• Je kent het vast wel. Made het programma waar al je dromen uitkomen. Het kan allemaal in Made van acteren tot cheerleaden en op het eind heb je natuurlijk nog het gala. Dit seizoen word anders dan alle andere seizoenen die Made ooit heeft gehad. De band One Direction heeft namelijk aangegeven dat ze graag meisjes hun droom willen laten uitkomen. En welk meisje wil nou niet een van de One Direction leden als coach?


    Jongens
    - Harry Edward Styles - Skull [1.2]
    - Niall James Horan -
    - Liam James Payne - Maberu
    - Louis William Tomlinson - Chilaw [1.3]
    - Zayn Javadd Malik - Appa

    Meisjes
    - Chiara Phoebe Quinn - Faisean [1.1]
    - Pamela Alexandra Castillo - Scimmia [1.1]
    - Gereseveerd Riley Gioia Jurado - Vexy [1.2]
    - Violet Rozalia Graham - Wallflowers [1.2]
    - Maybelle Sierra Moreno - Adamo [1.1]


    Invullijstje

    Meisjes
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Droom:
    Extra:
    Als je mocht kiezen : Wie is je madecoach?:

    Jongens
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Extra:


    Regels
    - 48 uur reseveren
    - Als je bekende mensen gebruikt graag gebruik maken van Faceclaim
    - Maximaal 1 personage maar als het niet anders kan is 2 ook mogelijk.
    - Geen ruzie OOC.
    - Het liefst heb ik ervaren mensen.
    - 16+ is mogelijk maar maak het niet te erg
    - Wees realistisch. Niet na 2 uur hebben ze al gezoend en hebben ze verkering.
    - Minimaal 5 regels per post.
    - 3 keer overtreden is zonder pardon de RPG uit worden gezet.
    - Alleen IK maak de topics aan en als ik een tijdje afwezig ben wijs ik iemand aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chilaw schreef:
    (...)

    Als ik zeg dat ik hem leen zou ik liegen <-< >->
    Nee, ik had geen flauw idee hoe ik Louis uit zou moeten schrijven.


    Vexy Schreef:
    Oh, dus daarom heb je het recht om hem zomaar te kopieëren zonder toestemming?


    Technisch gezien, staat er geen © op, en word van verschillende rpg's het innerlijk gekopieërd.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    (...)

    Technisch gezien, staat er geen © op, en word van verschillende rpg's het innerlijk gekopieërd.


    Ja oke, maar hoe zou jij het vinden als iemand de beschrijving jat die jij hebt gemaakt?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy Schreef:
    Ja oke, maar hoe zou jij het vinden als iemand de beschrijving jat die jij hebt gemaakt?


    Mij zou het niet uitmaken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Maak asjeblieft geen ruzie? Ik heb wel liever dat je het Innerlijk zelf bedenkt en misschien hulp gebruikt van iemands innerlijk maar het niet helemaal kopieert...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zou Liam wel willen?


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    Ik zou Liam wel willen?
    Yeah. Hij staat gereseveerd :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Negentien.
    Innerlijk: Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is als een soort 'vader' over de band. Hij wordt dan ook niet voor niets wel eens Daddy Direction genoemd. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken.
    Uiterlijk:



    Extra: -


    Reality's overrated.

    Alleen Niall Zayn en Riley nog..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hup people!! Julli kunnen het. *O**O**O*

    Sorry heb zin om te rpgen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Hup people!! Julli kunnen het. *O**O**O*

    Sorry heb zin om te rpgen :'D
    Hahaha


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Hahaha


    :Y) Hopelijk kunnen we snel beginnen. Aangezien de helft van de andere rpg's waar ik aan mee doe het dood is (no_chears)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Niall is twintig.
    Innerlijk:
    - Komt zo.
    Uiterlijk:


    - Uitleg komt zo.
    Extra:

    bump


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sorry, ik schrijf me toch uit. De laatste tijd heb ik niet erg veel zin meer om te RPG'en...

    Limits schreef:
    Sorry, ik schrijf me toch uit. De laatste tijd heb ik niet erg veel zin meer om te RPG'en...