• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Praestigiae schreef:
    MT
    Hmm, ik reserveer een meisje.

    Je hoeft niet te reserveren, je kunt gewoon invullen en meedoen. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik twijfel om mee te doen, aangezien ik niet weet of ik nog makkelijk kan inspringen


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Automatisme, ben nu bezig met mijn perso denk wel dat ik haar vandaag af heb.

    Ligt het aan mijn laptop of heeft quizlet weer een nieuw jasje?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol:
    Mens
    Naam:
    Valysa Vulturmir
    Leeftijd:

    Vierentwintig jaar
    Geslacht:
    Vrouw
    Innerlijk:
    Valysa is een beetje roekeloos. Eigenlijk is een beetje, zacht uitgedrukt. Ze leeft in het moment, want wie weet wanneer het leven ermee ophoud? Ze probeert alles eruit te halen en is vrij impulsief. Haar impulsieve gedrag leidt vaak tot ondoordachte uitspraken. Ook ziet ze niet snel haar eigen fouten in, en al zal ze dat doen zou ze het niet snel toegeven. Haar trots is iets wat je niet gekrenkt moet worden. Ze heeft een eigenwijs en brutaal karakter dat niet altijd geliefd is bij veel vrouwen. Ze houdt van uidagingen en zoekt vaak genoeg ook gevaar op. Dit niet altijd bewust.
    Ze ziet snel de ironie van veel situaties in en beschouwt dit vaak als grappig. Haar humor is vrij sarcastisch en zit vol ironie. Haar realistische kijk op het leven, laat vaak een pessimistische indruk achter bij vele mensen. Dit terwijl ze eigenlijk vrij optimistisch is. Ze heeft lak aan wat andere van haar denken, tenmisnte zo wil ze overkomen. DIep van binnen heeft ze een hekel aan de negatieve beelden die sommigen van haar hebben. Ze weet dat ze dat alleen zelf kan veranderen, maar heeft ze het er wel voor over? Ze vindt dat je iemand moet nemen zo als die is.
    Ze heeft een vrij flirterige uitstraling, weet altijd uit te dagen en is zeker niet op haar mondje gevallen.
    Valysa streeft naar rechtvaardigheid en is totaal niet lui. Ze komt op voor het geen waar ze in geloofd en in wat in haar ogen goed is. Ze weet hoe ze mensen moet overtuigen en voor haar moet laten vallen. Qua vrienden is Valysa ruimdenkend, maar voorzichtig. Ze wil graag het goede in mensen zien, maar vertrouwen moet je altijd verdienen. Ze is iemand die moeite heeft met andere vertrouwen en dingen aan andere over te laten. Het liefst zou ze alles zelf doen, hulp vragen is ook niet haar eerste keuze en zal het ook nooit zijjn. Maar wanneer ze je vertrouwt kan ze de meest bezorgde en zorgzame persoon ooit zijn.

    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Valysa heeft lang donkerbruin haar dat enkele slagen heeft. Haar haar zit vaak wat wild, maar zit vaak net op het randje dat het er ongekamd uitziet. Haar haar heeft een rode gloed in de zon en ze heeft het vaak genoeg aan een kant geschoven.
    Haar huid is licht getint en door de zon iets gebruind, dit laat haar ogen goed uitspringen. Haar ogen hebben een mengeling van groen en bruin met donkere wimpers. Haar ogen spreken vaak boekdelen over haar emoties. Het groene in haar ogen zit in de familie. Haar zusje Andrea en broer Adrian hebben het ook.
    Ze heeft een lengte van 1.67 m lang. Haar lichaam is vrij gevormd. Brede heupen en een smalle taille doen het erom en ze heeft lange benen. Haar schouders zijn een breed, waardoor ze toch iets atletischer gebouwd is dan andere meisjes. Door haar lange benen is ze erg snel.
    Qua kleding heeft Valysa het niet op rokjes en jurkjes. Ze houdt weliswaar van strakke kleding, maar geef haar dan liever een broek en een blouse. Ze houdt van laarsjes en blousjes en vooral van donkere kleuren.


    Extra:
    Valysa heeft altijd een gouden ring om met een donkerrode edelsteen. Aan de binnenkant staat een 'Vultur' of te wel een adelaar. Het wapen van de Vulturmirs. Ook staan haar Initialen VV erin gegraveerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    She is so pretty.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RingKeeper schreef:
    Ik twijfel om mee te doen, aangezien ik niet weet of ik nog makkelijk kan inspringen

    Geen zorgen, je kunt nog gemakkelijk inspringen. Er is namelijk nog amper iets gebeurd. Als je het fijn vind om toch een samenvatting te weten, vraag je het maar :].

    @ Inanis: Nice! Ik zal je erbij zetten! Als je misschien nog enkele vragen weet, dan weet je me te vinden! :]. En ja, klopt! Rutger heeft een nieuwe mobiele versie voor Quizlet gemaakt!

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 20:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    She is so pretty.


    I know.

    @Zarathos, thanks! En ja eigenlijk heb ik wel een vraag.. hoe kan ik inspringen? haha

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 21:06 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    I know.

    @Zarathos, thanks! En ja eigenlijk heb ik wel een vraag.. hoe kan ik inspringen? haha

    Haha. Ehhm. Wat vind jij het handigst om in te springen? Wil je iets wat je personage zou kunnen doen of vind je het 't handigst om een personage te meeten/tegen te komen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha. Ehhm. Wat vind jij het handigst om in te springen? Wil je iets wat je personage zou kunnen doen of vind je het 't handigst om een personage te meeten/tegen te komen?


    Hmmm, als er nog personages op t moment vrij zijn om tegen te komen zou dat wel fijn zijn anders bedenk ik wel iets


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Hmmm, als er nog personages op t moment vrij zijn om tegen te komen zou dat wel fijn zijn anders bedenk ik wel iets

    Je zou je personage op zich wel naar mij toe kunnen sturen, maar mijn personage bevind zich aan de mannenkant bij Hector en ik weet niet of Hector dit goed vind?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er nog ruimte in deze rpg? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Is er nog ruimte in deze rpg? :3

    Ja, tuurlijk! Wat wilde je: een man of een vrouw?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia > Hiraeth.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Ja, tuurlijk! Wat wilde je: een man of een vrouw?


    een man :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    een man :3

    Natuurlijk. Ga je gang. :] Ga je weer Dawid Auguscik gebruiken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.