• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Shwatsonlock schreef:
    @Belle Ik vind Kimi zelf ook leuker dan Kim, hoor. ;)
    Meh. Sorry. Ik kan niet naar de meeting komen. Ik mag niet.


    Aww, das niet lief...


    Stenenlikker

    Shwatsonlock schreef:
    @Belle Ik vind Kimi zelf ook leuker dan Kim, hoor. ;)
    Meh. Sorry. Ik kan niet naar de meeting komen. Ik mag niet.


    Kimi stond op je profiel, dusja :') Maar jammer dat je niet kan ):

    Ik heb 'm ingevuld (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DuchessAlpha schreef:
    (...)

    Ik vroeg net ff aan mijn moeder en zus die mee waren, het bord was er nog wel, maar er worden nu reclames op weergegeven vanwege de verbouwing, maar dat kan wel weer verholpen zijn als de meeting plaats vind.

    Haha, dat is niet waar. Er hangt inderdaad een scherm met reclames naast, maar dat enorme vertrektijden ding hangt er gewoon nog, hoor. :'D Geloof me, ik kom daar elke dag. En met de verbouwing valt allemaal ook wel mee. Dat is alleen bij enkele perrons aan de gang. Maakt de boel niet onduidelijker, hoor.


    ars moriendi

    Ik heet trouwens Tara. En alle kaartjes bij de blokker zijn uitverkocht dus daar is het te laat voor jammer genoeg. Dan maar iets meer gaan werken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ben ik blij dat ik op iets van 10 km afstand woon. Ik zou desnoods kunnen gaan fietsen.


    Stenenlikker

    JamesPotter schreef:
    Ik kom misschien ^^ haha


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wat zijn jullie van plan om te gaan doen?


    ars moriendi

    Emrys schreef:
    Ik heet trouwens Tara. En alle kaartjes bij de blokker zijn uitverkocht dus daar is het te laat voor jammer genoeg. Dan maar iets meer gaan werken.


    Oh, jammer. Is dat overal in Nederland zo dan? Ik heb niet zo'n kaartje gekocht. Dat kaartje is 15,50 geloof ik en mijn retour met de trein is volgens mij ongeveer 15,80 dus dan zoek ik geen moeite te doen :') Maar het langste deel ga ik met de bus, en daar werken die kaartjes niet bij :l

    ChetUbetcha schreef:
    (...)


    Hoe heet je?

    Zijn er nog mensen die de enquete in moeten vullen?

    Vestige schreef:
    (...)

    Oh, jammer. Is dat overal in Nederland zo dan? Ik heb niet zo'n kaartje gekocht. Dat kaartje is 15,50 geloof ik en mijn retour met de trein is volgens mij ongeveer 15,80 dus dan zoek ik geen moeite te doen :') Maar het langste deel ga ik met de bus, en daar werken die kaartjes niet bij :l

    Ik weet niet, waar ik woon zijn ze in ieder geval uitverkocht en op internet ook. En voor mij kost een retour als ik het goed heb iets van dertig euro.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tot nu toe hebben er 9 mensen de enquete ingevuld. De 20e kunnen 6 mensen en de rest zouden er 5 mensen kunnen komen (+ de mensen die de enquete niet invullen)

    Wanneer wordt er definitieve datum gekozen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:26 ]