• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Natuurlijk. Ga je gang. :] Ga je weer Dawid Auguscik gebruiken?


    maybe. Ik twijfel nog tussen een paar mannen.

    mag ik wel een samenvatting als mn rol af is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    maybe. Ik twijfel nog tussen een paar mannen.

    mag ik wel een samenvatting als mn rol af is?

    Ah, oké. Ik vroeg het, omdat ik hem graag voor mijn rol hier wilde gebruiken, maar als je hem verkiest dan kies ik wel iemand anders.
    Ja, tuurlijk! Ik kopieer even de samenvatting die ik ook naar iemand anders had gestuurd xd. Dus als je ook nog mee wilt doen, RingKeeper, dan is hier de samenvatting:
    Wat er gebeurd is, is niet zo'n heel spektakel. Kairos personage is bij Morticia (Jared) en Chrissie (die van Hector) is bij Derrick (Morticia's personage) – allemaal zijn ze in Chrissie's appartement. Derrick en Chrissie beginnen een 'spannende' avond te hebben en Montana ligt in d'r bed, terwijl Jared op de bank slaapt.
    Mijn personage (Jacky) is bij Matthew (Hector), aan de mannenkant, en ze waren bezig met voedsel en drinken inslaan totdat ze werden aangevallen door zombies. Nu zijn ze nog in de supermarkt aan de jongenskant. Jacky en Matthew zijn erachter gekomen waar ze naartoe moeten gaan als ze de demonen-invasie willen stoppen, maar daarvoor moeten ze eerst voorbij een sluipschutter komen.

    Als je trouwens hulp nodig hebt bij het kiezen, kun je het me laten weten. :]

    @ Inanis: Ik ben bezig met een nieuwe, mannelijke rol. Je mag je personage, om erin te komen, wel naar hem toesturen? Ik ga er nu mee aan de slag, dus dan weet je tenminste hoe 'ie eruit gaat zien.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 0:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Mannelijk mens.
    Naam: Dante Gunner.
    Leeftijd: 26 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Dante is een typisch geval van een complex karakter, waaruit je moeilijk iets kan opmaken. Hij meent dan wel dingen te zeggen, maar vanbinnen heeft hij er altijd iets achter zitten met een geheel andere reden. Het is een man die moeilijk te ontcijferen is en hij kan erg moeilijk in de omgang zijn, als gevolg van zijn sarcastische, botte persoonlijkheid. Hij wordt gemakkelijk boos, wat ook een negatief punt van hem is, en dit zijn dan ook een van de redenen dat men bij hem uit de buurt blijft. Hij is niet haatdragend, hij is gewoon niet goed in het contact leggen met mensen en hij is dan ook het liefst stil de hele dag. Je kunt duidelijk merken wanneer het zijn 'goede' of 'slechte' dag is.
          Als hij iets uitbrengt zijn het niet alleen sarcastische, botte opmerkingen. De man deinst namelijk niet terug voor een vurig en zwoel gesprekje. Hij waardeert vrouwen die hun eigen mannetje staan en vind het een enorme pluspunt als vrouwen tegen zijn flauwe grapjes kunnen; deze zijn niet te grof of te zachtaardig, maar verwacht niet dat je dan meteen een compliment krijgt – want zoals je al verwacht, daar is hij niet de man voor. Hij is wel in voor een avontuurtje en laat dit niet aan de kant liggen als hij daarvoor de kans krijgt, zowel lichamelijk als fysiek. Het gevoel van de adrenaline dat door zijn aderen raast is een gelukzalig gevoel en hij zal er dan ook zowat alles aan doen om dit gevoel te behouden, misschien zelfs als hij daardoor anderen in gevaar kan brengen.
          Dante staat open voor ideeën van anderen en nieuwe uitdagingen, want zelf is hij niet zo'n leider. Hij doet meer de dingen in zijn eentje, maar als hij moet samenwerken vindt hij dit ook best – als hij maar niet in de weg wordt gelopen. In moeilijke situaties weet hij zijn hoofd helder te houden, maar het nadeel is dat hij hier ook je af kan katten als je hem ergens bij stoort. Hij kan namelijk snel in de stress schieten als je hem stoort en toch het tegenovergestelde doet van wat hij zegt. Dante is een slordig iemand en in zijn kamer ligt dan ook alles overhoop. Het lijkt er net of er een enorme kernbom is ontploft en het is dan ook onmogelijk om niet iets stuk te trappen, want een klein stukje grond zul je niet zien daar.
          Dante is meer dan de helft van de tijd een pervers iemand en denkt altijd door bij dingen. Het hoeft geen eens stiekem te zijn, want het is al heel duidelijk dat hij een erg seksueel en seksistisch iemand is. Ook rookt hij als een ketter en is hij niet vies van aanrakingen, zelfs al gaat hij amper op dates.
    Uiterlijk: – komt nog.
    Extra: – komt nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Rol: Mens
    Naam: Cameron Micah O'Connor
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Cameron ziet er uit als een vriendelijke en sociale man. Hier is dan ook niets van gelogen. Cameron is ook over het algemeen een vriendelijke man. Iemand die een ouder persoon zou helpen oversteken, als iemand iets voor hem zou laten vallen, het voor diegene oprapen, groeten als hij je tegenkomt op straat en iemand die ondanks zijn eigen problemen altijd een luisterend oor zou bieden. Daar is dan ook alles mee gezegd.
    Cameron is niet iemand die bewust mensen opzoekt om sociaal te zijn, al zou hij niet afwijzen als iemand hem uitnodigt. Cameron is liever alleen. Cameron heeft heel veel pijn gekend in zijn leven, dit is dan ook de reden dat hij liever alleen is. Hij is bang dat als hij andere personen langer in zijn leven laat dan een bepaalde tijd, dat hij dezelfde pijnen zal gaan voelen.
    Verder is Cameron een hele rustige man. Als hij met een groep vrienden is, is hij vaak de stille die af en toe een grap maakt, of een opmerking in plaats van iemand die continu aan het woord is. Hij zal dan ook nooit op iemand af stappen om een gesprek te beginnen. Hij is daar veel te afwachtend voor.
    Cameron heeft op jonge leeftijd al veel dode in zijn familie gehad. Hij heeft op latere leeftijd pas een vrouw voor het eerst gezien, waar hij meteen verliefd op was. Ook zij heeft het met de dood moeten bekopen. Hierdoor is hij altijd bang dat degene die te dicht bij hem komen, zullen overlijden. Cameron kan heel vrolijk over komen, terwijl hij dat eigenlijk nooit is. Hij draagt als het ware altijd een masker.
    Daarnaast kan Cameron niet zo goed tegen angstvallige situaties. Als Cameron dingen niet onder controle heeft, zoals bijvoorbeeld een aanval van buitenaf kan hij heel erg in paniek raken, en bang worden. Hij zal zijn geliefde altijd beschermen, omdat dit in zijn karakter zit maar het liefst zou hij het op een rennen zetten. Soms heeft hij ook uit het niets angst en paniek aanvallen en maakt hij zich heel klein om zichzelf te beschermen, zichzelf weer onder controle te krijgen.
    Positives; Vriendelijk, behulpzaam, rustig en geduldig
    Negatives Draagt een masker, controlfreak, heeft snel paniek of angst aanvallen, durft niemand echt in zijn hart te laten.
    Uiterlijk: Cameron is met zijn 1.88 meter een vrij lange man. Naast dat heeft hij een vrij sportieve lichaamsbouw; Brede gespierde schouders, armen en buikspieren die vaak wel goed zichtbaar zijn. Dit houd hij bij door te gaan sporten, simpele dingen zoals hardlopen, buikspier oefeningen en opdrukken. Dingen die hij gewoon thuis en in de buurt kan doen, zonder naar een sportschool te hoeven. Dit omdat hij daar met zijn baan als Leraar weinig tot geen tijd voor had.
    Cameron heeft een blanke huidskleur die in de zomer vaak zon gebruind is en in de winter en lente wat bleek. Cameron heeft brede maar toch slanke handen.
    Cameron heeft een ovaal gezicht met een toch vrij aanwezige kaaklijn waar vaak toch stoppels van een paar dagen op staan. Dit omdat hij dit beter vind staan. Cameron heeft dunne, rozige lippen en een rechte neus. Hij heeft kleine ovaalvormige ogen met heldere blauwe ogen. Cameron heeft halflang blond tot donkerblond haar die hij vaak cashual, warrig maar in een toch ook wat net model heeft zitten.
    Cameron kleed zich vaak cashual en vind een spijkerbroek het lekkerst zitten. Wat hij daar boven op draagt verschilt van dag tot dag. De ene keer een t-shirt of shirt met lange mouwen. De andere keer een trui of een overhemd.
    Extra: Cameron rookt niet, maar drinkt af en toe wel. Cameron draagt altijd maar een sieraad, een ketting met de oude trouwring van zijn vader eraan.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 23:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nice, ^^ Ik zal 'm erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry verkeerde knop

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 23:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics.


    † Love? I want to sleep.