• Ik wil graag volgende usernames eens nemen, maar ik kan niet kiezen welke ik eerst moet nemen. Welke vinden jullie het leukst?
    Avarosa IIII IIII I
    of
    Freljord IIII IIII

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:22 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben voor Avarosa gegaan. Had wel de voorkeur aan Freljord gegeven, maar deze is blijkbaar al in gebruik ook al vind ik die nergens terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljord heeft leukere champs, maar Avarosa klinkt leuker. :'D

    Nja, wat wil je? Queen Sejuani, Queen Queen Lissandra of Queen Ashe? Kies anders op die manier? :3

    Edit: Ik kan Freljord gewoon opzoeken. Iemand is er na het zien van dit topic gewoon mee weg. Lijkt me niet eens iemand die LoL speelt..

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:36 ]


    Let the Night embrace you

    Bitches will be cut. Ik kom er dus net achter dat iemand gewoon toen ik dit topic aanmaakte die username heeft genomen.

    Freljord schreef op 18 aug 2013 - 17:46:
    Ik was Cancun, maar voortaan heet ik Freljord


    Dat vind ik echt wel niet kunnen. Hoe hypocriet kun je zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Bitches will be cut. Ik kom er dus net achter dat iemand gewoon toen ik dit topic aanmaakte die username heeft genomen.

    (...)

    Dat vind ik echt wel niet kunnen. Hoe hypocriet kun je zijn.

    Wauw, hoe naaiend.

    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    better give her the Giant Ashe arrow into her face, bitches be stunned, then 5 v 1 rape her HPbar


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    better give her the Giant Ashe arrow into her face, bitches be stunned, then 5 v 1 rape her HPbar
    That arrow won't fly in her face, believe me. Pentakill alleen op haar wi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.

    Whatthehell is dat voor 'n naaistreek. :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avarosa schreef:
    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.


    D:
    Dat is echt k*t!
    Ik heb dat ook een keer gehad. I hate people who do things like that


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    (...)That arrow won't fly in her face, believe me. Pentakill alleen op haar wi.

    Ik stem op Legendary kill.


    26 - 02 - '16

    ik stem op Frostguard sws !
    + beter gewoon een Lissandra Foreverlasting Frozen Tomb c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    ik stem op Frostguard sws !
    + beter gewoon een Lissandra Foreverlasting Frozen Tomb c:


    Met de stun van Sona. c;


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.


    Wat triest dat mensen zoiets doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Wat triest dat mensen zoiets doen.


    Indeed. Volgens mij speelde dat mens geen eens Leage of Legends

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:11 ]


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.


    Fuck, dat is echt laag om te doen. Ik vind dit heel erg lullig voor je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife