• Afgelopen januari heb ik tijdens mijn stageweek een hele leuke jongen leren kennen. Hij heeft me vanaf het begin goed geholpen en we hadden vrijwel meteen een klik. Nu heeft het me een half jaar gekost om iets met hem te gaan afspreken en gister zijn we iets gaan drinken. allemaal heel leuk en gezellig en ik voel me ook erg op m'n gemak bij hem. Het probleem is alleen dat ik in september 16 word en hij in juli 21 is geworden. Hij is gewoon een hele aardige en leuke jongen, heel begripvol alleen flipte m'n moeder een beetje, wat ik ook wel begrijp en dat begrijpt hij ook. Maar het volgende probleem, ik vind hem leuk... Heel erg leuk maar aangezien ik weer aan 2 einden loop te trekken. Aan de ene kant bedenk ik me waarom hij iets in een amper 16 jarige ziet (ookal heeft hij eerder gezegd dat hij mensen niet op leeftijd verkiest maar op hoe ze zijn) maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet dat hij me best wel leuk vind... En zoals m'n moeder het al meteen koppelde aan seks is hij natuurlijk ouder en verder met dat soort dingen en bla bla bla... Maar zo is hij niet, hij zou eerder zeggen dat hij geen seks met me wilt omdat hij me nog te jong vind. Hoe los ik dit op?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:18 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Ja, mijn moeder moet ook niet huilen want zij en m'n stiefvader schelen ook 11 jaar maar dan krijg ik weer het gezeik dat het op hun leeftijd niets meer uitmaakt, maar zodra je onder de 18 een jongen van boven de 18 hebt dan is het opeens heel verkeerd....

    Ja want je zit in een verschillend levensstadia. Klinkt belachelijk maar is zo. Zij zit nog op de middelbare school terwijl hij misschien al werkt of op de universiteit of hogeschool zit, dat maakt echt veel uit en kan een relatie namelijk erg beïnvloeden. En btw, je zegt dat hij niet zo is maar liefde maakt blind meisje. Ik spreek uit ervaring.
    Op zich is er niets erg aan, dus ik zou er voor gaan, maar denk toch na.

    Ik vind het nog niet eens zo'n heel groot verschil, ik bedoel nu is dat even lastig, maar over een aantal jaar dan valt het niemand meer op. Ik kan zo veel mensen die zo'n leeftijd verschil hebben.


    ©1998

    Draculea schreef:
    Nou, ik vind het leeftijdsverschil wel kunnen hoor.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn vriend is ook 5 jaar ouder. Ik was net 17 en hij 22 toen ik een relatie met hem begon. Mijn moeder heeft hem ook meteen gewaarschuwd voor de seks, dat hij me niet mocht dwingen, en zo. :p
    Op zich is vijf jaar echt nog wel te doen, maar let wel op dat het een juiste jongen voor je is. Wees niet blind. (:


    Let the Night embrace you

    Over twee jaar zou het geen probleem meer zijn.. En als hij zegt dat hij geen seks met je wilt omdat je te jong bent, lijkt het me verder ook geen probleem, toch?

    Het is op het moment lijkt het verschil groot, maar als je ouder bent merk je daar niets meer van. Dus ik denk dat het wel dat het kan, maar ik zou het er ook met hem over hebben of hij het niet te groot vind. Maar op zich zou het wel kunnen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    5 jaar moet kunnen en als hij je echt heel, heel leuk vind; kan hij wel 'wachten' (als je snapt wat ik bedoel ;) )
    Ik zat bij iemand in de klas waar 10 jaar verschil tussen zat (zij 16 en hij 26 O.o)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gelukkig is het dus niet zo erg, maar heeft iemand misschien tips hoe ik het met m'n moeder kan afhandelen?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat best wel meevallen eigenlijk...


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Veni schreef:
    Zo'n groot leeftijdsverschil vind ik dat nu ook weer niet. En over dat verder zijn met seks, mocht jij er nog niet klaar voor zijn, en hij respecteert dat - zoals ik hier wel uit begrijp dat je verwacht dat hij dat respecteert - zie ik daar ook geen probleem in.


    Dit wilde ik ook zeggen ! Het kan best, en als je happy together bent , zal je moeder ook inzien dat hij gewoon bij jou past , en blij voor je zijn !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    xHappinessx schreef:
    Gelukkig is het dus niet zo erg, maar heeft iemand misschien tips hoe ik het met m'n moeder kan afhandelen?


    Als ze een beetje in een goede mood is , kun je een gesprek aanknopen , en zeggen dat hij echt geen pedo ofzo is , dat hij gewoon lief is . En dat je hem echt leuk vind. Ik denk dat je moeder het dan wel begrijpt ! Ik bedoel, ze is je moeder ! En anders vraag je of hij een x bij jou thuis komt , eten ofzo. (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ben inmiddels helemaal tegen een leeftijdverschil dat vijf jaar of groter is.
    Ik had bijna de behoefte om de relatie tussen een vriend van 20 van mij en zijn vriendin, die ook weer een hele goede vriendin van mij is, van 14. Ik vond het gewoon smerig. I don't know why.
    Nu het uit is met die vriend, heeft mijn vriendin op vakantie gezoend met een jongen die één jaar jongen is dan d'r ex. Ik wilde haar bijna gaan slaan.

    Maar in jouw geval is het anders. Ik zal helaas geen tips kunnen geven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou, dat ging goed. M'n moeder heeft hem bij stomtoeval en op aandrang van m'n oma hem ontmoet en ze vind hem opeens helemaal leuk en nu mag hij wel op m'n verjaardag komen :) dit gaat al de goede kant op :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    Nou, dat ging goed. M'n moeder heeft hem bij stomtoeval en op aandrang van m'n oma hem ontmoet en ze vind hem opeens helemaal leuk en nu mag hij wel op m'n verjaardag komen :) dit gaat al de goede kant op :)

    Aah, dat is leuk! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Aah, dat is leuk! (:


    M'n oma zei ook dat mn moeder nooit met zulke leuke jongens thuis kwam


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face