• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Ik ga na de meeting bij een vriendin logeren en ik denk dat ik daar avond ga eten, dus dan moet ik rond 6 uur weg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meliuscule schreef:
    (...)

    Oh leuk ! C:
    Alleen weet ik niet zeker of ik voor of na de meeting nog naar de 1D world ga, die is ook in Utrecht ! Maar dat zien we dan wel !

    Ik ga er vrijdag heen
    Mijn vriendin en ik gaan 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen om naar 1D world te gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan blijven zolang ik wil. Maargoed, ik sleep een vriendin mee (Simone - weet je vast hoe ze heet) en die heeft geen vakantie volgende week dus ik weet niet tot hoelang zij kan blijven.

    Emiko schreef:
    Tot hoelaat kunnen jullie allemaal blijven zondag?

    Zolang ik wil denk ik ;p
    Ik reis trouwens vanuit Waddinxveen, maar ik denk dat ik vroeg wegga zodat ik nog even rustig in Utrecht rond kan kijken (en me misschien een beetje mentaal voor kan bereiden XD)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Emiko schreef:
    Tot hoelaat kunnen jullie allemaal blijven zondag?


    Zolang ik voor 00.00 op Rotterdam ben is alles goed, anders rijdt de metro niet meer


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga rond 6 uur richting Amersfoort


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er zin in. (:

    Draculea schreef:
    Ik heb er zin in. (:


    Ik ook :'D

    Oh Laura, ik waarschuw je alvast dat ik je misschien hyper kom bestormen ofzo xD
    En ik ben ook niet al te groot...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ik ook :'D

    Oh Laura, ik waarschuw je alvast dat ik je misschien hyper kom bestormen ofzo xD
    En ik ben ook niet al te groot...

    Oh dear hahah :'D
    Ik ben rond de 1.80 hehe.

    Draculea schreef:
    Ik kan blijven zolang ik wil. Maargoed, ik sleep een vriendin mee (Simone - weet je vast hoe ze heet) en die heeft geen vakantie volgende week dus ik weet niet tot hoelang zij kan blijven.


    Ik heb ook geen vakantie meer volgende week :3

    Ik weet nog niet precies hoe laat ik 's avonds wegga, maar ik heb die volgende ochtend weer school (ugh) dus ik denk sowieso dat ik niet te lang mag blijven :l

    Oh en ik heb nu van iedereen wat gehoord en iedereen kan komen, dus we zijn met 13 mensen, yay ^^

    Emiko schreef:
    Oh en ik heb nu van iedereen wat gehoord en iedereen kan komen, dus we zijn met 13 mensen, yay ^^

    YAY! Ik heb net het koekjesdeeg gekocht en het worden Chocochipcookies en zandkoekjes.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen vakantie meer volgende week :3

    Ah ja, ze had ook al tegen me gezegd dat de tijd haar niet uitmaakt. ^^
    Maar wij gaan denk ik weer terug naar Hengelo zodra we avondeten hebben gehaald.

    Zondag is ook de laatste dag van mijn vakantie D: maar wel een leuke laatste dag.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."