• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn eigen tweeling en Roww en Scimia hebben ook een tweeling. Er zijn dus 2 tweelingen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik snap er geen snars meer van x'D ik zie wel wat me toekomt straks x"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja, er is een tweeling van Faisean, en Sam en ik delen een tweeling (:
    Ik ben de Tyler kant van de tweeling, Sam de Rafael kant, als ze hem geen andere naam geeft x'D
    Zal ik hier mijn rollen nog even plaatsen?? c:


    Little do you know

    Tyler Jason Devoné
    Geslacht:
    Mannelijk
    Naam:
    Tyler Jason Devoné
    Leeftijd:
    19. Geboren op 26 April
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Tyler is een aardig persoon. Hij heeft echter wel veel zelfvertrouwen en ook is hij soms wel eens eigendunkerig.
    Hij weet van zichzelf dat hij er goed uitziet maar een flirt is hij niet. Hij heeft niet heel veel interesse in meiden. Aangezien de meeste meiden zich altijd vol stoppen met make-up en er altijd bij lopen als of ze in het weekend op het bordeel werken. Hij heeft een hekel aan dat soort meiden en hij laat het dan ook maar al te graag merken
    Historie:
    Tyler zijn ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Hij heeft het samen met zijn broer allemaal zien gebeuren op de Tv. Het kwam op het nieuws en hun ouders waren net op weg naar een vakantie huisje in het buitenland.
    Tyler en zijn broer keken net het nieuws toen het ongeluk ervoor kwam, de twee herkenden meteen de auto van hun ouders...
    Voorkeur voor kamer?:
    Het liefst een 4 persoons kamer
    Extra:
    Hij heeft een tweeling broer, hij is de laatst geborene.


    Denise Kate Parks
    Geslacht:
    Vrouwlijk
    Naam:
    Denise Kate Parks
    Leeftijd:
    16, geboren op 12 Juni
    Uiterlijk:



    Denise heeft lange witblonde haren met soms een lichte slag er in.
    Haar ogen hebben een heldere blauwe kleur met een donkere rand eromheen.
    Ze heeft een slank lichaam met niet veel rondingen.
    Innerlijk:
    Denise lijkt op het eerste gezicht een zelfverzekerd meisje. Bij vrouwen is ze dat ook, maar vanaf het moment dat er een man de ruimte binnen loopt en dicht bij Denise komt word haar zelfbeeld ineens heel laag. Haar hele zelfrespect word meteen de grond in geboord en ze veranderd in een klein, angstig meisje.
    Dit komt geheel door haar verleden.
    Het woord ‘schaamte’ kent ze echter niet, dit is echter ook alleen als er geen mannen in de buurt zijn.
    Ze vind dat haar lichaam mooi is, dat er niks mis mee is. Maar dat idee verandert wel als een man voor haar staat en naar haar lichaam kijkt, dan voelt ze zich enorm kwetsbaar en ook haar zelfbeeld veranderd naar een lelijk meisje.
    Historie:
    Denise is vanaf haar achtste verkracht door haar vader. Pas op haar veertiende jaar is het gestopt, haar moeder kwam erachter..
    Hij heeft haar moeder vermoord toen ze hem er mee confronteerde, waarna Denise haar ‘vader’ meteen heeft aangegeven. Hij heeft levenslang gekregen en zal ook niet voorwaardelijk vrij komen. Maar ondanks de gerechtigheid heeft ze er nog altijd een trauma door in het bij zijn van mannen.
    Voorkeur voor kamer:
    Om van haar onzekerheid af te komen leek het haar pleegouders handiger om haar bij een jongen op de kamer te zetten. Zelf weet ze dit niet.
    Extra:
    Denise heeft altijd een dagboek bij zich, zo kan ze alles van zich af schrijven. Ze kan niet makkelijk over haar gevoelens praten, dan klapt ze dicht.


    Pete David Mikaelson
    Geslacht:
    Mannelijk
    Naam:
    Pete David Mikaelson
    Leeftijd:
    18. Geboren op de laatste dag van Januari
    Uiterlijk (evt met foto):


    Pete heeft een slank, gespierd lichaam.
    Hij heeft bruine ogen met een bijna zwart randje eromheen.
    Zijn haren zitten vrijwel altijd zoals op de foto, en hij draagt vaak shirts met V-hals.
    Innerlijk:
    Pete is een angstig type. Hij wil niet dat mensen erachter komen dat hij Homo is, gewoon omdat er zo veel mensen zijn die een hekel hebben aan homo’s.
    Ook heeft hij een hekel aan Homofoben, hij kan er niet tegen als iemand Homo’s helemaal kapot maken met scheldwoorden en dat soort dingen.
    Als hij iemand slecht over Homo’s hoort praten kan hij nog wel eens flippen, dat is de reden dat hij niet te veel sport. Hij kent zijn eigen krachten niet en hij wil niet te sterk zijn..
    Historie (evt.):
    Pete komt uit een gezin met Twee zussen. Zijn moeder heeft een hekel aan Homo’s, net zoals zijn vader. Eigenlijk heeft Pete nog een broer, maar die is ‘verbannen’ omdat hij homo is. Daarom wil Pete er weg, hij hoopt dat hij snel een eigen huis kan kopen zodat hij zijn ouders kan vertellen dat ook hij homo is, zo weet hij dat hij altijd terug kan trekken in zijn huis.
    Voorkeur voor kamer?:
    Het liefst bij veel meiden.
    Extra:
    Hij is Gay, niet openlijk. Niemand weet er iets van.



    Zow x'D

    Why is it dead here?? :c

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:31 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Ik snap er geen snars meer van x'D ik zie wel wat me toekomt straks x"D


    Inderdaad. I agree. Btw beterschap nog, Nathalie.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hoezo snappen jullie er niets meer van?:8

    Ik snap er niks meer van dat jullie er niks van snappen :'D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:36 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Hoezo snappen jullie er niets meer van?:8

    Ik snap er niks meer van dat jullie er niks van snappen :'D


    Niet gevolgd ofzo? Denk ik. Bij mij tenminste, ik weet hoe bij Nathalie.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:39 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:
    Hoezo snappen jullie er niets meer van?:8

    Ik snap er niks meer van dat jullie er niks van snappen :'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    jullie hele tweeling gebeuren....

    gisteren waren er 3 tweelingen?

    en daarna ging ik offline en heb de boel niet meer gelezen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oké. Ik mis er dus nog ene. Kan dat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    jullie hele tweeling gebeuren....

    gisteren waren er 3 tweelingen?

    en daarna ging ik offline en heb de boel niet meer gelezen


    Mijn tweeling is voor de helft weg, het is dus nog maar 1 personage, want anders waren er volgens Roww teveel tweelingen.


    26 - 02 - '16

    Als de andere helft van mijn Tweeling is gemaakt door Samantha gaan we dan Rpg'en?
    Want ik wil Rpg'en :c


    Little do you know

    rpgeeen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    rpgeeen


    That's what I waaaaant c:

    Ik eet vanavond Pannekoeken c:
    Dit weekend mams-loos c:
    Yey x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    That's what I waaaaant c:

    Ik eet vanavond Pannekoeken c:
    Dit weekend mams-loos c:
    Yey x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,