• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delightfully schreef:
    Ik kan dit weekend niet echt. Ga vanavond naar ‘City of Bones’ - daarna mee naar een vriendins huis en ben waarschijnlijk pas zondag weer op mijn eigen laptop.

    Wanneer denk je dan je rol af te hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien lukt het me voor vanavond nog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Een vrouwelijke personage.
    Naam: Jacky Kendra Smith.
    Leeftijd: Ze is een 22-jarige vrouw, die in April is geboren – te New York.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Ze heeft een sterke wilskracht. Als ze iets wilt dan zet ze dit ook door en dan laat ze zich niet zo snel afschrikken, maar dit doet ze niet als ze gepusht word door iemand. Ze haat het namelijk om opgejaagd te worden en om dingen te doen voor mensen, terwijl ze dit zelf ook gemakkelijk kunnen. Ook heeft ze er een hekel aan om verstoord te worden. Ze heeft een enorm koppig karakter, dus ze zal haar schuld niet toegeven.
          Ze is ook een vrouw die altijd het beste voor iedereen wilt en anderen voor zichzelf zet, maar soms laat ze zich zo meeslepen in de problemen van iemand anders dat ze zichzelf helemaal wegcijfert. Het gevolg is dat zij dan wat afwezig en soms zelfs wat depressief of agressief uit de hoek kan komen. Maar met al deze verschillende emoties die je van haar ziet zul je haar moeilijk of zelfs niet zien huilen. Dit is iets wat zij niet doet. Alleen als ze zeker weet dat er niemand in de buurt is en zij alleen is laat ze deze tranen vallen.

    Naast dit alles lijkt ze misschien een lievig en stil, verlegen meisje, maar vergis je niet; dit is zij echter niet. Deze jonge vrouw heeft een pittig karakter en kan onverwacht uit de hoek komen met haar bijdehante opmerkingen en spontane acties. Haar sarcastische en sadistische uitspraken worden niet altijd gewaardeerd door iedereen, maar hier heeft zij lak aan – net zoals de regels. Ze heeft namelijk een erg kort lontje.
          Haar pittige kant komt naar boven als ze hoort dat er mensen in gevaar zijn of als zij iemand niet mag. Vooral zijn dit mannen die alleen vooroordelen hebben en erg seksistische varkens zijn, maar ook vrouwen zijn het; die vooral naïef bezig zijn en tegelijkertijd zo hun seks-appeal gebruiken om een man in te palmen. Zelf heeft ze deze ook, maar dit zal ze niet gebruiken. Ze wil een man die geeft om haar innerlijk en niet om haar zwoele uiterlijk en afgetrapte, seksuele opmerkingen. Die ze overigens ook niet zal geven.



    Ze is vriendelijk en gul voor de mensen die dit verdienen in haar ogen en ze is erg spontaan, maar dit word ze pas na een tijd als ze je wat beter kent. Jackie is een wat terughoudend typetje en houd zich liever op de achtergrond.
    Jacky houdt van afwisseling en nieuwe dingen. Ze kan er niet tegen als ze in een dagelijkse sleur zit, dus daarom dat ze elke dag wel wat avontuur en actie op probeert te zoeken. Ze leert een boel nieuwe mensen kennen, maar die zien haar als iemand die zich op de achtergrond houdt, maar haar eigen mening wel durft te zeggen. En hiervoor durft uit te komen.
    Hoezeer het ook lijkt dat Jackie het leuk of fijn vind om alleen te zijn, dit is echter niet zo. Ze haat het om alleen te zijn. Ze houdt ervan om te praten, maar daarvoor heb je geduld nodig als je wat meer wilt horen dan een paar woorden.

    Met dit alles kan ze goed naar je luisteren en kun je, je dingen kwijt aan Jacky, want ze is een betrouwbaar en rechtvaardig iemand. Ze kan niet tegen gepest of als iemand buitengesloten wordt. Dit heeft zij namelijk allemaal zelf moeten doorstaan en is het nu zat.

    Uiterlijk: Jacky is alles behalve onopvallend, al wilt ze dit wel, maar tevergeefs. Ze heeft felrood, halflang haar en is van nature donkerbruin. Ze wil niet met de menigte meelopen en dus daarom de felrode haren en de tatoeages die over haar lichaam zitten verspreid en de snakebite.
          Ze houd van rare kleding die je niet vaak voorbij ziet komen en ze creëert haar eigen stijl. Hoe gekker, hoe beter.
    Haar huid heeft een lichte, blanke kleur en alhoewel ze dit heeft; verbrand ze niet snel, maar word ze ook niet snel bruin. Hoe lang ze ook in de zon staat.
    Haar ogen zijn donker bruin, bijna zwart, en dit steekt mooi af bij het felrode haar dat ze heeft.
    Extra: Woonkamer van Jacky.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nowh, nu is Monti niet meer de enige redhead :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorray. :c Kon echt geen andere foto vinden die me beviel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ze is mooi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Teagan? ^-^
    Dankje!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zal ik begin volgend weekend (de 30e) het speeltopic openen of hebben anderen een ander voorstel wanneer ik het moet starten? Want ik wil niet dat dit topic dood gaat en ik vind dat ik er snel mee moet beginnen voor niemand er nog aan mee wil doen, hehe.

    Trouwens, willen de users die nog hun karakter in moeten vullen dit ook doen? Ik ga zo aan die van mijn eigen verder. Thanks alvast :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    voor mij is het goed dat je dan begint :)

    eerder mag van mij ook altijd, het maakt niet echt uit. Ik moet wel zeggen dat ik terug met school begin vanaf de 2e september, en dan heb ik het best wel druk.. Maar ik kom normaal wel zo'n 4x per week online, dus dan kan ik wel posten ;)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Oh shit, vergeten. x'D Ik zal morgen even wat tijd zoeken om mijn personage in te vullen, héél misschien vanavond nog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sommigen users reageren niet, dus ik open morgen het speeltopic rond 20.30 uur. Hopelijk zijn de meesten van jullie dan online, maar zou natuurlijk leuker en beter zijn als ze allemaal online zijn. Zal ik dan ook een praattopic openen?

    Voor degenen die hun personage verder moeten maken: Willen jullie dit wel af hebben/maken voordat het begint? Zou handiger zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    change of plans, ik ga haar een ijdel, narcistisch wijf maken. :'D

    Beaton schreef:
    Naam: Ashley Eirlys Marchels
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Ashley is een koppig meisje en heeft voor alles haar mening wel klaarliggen. Het deert haar niet zo wat anderen van haar vinden, dus ze is ook niet bang om deze met de wereld te delen. Ze vindt het leuk om risico's te nemen, al is ze daar wel iets voorzichtiger mee toen de mannen en vrouwen plots van elkaar gescheiden werden. Ashley heeft het namelijk meegemaakt, waardoor ze haar vader en oudere broer al jarenlang niet meer heeft gezien.
    Ze spendeert haar tijd met haar moeder, al is ze erg teruggetrokken en afwezig sinds haar man en zoon van haar zijn weggetrokken. Ashley kan je overigens wel tevreden stellen met tekenpapier en een potlood, aangezien dit haar manier is waarop ze haar gevoelens en emoties uit. Ze wilt niet zwak lijken naar de buitenwereld toe, dus in het openbaar huilt ze nooit. Meestal zien mensen haar met een klein glimlachje rond haar lippen, of anders met een soort pokerface.
    Ashley geeft veel om haar familie, maar ze is bijna vergeten hoe haar broer en vader zijn. Hun uiterlijk weet ze enkel nog omdat ze een familiefoto heeft, al is deze natuurlijk wat ouder. Ze doet haar best om ze niet te vergeten, maar dit wordt moeilijker voor Ashley naarmate de jaren verstrijken. Ze is, zoals bijna elk ander, gewend geraakt aan het feit dat ze geen mannen om zich heen heeft. Vóór de scheiding was Ashley een echte flirt en was ze dol op het mannelijke geslacht; natuurlijk is ze nu wat ouder en verstandiger geworden.
    Nu haar moeder zo teruggetrokken en onverschillig is, is Ashley meestal degene die de huishoudelijke klusjes doet. Veel problemen heeft ze hier echter niet mee; zo houdt ze zichzelf ten minste een beetje bezig.
    Uiterlijk:



    Ashley is een mooi meisje om te zien, maar ze is dan ook erg ijdel. Ze staat 's ochtends lang voor de spiegel en gebruikt veel verzorgingsproducten. Ze weet dat ze er mag wezen, maar loopt hier niet mee te koop. Haar arrogantie probeert ze voor zich te houden, maar tevergeefs; ze kan behoorlijk narcistisch uit de bocht komen.
    Ze heeft een slank postuur en iets grotere rondingen dan de gemiddelde vrouw, dankzij haar heupen en borsten. Haar lengte ligt rond de 1.65M en ergens is Ashley daar blij mee, zodat ze gewoon hakken kan dragen zonder problemen; dat is dan ook iets wat ze vaak doet. Qua kledingstijl is ze best meisjesachtig en draagt ze gewoon rokjes en jurkjes, al vindt ze een joggingbroek ook wel fijn om thuis te dragen.
    Extra:


    Ze is nog niet helemaal klaar. Haar innerlijk wil ik nog uitbreiden en ik ben aan het nadenken over eventuele extra's :'D Maar ik moet zo weer naar school, heb drie tussenuren en ben even naar huis gegaan. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik nog een rol? c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Beaton schreef:
    change of plans, ik ga haar een ijdel, narcistisch wijf maken. :'D
    (...)

    Ze is nog niet helemaal klaar. Haar innerlijk wil ik nog uitbreiden en ik ben aan het nadenken over eventuele extra's :'D Maar ik moet zo weer naar school, heb drie tussenuren en ben even naar huis gegaan. :')


    De scheiding was dacht ik al honderd jaar geleden :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered