd te worden.
    Mensen die May zien beschrijven haar als een gepassioneerd meisje die vol zit met levenslust en die zin heeft in het leven. Ze weet hoe rap iets kan voorbij zijn en ze wil niet terugkijken op haar leven vol spijt, maar met vol trots omdat ze zoveel dingen heeft gedaan.
    Ondanks Maybelle haar leven niet in een waas aan haar laat voorbijgaan is ze toch voorzichtig met de mensen die ze kiest om van te houden. Ze weet dat iedereen uiteindelijk weggaat. Het was een levensles die ze van haar moeder had gekregen, niet echt een positieve maar het was wel de realiteit. Volgens haar moeder werd de mens alleen geboren, stierf hij alleen en alles daartussen, het gene wat mensen het leven noemden, was gewoon een illusie.
    Maybelle houdt alleen van mensen waarvan ze weet dat ze niet rap zullen weggaan. Maybelle's hart winnen is iets wat niet rap zal gebeuren, maar als het je lukt dan heb je er een enorm goede vriendin bij die veel meer van het leven afweet dan een 18-jarige zou moeten weten.
    Net zoals iedereen heeft Maybelle ook haar slechte kanten. Zo heeft ze het enorm moeilijk met mensen te vertrouwen en tot je jezelf bewezen hebt zal ze je niet toelaten in haar leven. Je moet haar een reden geven om je binnen te laten en je moet haar laten zien dat ze je kan vertrouwen. Daarnaast is Maybelle ook niet erg positief. Hoewel ze enorm hard probeert om in haarzelf te geloven en om in anderen te geloven, soms lukt dat gewoon echt niet. Ze laat nooit zien dat ze niet in zichzelf of in anderen gelooft, maar diep vanbinnen vecht ze nog altijd tegen zichzelf zodat ze die negativiteit kan wegnemen.
    Uiterlijk:






    Maybelle heeft lange, witblonde lokken die goed samengaan met haar bleke, smetteloze huid. Ze heeft zachtroze lippen en donkerbruine, zeg maar zwarte, ogen. Haar haren reiken tot haar middel, zo'n 10 centimeter onder haar boezem. Maybelle heeft de eigenschap gekregen om tenger gebouwd te zijn, iets wat ze van haar moeder heeft overgenomen, en weegt daardoor maar in de 50 kilogram. Maybelle is ook niet van de grootste. Zelf zegt ze dat zij altijd de laatste is die weet wanneer het regent omdat ze over het algemeen altijd kleiner is dan haar vrienden. Met haar 1 meter 62 is dat ook niet zo moeilijk te geloven dat ze bijna altijd kleiner is. Ook haar voeten zijn niet van de grootste. Maybelle heeft geluk dat ze de dag van vandaag niet alleen maar kinderschoenen maken in maatje 36, maar ook schoenen die een 18-jarig jong meisje kan dragen.
    May heeft een aparte kledingstijl omdat ze niet bang is om anders te zijn. Je kan haar stijl beschrijven als schattig of retro, maar zijzelf heeft er niet echt een naam voor of een woord dat haar kleding beschrijft. Ze kleedt zich heel meisjesachtig en houdt van zachte kleuren en bloemetjes. Verder zal ze ook altijd juwelen dragen zoals ringen, oorbellen en kettingen. Armbanden amper aangezien ze al haar festivalbandjes om haar pols houdt en ze die niet wil verpesten met andere bandjes.
    Voor de rest is Maybelle helemaal tattoovrij en piercingvrij, op de 2 gaatjes in haar beide oren na. Het is niet dat tattoo's en piercings niet mooi vindt, het is gewoon iets dat ze niet voor haarzelf wilt.
    Droom: Ze wil enorm graag Songwriter worden.
    Extra: //
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?: Louis, Niall of Harry.


    Klaaaar. ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:38 ]

    Yeah alleen nog Riley Louis Liam en Zayn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    And Niall.(joehoe)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oowja Niall ook nog.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    - Louis William Tomlinson for president? okay mag ik Boobear reserveren :]?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Vanavond kan ik pas verder werken aan mijn rol (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lol. Hoe wist ik dat Liam alleen nog over zou blijven?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iemand nog voor Liam?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Louis William "Boobear " Tomlinson.
    Leeftijd: 21.
    Innerlijk: Louis is dan wel "Volwassen" maar acteert soms nog alsof hij een peuter is. Louis houd van grapjes maken, en zijn lachen is bijna nooit af te slaan. Zijn vrienden weten hoe hij zich voelt, maar aan de media zou hij dit niet tonen. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis zegt soms dingen voor dat hij er ook maar over na heeft gedacht, en dat is natuurlijk niet altijd even slim. . Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk :




    Extra: x

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:42 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    (...)


    Ehh, hoezo jat je de Louis' beschrijving van WishingLarry ? ;s


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    Ehh, hoezo jat je de Louis' beschrijving van WishingLarry ? ;s


    Jat nog wel. Er staat geen copyright bij :]

    Ik vul Zayn zo in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chilaw schreef:
    (...)


    Vexy Schreef:
    Ehh, hoezo jat je de Louis' beschrijving van WishingLarry ? ;s


    Als ik zeg dat ik hem leen zou ik liegen <-< >->
    Nee, ik had geen flauw idee hoe ik Louis uit zou moeten schrijven.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Vexy schreef:
    (...)

    Ehh, hoezo jat je de Louis' beschrijving van WishingLarry ? ;s


    Die wordt in bijna elke RPG gejat. :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chilaw schreef:
    (...)

    Als ik zeg dat ik hem leen zou ik liegen <-< >->
    Nee, ik had geen flauw idee hoe ik Louis uit zou moeten schrijven.


    Oh, dus daarom heb je het recht om hem zomaar te kopieëren zonder toestemming?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    Oh, dus daarom heb je het recht om hem zomaar te kopieëren zonder toestemming?


    Lieve schat, ze heeft het recht om het hier neer te zetten want er staat geen copyright bij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."