• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Emrys schreef:
    Even een vraagje maar denken jullie dat het voor 20 Oktober gaat gebeuren? Want als dat zo is kan ik, en waarschijnlijk ook veel andere mensen, een treinkaartje kopen bij de blokker en twintig euro besparen.


    Zeker voor 20 oktober denk ik.

    Vestige schreef:
    (...)

    Zeker voor 20 oktober denk ik.

    Oké dan denk ik dat ik binnenkort eens een kaartje ga halen gezien het nog maar een week kan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Heeft iemand al een suggestie voor een datum?

    Zondag 15 september? Dan hebben de meeste mensen het denk ik nog niet zo druk met school... En ik weet ook nog niet wat ik de komende zondagen allemaal moet doen...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 18:58 ]


    Stenenlikker

    Ik kan dan wel. Ik kan elke zondag, dus mij maakt het niet uit.

    15e is goed voor mij


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan elke zondag behalve op 8 september. Dan help ik iemand met verhuizen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik wil zeker nog komen!

    EDIT:
    Ik wil wel graag alleen wordt 15 September voor mij lastig..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 12:31 ]


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Oh oh! Zet mij op maar op misschien (ligt eraan welke datum). ^^

    Een meeting lijkt me leuk, maar 15 september wordt het sowieso niet voor mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    Een meeting lijkt me leuk, maar 15 september wordt het sowieso niet voor mij.


    Kimmi, je moet wel komen!
    Maar Datum staat nog niet vast toch? Week eerder of later zou toch ook kunnen?


    Stenenlikker

    22 september?

    Voor mij is dat goed, zover ik weet. En anders plan ik mijn dingen wel om die datum heen.


    Stenenlikker

    Ik zal wel even een poll maken ofso. Dat is wat makkelijker.

    Ik denk dat ik niet kom, maar houden jullie er rekening mee dat Utrecht Centraal wordt verbouwt, ik heb vandaag nog even gekeken toen ik daar was, maar ik kon het grote bord met vertrek tijden niet meer vinden.


    ©1998