• Afgelopen januari heb ik tijdens mijn stageweek een hele leuke jongen leren kennen. Hij heeft me vanaf het begin goed geholpen en we hadden vrijwel meteen een klik. Nu heeft het me een half jaar gekost om iets met hem te gaan afspreken en gister zijn we iets gaan drinken. allemaal heel leuk en gezellig en ik voel me ook erg op m'n gemak bij hem. Het probleem is alleen dat ik in september 16 word en hij in juli 21 is geworden. Hij is gewoon een hele aardige en leuke jongen, heel begripvol alleen flipte m'n moeder een beetje, wat ik ook wel begrijp en dat begrijpt hij ook. Maar het volgende probleem, ik vind hem leuk... Heel erg leuk maar aangezien ik weer aan 2 einden loop te trekken. Aan de ene kant bedenk ik me waarom hij iets in een amper 16 jarige ziet (ookal heeft hij eerder gezegd dat hij mensen niet op leeftijd verkiest maar op hoe ze zijn) maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet dat hij me best wel leuk vind... En zoals m'n moeder het al meteen koppelde aan seks is hij natuurlijk ouder en verder met dat soort dingen en bla bla bla... Maar zo is hij niet, hij zou eerder zeggen dat hij geen seks met me wilt omdat hij me nog te jong vind. Hoe los ik dit op?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:18 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Sinistre schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro

    Leeftijd is opzich bij mij wel een factor die meespeelt. 5 jaar is voor mij een max, en liever niet dat hij jonger is..


    SLOAN.

    Okammy schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)





    Maar tienermeisjes zijn serieus vermoeiend. Zie het forum met al het gefangirl en geklaag! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)



    Maar tienermeisjes zijn serieus vermoeiend. Zie het forum met al het gefangirl en geklaag! D:


    Nee ik ben het echt met je eens; ik snap niet wat iemand van 20/21 ziet in een 15/16 jarige. Maar ik heb er verder geen problemen mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scandal schreef:
    Op zich vind ik het leeftijdsverschil niet zo groot. Maar ik vind het een heel verschil als 1 van de 2 dan nog niet 'volwassen' is. Vriendinnen die toen 16 waren en vriendjes hadden boven de 20, die hun relaties zijn na een korte periode stuk gelopen. Gewoon omdat de belangen van een 16 jarige in het middelbaar niet dezelfde zijn als die van een 21 jarige student/werknemer. Nja, dat is ervaring dat spreekt.

    Maar jij moet doen waar jij je zelf goed bij voelt. Wil je met hem proberen, probeer dan ondanks dat leeftijdsverschil. Slaagt het aan dan is het goed, en als het niet aanslaat, is het pech. Je leert er alleen maar uit. ^^
    Dit dus.
    Plus pas ook een beetje op met je ouders. Als jullie een relatie krijgen en je ouders keuren het niet goed moet je wel gaan oppassen dat ze die jongen niet aanklagen voor seks met een minderjarige als je nu eenmaal seksueel actief zou worden. Niet iedere ouder doet dat, maar sommige zijn er wel voor in staat.
    Ik zou het er trouwens eens goed met je ouders over hebben. Zeg dat je hem echt wel leuk vindt en vertel hen ook wat je ons vertelt. Als hij echt zo veel begrip voor jouw keuzes heeft, dan zien je ouders dat misschien ook in en worden ze wat lakser.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als er 5 jaar tussen zit en een van de twee is meerderjarig, dan is de meerderjarige "officieel" een pedofiel. Zover ik weet. Dus ja, daar moet je wel rekening mee houden zoals Avarosa al zei.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 15:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Als er 5 jaar tussen zit en een van de twee is meerderjarig, dan is de meerderjarige "officieel" een pedofiel. Zover ik weet. Dus ja, daar moet je wel rekening mee houden zoals Avarosa al zei.


    Pedofilie is voor zover ik weet als een meerderjarige seks heeft met iemand onder de 14, wat hier niet het geval is.
    En 5 jaar valt best wel mee. Ik was 17 toen ik mijn vriend leerde kennen en hij was er toen 23... We zijn nu meer dan een jaar samen. En ik heb vaak het gevoel dat hij veel minder volwassen is dan ik. Het heeft volgens mij dus weinig met leeftijd te maken. Sommige meisjes zijn volwassener op hun 15e dan andere ooit zullen zijn. Praat er wel eens over met je ouders en probeer het zeker niet te verzwijgen, dat komt toch uit en maakt alles veel erger. Als je moeder hem leert kennen zal ze er vast wel vrede mee nemen :)
    Veel succes ermee alvast! :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Wauw, ik wist niet dat er nog op dit topic gereageerd zou worden xD
    Maar vanaf 8 september hebben we nu officieel iets. Hij is al een paar keer thuis geweest en m'n moeder vind hem steeds leuker. (vooral nadat hij de blue-ray gemaakt heeft)
    En inderdaad, mijn vriend vind me ook leuk omdat ik voor mijn leeftijd al erg volwassen ben.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face