• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap er nu eerlijk gezegd ook niet meer veel van ondertussen. (krul) Ik snap dat de mensen het allemaal wel best vinden hoe het is zo natuurlijk. Ik snap alleen niet hoe het voor iedereen anders kan zijn wanneer, de muur staat er toch ineens en dan staat hij er, op een bepaalde tijd. Het gaat in ieder geval heel erg warrig worden als iedereen zelf wat bedenkt denk ik.


    Your make-up is terrible

    Goed, wat ze probeert uit te leggen, is dat er wel een bepaalde tijd kan zijn sinds die muur er staat. Maar dat het niet zoveel zin heeft, aangezien de zombies toch wel met hun gedachten kunnen spelen, dat in de war maken en al die shit. Dan weet je niet meer zeker hoe lang al wat is e.d.
    Hopelijk is het nu voor iedereen wel duidelijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maar dat is nog niet gelijk, lijkt me? Aangezien die aanval er pas net is.
    Het spijt me als ik zeur, maar ik vind het gewoon handig om te weten hoelang die maar er al staat, en dan hoelang die er écht staat, want dat heb ik gewoon nodig voor mijn rol. Als ik dat niet weet moet ik iets heel anders gaan verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat had je in gedachten dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had in gedachten om te doen, dat toen ze klein was ze wel af en toe een man zag - haar vader -, maar dat ze sinds haar tiende o.i.d. eigenlijk nooit meer een man heeft gezien, waardoor ze best wel gefascineerd is door hen en dingen over hen wilt leren, maar als die muur er nog maar 5 jaar staat, dan moet ik nog even iets anders verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is sowieso langer dan vijf jaar, maar mannen (en vrouwen) kunnen ook gewoon nog over de muur heen klimmen, waardoor ze elkaar kunnen zien. Dan zou het kunnen dat het op een gegeven dag het z'n bewuste keuze is geweest weg te blijven, maar goed. Het is jouw character sheet, en dat probeer ik ook niet te veranderen. Alleen wat ideeën of iets te geven, zodat je dat misschien ook zou kunnen gebruiken.
    Anyhoo, dan beslissen we hierbij dat de muur er al vijftien jaar staat. Dat zal dan eveneens "het zombiejaar" zijn waardoor die poort überhaupt open ging. Maar de RPG zelf begint pas op het moment dat de poort open gaat, en die zombies binnen vallen.

    Nu voor iedereen kristalhelder, of nog meer vragen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja hoor, natuurlijk mag je dat. C:


    Reserveer voor mij dan maar een vrouw, aangezien jullie mannen genoeg hebben. Ik zal de rol vandaag proberen te maken. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Reserveer voor mij dan maar een vrouw, aangezien jullie mannen genoeg hebben. Ik zal de rol vandaag proberen te maken. (:

    Ik zal je erbij zetten c:!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks!

    Rol: Vrouw
    Naam: Chrissie Annabeth Jenkins
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Chrissie is op zich een open en vrolijke vrouw, maar natuurlijk heeft ze zoals ieder ander ook haar dagen waarop ze slecht gezind is. Net zoals elke ochtend, waar je niet teveel tegen haar moet zeggen want dan snauwt ze terug. Ze heeft een beetje last van moodswings die van het ene op het andere moment opdagen. Het ene moment is ze vrolijk, terwijl ze het andere moment heel boos kan zijn of juist begint te janken. Soms uit het niets, andere keren om een of andere gebeurtenis.
    Chrissie is eerder het niet luidruchtige onzeker persoon, ook al probeert ze veel tijd in haar uiterlijk te steken. Ze zal wel wat zeggen als er wat aan haar gevraagd wordt, maar meestal heeft ze respect voor mensen die ouder dan haar zijn en zegt ze niet al te veel omdat ze denkt dat ze haar verkeerd zullen begrijpen. Maar: stille waters, diepe gronden. Soms komen er opmerkingen uit haar, waar iedereen van opkijkt en waar ze zich later voor schaamt en spijt van heeft.
    Chrissie is lui, zeker als ze ergens geen zin in heeft. Het liefst ligt ze de hele dag op de bank met een zak chips of snoep, of gewoon een dekentje, en doet ze niets. Aangezien ze single is, woont ze ook alleen en wordt ze door niemand verplicht iets te doen. Daar geniet ze ook lekker van, ook al is haar huis een grote rommel. Maar als ze eenmaal gemotiveerd is om iets te doen, doet ze het ook zonder morren en probeert ze zich in te zetten. Ze kan er helemaal niet tegen als mensen van haar opmerken dat ze helemaal niets doet, wat meestal wel stimulerend werkt voor een tijdje.
    Veder is ze heel erg onzeker over haar uiterlijk en steekt ze heel erg veel tijd in haar make-up. Door haar gebrek aan motivatie om aan sport te doen en haar liefde voor eten en vreetbuien is Chrissie niet meteen de meest magere persoon die je tegen zou komen. Ze weet dat ze mollig is, maar zou het zelf liever volslank of curvy noemen. Ze schaamt zich ervoor, heeft al meerdere keren geprobeerd om het gewicht te verliezen, maar het is haar nooit gelukt om het vol te houden. Daarbij komt ook nog eens dat ze een hekel heeft aan van die slanke mensen die er dan ook nog eens mee lopen te pronken. Vooral als ze van zichzelf zeggen dat ze te dik zijn, dan wordt ze meestal boos.
    Uiterlijk:



    Het eerste wat aan Chrissie opvalt is dat ze volslank is en haar lengte niet meteen mee heeft. Ze is niet klein, maar ook niet groot met haar 1.68 meter. Haar voorgevel is niet bepaald smal te noemen, net zoals haar achterwerk en de rest van haar lichaam niet. Ze schaamt zich ervoor, maar heeft het opgegeven om er iets aan te doen. Ze probeert gewoon niet meer bij te komen.
    Met haar gezicht daarentegen is ze wel erg blij. Het is niet al te rond en ze heeft twee prachtige roze volle lippen, net zoals haar amandelvormige chocoladebruine ogen en haar niet al te dikke neus. Het is daarom dat ze het haar beste delen probeert te accentueren met make-up en haar iets mindere delen probeert te verdoezelen met de juiste kleding. Ze houdt er daarom ook van om goed gekleed te gaan. Maar als ze alleen is volstaat een gewone losse broek en een wijd shirt.
    Haar bruine golvende haren draagt ze meestal los, al vind ze het ook wel leuk om het gewoon op te steken. Haar haren eerder aan de dunne kant, waardoor ze er niet alles mee kan doen wat ze wil, maar ze vind altijd wel een manier om ze in model te krijgen.
    Ze heeft de woorden "Move on op haar onderarm getatoeëerd staan, aan de bovenkant waar zodat ze haar arm niet hoeft te draaien om het te zien.
    Extra: Hoewel Chrissie alleen woont, heet ze wel een kat in haar appartement rondlopen die Moose heet, om toch wat minder eenzaam te zijn. Ze heeft een uithoudingsvermogen dat op niets trekt en geeft soms nog liever op dan dat ze doorgaat met iets waarvan ze weet dat ze het toch niet zal halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 21:12 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ziezo, ik denk dat ze klaar is. Is het goed zo?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Ziezo, ik denk dat ze klaar is. Is het goed zo?

    Oh, hij is zeker goed! En ook creatief. Is een van de eersten die ik tegenkom van de personages die niet zo dun zijn. Great :3.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 21:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Oh, hij is zeker goed! En ook creatief. Is een van de eersten van de personages die niet zo dun zijn. Great :3.


    Dat wilde ik al lang doen, maar ik vond gewoon nooit een geschikte RPG. En bij deze kon het nog wel eens voor wat drama zorgen. 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Dat wilde ik al lang doen, maar ik vond gewoon nooit een geschikte RPG. En bij deze kon het nog wel eens voor wat drama zorgen. 8D

    Haha, perfect perfect! Ik ben benieuwd hoe het uit zal lopen ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, perfect perfect! Ik ben benieuwd hoe het uit zal lopen ;D.


    Me too!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rol: Mannenpersoon
    Naam: Matt James Underwood
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Matt is een jongen waarvan je niet weet wat je moet verwachten. Zijn humeur kan snel omslaan waarmee je soms moet uitkijken. Hij is al met al wel een lieve jongen. Wanneer je hem iets vraagt te doen voor je, doet hij dat wel al zegt hij eerst dat hij het niet doet. Maar het ligt soms wel aan de persoon die het vraagt. Als de persoon die hij hartgrondig haar hem vraagt om iets te doen, zal hij dat minder snel tot niet doen.
    Als er iets aan de hand is met zijn familie of vrienden zal hij er altijd voor hun zijn, zelfs als het ten koste van zichzelf gaat.
    Matt is geen homo, maar hij heeft niks tegen mensen die homo of lesbi zijn. Hij vindt dat ieder hun eigen voorkeur mag hebben.
    Alhoewel Matt goede kanten heeft, heeft hij ook zo zijn slechte kanten. Zoals zijn stemmingswisselingen. Hij kan op het ene moment vrolijk zijn, maar als je iets verkeerds zegt kan hij ook boos worden. Maar hij kan dus ook opeens vrolijk worden. In de ochtend heeft hij vaak een ochtendhumeur en dat gaat pas een beetje weg als hij een kof koffie opheeft. Het komt sowieso niet vaak voor dat hij vóór 11 uur wakker wordt.
    Matt zal niet snel zijn angst of geheimen bloot leggen als hij die al heeft. Zijn angst is dat hij niet voldoet aan een goede oudere broer zijn voor zijn twee jongere broertjes van 13.
    Hij heeft geen vader meer. Zijn vader is omgekomen bij een ongeluk. Zijn moeder heeft hij nooit gekend door de muur.
    Matt zou nooit zijn woede op zijn broertjes africhten, hij houdt met heel zijn hart van zijn broertjes en zal er alles voor doen om ze te beschermen.
    Hij houdt van sarcasme en kan er niet heel goed tegen als mensen vragen stellen waarvan het antwoord echt voor de hand ligt.
    Het boeit Matt eigenlijk niet zoveel wat mensen van hem denken. Hij kan soms nogal intimiderend zijn, maar eigenlijk zou hij nog geen vlieg kwaad doen. Maar als het erop aankomt zou hij wel vechten.
    Uiterlijk:


    Matt zijn ogen hebben een bosgroene kleur met redelijk lange wimpers voor een jongen. Zijn haar heeft een donkerbruine kleur en het zit altijd wel door de war.
    Zijn ogen zijn bijna ondoorgrondelijk, je kunt zijn emoties er niet in zien en je kunt soms het gevoel krijgen dat je in zijn ogen verdwaald.
    Hij heeft een Monroe, een piercing in zijn bovenlip, en tatoeages die zijn lichaam bedekken. 3 van die tatoeages zijn de namen van zijn broertjes en vader.
    Op zijn rug heeft hij twee grote engelenvleugels als teken van vrijheid, onafhankelijkheid. En hij heeft nog wel meer tatoeages.
    De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur. Zijn lengte is ronde de 1.95 m, waardoor hij samen met zijn kleren, tatoeages en piercing nogal intimiderend overkomt. Hij heeft daarbij ook veel spieren. Matt is niet een tweede Hulk, maar spieren heeft hij wel. Het is niet zo dat hij zoveel spieren heeft dat het lelijk is.
    Matt heeft nog een normale jongensketting met niks eraan die hij altijd draagt. Het kettinkje was eerst van zijn vader.
    Zijn huid is mooi gebruind van het surfen en omdat zijn vader uit het buitenland kwam.
    Extra: Matt houdt van surfen, wat hij dan ook regelmatig doet. Hij neemt zijn broertjes mee, maar die willen niet surfen.


    Nu alleen nog een foto.:Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 15:41 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki