• Ik wil graag volgende usernames eens nemen, maar ik kan niet kiezen welke ik eerst moet nemen. Welke vinden jullie het leukst?
    Avarosa IIII IIII I
    of
    Freljord IIII IIII

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:22 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ailurophilia schreef:
    Misschien neem ik ook nog wel een LoL username. Ik heb al iets in gedachten (;
    Ik heb nog een andere in gedachten. Al had ik toch heel graag Freljord gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb nog een andere in gedachten. Al had ik toch heel graag Freljord gehad.


    Welke heb je in gedachten? Je mag me pb'en dan pb ik jou ook wel.


    26 - 02 - '16

    notyourhero schreef:
    ik stuurde haar;

    vind dit echt lullig hee :') je kent je eigen naam afkomst waarschijnlijk geen eens, iemand maakt een topic aan om te kiezen welke naam neem jij snel de leukste.. seriously ?

    reply;

    Jawel hoor. Uit League of Legends, echter is Freljord een stad in Valoran. Niet iedereen speelt het, maar ik wel. En trouwens ik heb gewacht tot ik een nieuwe username kon nemen en op dat moment was ik nou net LoL aan het spelen. Dus ik weet niet hoe jij het nou bedoeld maar ik heb mijn username uit mijn lievelingsspel.


    ja iknow ik heb dr verder niet mee van doen ofzo maar ik kon het niet laten er niets over te zeggen als mede LoL'er ^^

    ik vond het een beetje een verdacht antwoord maar dat zal wel aan mij liggen ;'D

    Ugh, het belachelijke is, waardoor ze zichzelf verraad, vind ik, is dat geen enkele LoL speler weet waar Freljord ligt tenzij je echt de lore gaat opzoeken. :')
    Als ze had gezegt dat Freljord het gebied is waar Queen Ashe heerst, dan oké, want dat kon je weten toen Lissandra geïntroduceerd werd met die nieuwe icoontjes, en zo. Maar dat het in Valoran ligt, weet je alleen als je het opzoekt.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    (...)
    Ugh, het belachelijke is, waardoor ze zichzelf verraad, vind ik, is dat geen enkele LoL speler weet waar Freljord ligt tenzij je echt de lore gaat opzoeken. :')
    Als ze had gezegt dat Freljord het gebied is waar Queen Ashe heerst, dan oké, want dat kon je weten toen Lissandra geïntroduceerd werd met die nieuwe icoontjes, en zo. Maar dat het in Valoran ligt, weet je alleen als je het opzoekt.


    Zelfs ik wist niet waar de Freljord lag tot ik de kaart ging opzoeken X)


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Zelfs ik wist niet waar de Freljord lag tot ik de kaart ging opzoeken X)
    Ik wist het, want ik speel veel Ashe en had haar lore eens gelezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?