• Afgelopen januari heb ik tijdens mijn stageweek een hele leuke jongen leren kennen. Hij heeft me vanaf het begin goed geholpen en we hadden vrijwel meteen een klik. Nu heeft het me een half jaar gekost om iets met hem te gaan afspreken en gister zijn we iets gaan drinken. allemaal heel leuk en gezellig en ik voel me ook erg op m'n gemak bij hem. Het probleem is alleen dat ik in september 16 word en hij in juli 21 is geworden. Hij is gewoon een hele aardige en leuke jongen, heel begripvol alleen flipte m'n moeder een beetje, wat ik ook wel begrijp en dat begrijpt hij ook. Maar het volgende probleem, ik vind hem leuk... Heel erg leuk maar aangezien ik weer aan 2 einden loop te trekken. Aan de ene kant bedenk ik me waarom hij iets in een amper 16 jarige ziet (ookal heeft hij eerder gezegd dat hij mensen niet op leeftijd verkiest maar op hoe ze zijn) maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet dat hij me best wel leuk vind... En zoals m'n moeder het al meteen koppelde aan seks is hij natuurlijk ouder en verder met dat soort dingen en bla bla bla... Maar zo is hij niet, hij zou eerder zeggen dat hij geen seks met me wilt omdat hij me nog te jong vind. Hoe los ik dit op?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:18 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Draculea schreef:
    Nou, ik vind het leeftijdsverschil wel kunnen hoor.

    Geez, ik ben 21 en ben ik een hopeloos zieke pervert?
    ...
    okay point taken.

    Anyway, je bent 16, niet verstandelijk gehandicapt. Ik zou m'n twijfels trekken als 't een man van 50 was, maar als jullie overeen komen, who am I to whine?


    No growth of the heart is ever a waste

    Veni schreef:
    Zo'n groot leeftijdsverschil vind ik dat nu ook weer niet. En over dat verder zijn met seks, mocht jij er nog niet klaar voor zijn, en hij respecteert dat - zoals ik hier wel uit begrijp dat je verwacht dat hij dat respecteert - zie ik daar ook geen probleem in.

    Precies dit ^


    Inspiration can hit you any time

    Escritura schreef:
    It's only 5 years. Mijn moeder en vader hadden een 127 jaar leeftijdsverschil. ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen ik 16 was had ik een relatie met iemand van 28. Is altijd goed gegaan, van het leeftijdsverschil was niets te merken. Ik was de volwassene in de relatie. Dus het is zeker goed mogelijk, als je er zelf maar correct mee om gaat.


    Bad decisions make good stories.

    Hashirama schreef:
    Geez, ik ben 21 en ben ik een hopeloos zieke pervert?
    ...
    okay point taken.


    Anyway, je bent 16, niet verstandelijk gehandicapt. Ik zou m'n twijfels trekken als 't een man van 50 was, maar als jullie overeen komen, who am I to whine?



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    heuj dat ken ik haha , ik ben 14 & mn vriendje is 19 , maaar ik vind dat liefde liefde is , leeftijd is maar eeen getal ^^

    Ik vind dat het prima kan. En het is legaal, haha, dus ik zie het probleem niet. Gewoon doen, als jullie je er allebei goed bij voelen ;]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nou, ik ben er zeventien en mijn vriend is er drieëntwintig. You should be fine.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind 5 jaar helemaal niet zo veel eigenlijk.


    No man can kill me.

    Weet je, ik heb nooit gesnapt waar twintigers moeten met zestienjarige meisjes en nu ik zelf twintiger ben snap ik er nog minder van. Jullie pubermeisjes zijn zo ongelofelijk irritant (cat)

    *runs and hides*


    quidquid excusatio prandium pro

    Blutbad schreef:
    Persoonlijk zie ik geen probleem in het leeftijdsverschil. Als jij hem leuk vind en hij jou, wat is het probleem dan? Een paar cijfertjes? Ik snap wel dat je moeder meteen eraan denkt qua seks maar als hij gewoon accepteert wat jouw grenzen zijn dan zie ik al helemaal geen probleem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okammy schreef:
    Weet je, ik heb nooit gesnapt waar twintigers moeten met zestienjarige meisjes en nu ik zelf twintiger ben snap ik er nog minder van. Jullie pubermeisjes zijn zo ongelofelijk irritant (cat)

    *runs and hides*



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scandal schreef:
    Op zich vind ik het leeftijdsverschil niet zo groot. Maar ik vind het een heel verschil als 1 van de 2 dan nog niet 'volwassen' is. Vriendinnen die toen 16 waren en vriendjes hadden boven de 20, die hun relaties zijn na een korte periode stuk gelopen. Gewoon omdat de belangen van een 16 jarige in het middelbaar niet dezelfde zijn als die van een 21 jarige student/werknemer. Nja, dat is ervaring dat spreekt.

    Maar jij moet doen waar jij je zelf goed bij voelt. Wil je met hem proberen, probeer dan ondanks dat leeftijdsverschil. Slaagt het aan dan is het goed, en als het niet aanslaagt, is het pech. Je leert er alleen maar uit. ^^


    Enjoy life

    -

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:52 ]


    Enjoy life