• Ik wil graag volgende usernames eens nemen, maar ik kan niet kiezen welke ik eerst moet nemen. Welke vinden jullie het leukst?
    Avarosa IIII IIII I
    of
    Freljord IIII IIII

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:22 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik moet me nu echt inhouden omdat ik zo graag die username wou. Ik ga nu niet zeggen dat ik wel kan janken, maar ik ben echt wel ontzettend boos. Deze username was zo speciaal en ik wou die zo graag. Some people need a high five in the face with a chair. Christ. Heeft die trien even geluk dat ik een bemiddelaar ben, want anders had ze vast de volle lading gekregen.


    Awh, hoe laag van haar zeg om zoiets te doen..Wees origineel en verzin je eigen usernamen eens.


    -

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Indeed. Volgens mij speelde dat mens geen eens Leage of Legends
    Ja, idd. Haar profiel ziet er niet echt uit als iemand die dat zou spelen. Nuja van mij ook niet, maar ik zit wel in dat topic. En ik vind het heel lullig voor mijzelf eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja, idd. Haar profiel ziet er niet echt uit als iemand die dat zou spelen. Nuja van mij ook niet, maar ik zit wel in dat topic. En ik vind het heel lullig voor mijzelf eigenlijk.


    Het is ook heel lullig. Ik zelf speel het niet, maar het is gewoon zielig dat mensen überhaupt het lef hebben om een username in te pikken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Het is ook heel lullig. Ik zelf speel het niet, maar het is gewoon zielig dat mensen überhaupt het lef hebben om een username in te pikken.
    Welja, toch zeker op deze manier. Nuja, het is niet dat je er iets aan kan veranderen, maar ondertussen is het wel gebeurd en dat is niet zo prettig. Ik heb hier ook uit geleerd, vanaf nu komt niks meer op Q van username ideeën.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Welja, toch zeker op deze manier. Nuja, het is niet dat je er iets aan kan veranderen, maar ondertussen is het wel gebeurd en dat is niet zo prettig. Ik heb hier ook uit geleerd, vanaf nu komt niks meer op Q van username ideeën.


    Je mag mij wel pb'en als je een idee hebt. Dan heb je toch nog de mening van een ander als je dat wilt.


    26 - 02 - '16

    y'all is messin' with da wrong family brah. (cat)
    Nee, serial, kleutestreek jonge.


    If I were once a planet, you were the axis

    Oh man, zo sneu. -___-


    ars moriendi

    Dat doe je echt niet! Triest mens.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wowow, ''triest mens'' enzo alleen voor een username? Ik weet dat het lullig is, maar hoe jullie er nu over praten vind ik veel erger >.>
    Zal wel aan mij liggen.

    Anyways, Avarosa is ook nice.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Je mag mij wel pb'en als je een idee hebt. Dan heb je toch nog de mening van een ander als je dat wilt.
    Zal ik zeker doen. Ik baal er nog steeds van. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik stuurde haar;

    vind dit echt lullig hee :') je kent je eigen naam afkomst waarschijnlijk geen eens, iemand maakt een topic aan om te kiezen welke naam neem jij snel de leukste.. seriously ?

    reply;

    Jawel hoor. Uit League of Legends, echter is Freljord een stad in Valoran. Niet iedereen speelt het, maar ik wel. En trouwens ik heb gewacht tot ik een nieuwe username kon nemen en op dat moment was ik nou net LoL aan het spelen. Dus ik weet niet hoe jij het nou bedoeld maar ik heb mijn username uit mijn lievelingsspel.


    ja iknow ik heb dr verder niet mee van doen ofzo maar ik kon het niet laten er niets over te zeggen als mede LoL'er ^^

    ik vond het een beetje een verdacht antwoord maar dat zal wel aan mij liggen ;'D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Gawain schreef:
    Ik ben voor Freljord ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    notyourhero schreef:
    ik stuurde haar;

    vind dit echt lullig hee :') je kent je eigen naam afkomst waarschijnlijk geen eens, iemand maakt een topic aan om te kiezen welke naam neem jij snel de leukste.. seriously ?

    reply;

    Jawel hoor. Uit League of Legends, echter is Freljord een stad in Valoran. Niet iedereen speelt het, maar ik wel. En trouwens ik heb gewacht tot ik een nieuwe username kon nemen en op dat moment was ik nou net LoL aan het spelen. Dus ik weet niet hoe jij het nou bedoeld maar ik heb mijn username uit mijn lievelingsspel.


    ja iknow ik heb dr verder niet mee van doen ofzo maar ik kon het niet laten er niets over te zeggen als mede LoL'er ^^

    ik vond het een beetje een verdacht antwoord maar dat zal wel aan mij liggen ;'D
    Dat kan heel goed zijn dat ze het ook speelt, ik weet het niet, maar om het nu aan te maken 2-3 minuten nadat ik dit topic open, vind ik wel verdacht. Het is niet dat je plots op hetzelfde moment de ingeving krijgt van 'bon ik neem die naam eens, die klinkt leuk'. Nuja het is niet dat er iets aan gedaan kan worden, maar ik vind het wel zonde dat mensen zoiets doen. Dat is gewoon niet netjes en zulke personen moeten in de toekomst niet veel van mij verwachten, want dat is gewoon laf als je zoiets doet en zo kan ik niet snel respect aan iemand bieden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Zal ik zeker doen. Ik baal er nog steeds van. : (


    Ik snap je :c


    26 - 02 - '16

    Misschien neem ik ook nog wel een LoL username. Ik heb al iets in gedachten (;


    26 - 02 - '16