• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Amy Lavina Wilson
    District: 4
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Amy is over het algemeen een heel rustig meisje. Ze praat ook niet veel, omdat ze alles voor zich houdt in plaats van dat ze alles eruit floept. Ze is niet bepaald een leider, maar dat betekend niet dat ze altijd naar iemand luistert. Ze heeft haar eigen wil en manier om de spelen te spelen en neemt haar eigen keuzes.
    Amy vindt het niet heel fijn om bij de beroeps te zitten. Natuurlijk biedt het bescherming, voedsel en andere dingen, maar voor een beperkte tijd. Ook kan ze niet haar eigen bondgenoten kiezen, dus ze zal moeten dealen met de andere beroeps. Ze weet alleen nog niet of ze later weg zal gaan bij de beroeps, of dat ze bij hen blijft. Dat ziet ze wel in de arena zelf.
    Uiterlijk:


    Extra: /

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:31 ]


    imperfection is beauty

    Naam: Raleigh Levi Kai
    District: 4 - Fishing
    Leeftijd: 18

    Innerlijk: Hij heeft altijd met grote tegenzin naar de Games gekeken en ziet er enorm tegenop om zelf te gaan. Hij is zeker niet een van de Tributes die zichzelf heeft opgegeven; hij heeft snel last van heimwee, naar zijn familie en de zee, en hij is nog nooit lang van huis geweest. Hij is enige vrienden verloren dankzij de Games en ook al maakt dit hem doodsbang, er is ook een deel van hem dat vastberaden is om te winnen. Ondanks zijn voorsprong qua leeftijd kan hij naïef zijn en het is hem al vele malen verteld dat blind vertrouwen hem zijn kop zou kunnen gaan kosten tijdens het spel. Door zijn zachtaardige karakter kan hij met veel mensen opschieten. Raleigh is in het dagelijks leven over het algemeen optimistisch en vrolijk, maar hij vraagt zich zelf al af hoe dat tijdens de Games zal veranderen.

    Uiterlijk:


    Raleigh heeft blond haar, donkerbruine ogen, en door zijn werk in de felle zon, een gebruinde huid. Hij is 1.82 lang en heeft een slanke lichaamsbouw met lichte spierdefinitie. Hij heeft een jongensachtig gezicht en een brede glimlach die hij dan ook vaak gebruikt. Hij heeft een aantal tatoeages, waaronder getatoeëerd armbandje om zijn linker pols.




    Extra: Hij werkt al sinds jaren op de vissersboot van zijn vader, dus hij weet alles over vissen, zeeleven en knopen. Hij is een uitstekende zwemmer en hij kan goed met tridents, speren en messen overweg. Hij heeft zich echter nog nooit echt verdiept in het gebruik van deze objecten in een gevecht. Ook met andere wapens heeft hij nog geen ervaring. Als aandenken heeft hij een blinker die zijn jongere zus voor hem heeft gekocht.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 10:08 ]


    Caution first, always.

    District 1, man?

    Hoe lang kan een reservatie blijven staan? Want anders zou ik graag de laatste mannelijke District 4 willen reserveren, maar ik kan hem pas vrijdag aanmaken, want ik zit nu nog op de camping, met een beetje beperkt internet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Backpack schreef:
    Hoe lang kan een reservatie blijven staan? Want anders zou ik graag de laatste mannelijke District 4 willen reserveren, maar ik kan hem pas vrijdag aanmaken, want ik zit nu nog op de camping, met een beetje beperkt internet.
    Lol. Er staat toch echt vol?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Jessica Caitlin Brandon (Bijnaam Jess)
    District: 4
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Jessica is vrolijk, onbezorgd en wordt mede door haar lengte vaak gezien als het ''kleine schattige meisje dat altijd vrolijk is en niet weet waar ze aan begint''. Dat vindt ze zelf niet zo leuk, want meestal weet ze juist heel goed waar ze mee bezig is en wil ze het liefst als volwaardig worden gezien. Ze maakt snel vrienden en zal het moeilijk vinden om die te moeten doden. Toch zal ze in de spelen niet onder doen voor de gemiddelde beroeps en is ze goed getraind met de drietand. Jessica is een echte durfal. Het enige waar ze echt bang voor is, is het donker. Ze is erg bang voor de gevaren in de nacht en kan dan ook niet slapen zonder dat er licht brandt. Haar oudere broer en zus plagen haar hier dan ook heel vaak mee.
    Uiterlijk:

    Jessica is klein, 1,54m. Ze heeft halflang blond haar met krullen en donkergrijze ogen.
    Extra: Jessica heeft van haar oma een kettinkje gekregen met een klavertje 4 eraan. Dit kettinkje draagt ze altijd, omdat het haar geluk brengt.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Volgens mij moet de lijst met persoontjes worden bijgewerkt. :)


    -

    Het spijt me, ik was drie dagen uitvanhuizen. Ik zal het bijwerken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam:
    Aurelynn ''Lynn'' Jay Quinn
    District:
    1
    Leeftijd:
    Vijftien
    Karakter:
    Lynn is een meisje dat heel arrogant kan overkomen maar als je haar beter leert kennen dat helemaal niet zo is. Lynn kan haar ook snel aangevallen voelen en gaat dus ook heel snel in de verdediging wat soms heel ongemakkelijk kan overkomen bij andere. Als ze je niet mag zal je dat dan ook heel duidelijk merken. Lynn is ook een meisje dat snel vergeeft maar nooit vergeet. Als je iets bij haar hebt gedaan zal ze je altijd eraan herinneren dat je het hebt gedaan. Lynn valt meestal voor de verkeerde jongens. Ze is daar dan ook al vaker mee in de problemen mee gekomen. Met haar ogen versiert Lynn iedereen. De meeste jongens vallen dan ook niet voor haar maar voor haar ogen. haar
    linkeroog is namelijk heel anders dan haar rechteroog op het gebied van jongens heeft ze dus niet echt geluk.
    Uiterlijk:


    Lynn is zo'n 1.63 lang. Ze is dan ook altijd de kleinste van de groep geweest. Een van haar bijnamen is niks voor niks kleintje. Lynn haar natuurlijke haarkleur is bruin. Haar haar is ook van nature krullend maar ze stijlt het vrijwel altijd omdat ze niet van haar krullen houd.
    Extra:
    Lynn traint al sinds ze 4 is. Lynn heeft ook een heel abnormale en eigen stijl. Lynn is volledig hetero en is daar trots op. Lynn vind het dan ook geen probleem als iemand anders homo of lesbi is. Avah is heel erg lenig omdat ze vroeger op turnen heeft gezeten. Bang voor de monsters is ze absoluut.

    Naam:
    Drew Ken Valey
    District:
    7
    Leeftijd:
    Zeventien
    Innerlijk:
    Drew is een echt flirt en zal er alles aan doen om een meisje te krijgen. Als hij haar eenmaal heeft zal hij geen ontrouw bewijzen. Drew is dan ook erg eigenwijs en wil altijd zijn gelijk en kan soms nogwat dwingend overkomen wat soms niet zo goed bij mensen aan komt. Drew is ook nog iemand die echt voor zijn doel strijd en hem altwijd wil halen.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Drew jaagt voor zijn familie en kan dus goed omgaan met messen en pijl en boog..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil niet dat hij al vanaf zijn elfde traint. Sorry, maar dan is hij eigenlijk gewoon bijna een beroeps. Het kan zijn dat hij moet jagen of zo, dat hij daardoor goed met een speer of iets om kan gaan.

    Zoals Katniss, bijvoorbeeld. Zij traint niet voor de spelen, maar is zo goed met pijl en boog omdat ze jaagt voor haar familie. Zoiets zou je kunnen gebruiken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    1. District 4 hoeft toch niet per sé een drietand? (Ik wil een beetje voorkomen dat er 4 mensen een drietand willen zegmaar)
    2. zijn de beroeps hier District 1,2,4 of 1,2?

    Yay rollentopic staat in de spotlight!!!!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:25 ]


    imperfection is beauty

    Rider schreef:
    Naam: Dawnelle "Dawn" Eguskine

    District: 9

    Leeftijd: 17, geboren op 3 Juli

    Innerlijk: Dawn is een zeer levendig meisje, dat zeker niet onopgemerkt blijft. Ze praat veel en vindt het belangrijk om haar mening uit te spreken. Ze is dan ook zeer eerlijk en komt makkelijk voor zichzelf en anderen op. Iets wat haar nog wel eens in de problemen heeft gebracht, aangezien haar ideeën over het beleid in Panem niet altijd even lovend zijn. Dit maakt haar echter wel geliefd bij de meeste inwoners uit district 9, hoewel de wat angstigere hun kinderen liever niet bij haar in de buurt laten komen.
    Dawn is eerder een leider figuur dan dat ze volgt. Ze heeft graag de touwtjes in handen en regelt de zaakjes met gemak. Ze ziet dan ook makkelijk oplossingen en heeft een creatieve denkwijze, als het om problemen gaat. Ze heeft goed overzicht en luistert zonder problemen naar wat anderen ervan vinden. Ze probeert hier ook altijd van te leren en iets mee te doen. Het hele gebeuren maakt Dawn soms wel bazig en ook nog wel eens bijdehand. Ze ziet volwassenen dan ook niet echt als mensen die boven haar staan, waardoor ze haar nog wel eens respectloos noemen.
    Een groot minpunt aan Dawn, is dat ze snel jaloers is. Ze wil de dingen altijd het beste kunnen en ze wil altijd de meeste inspraak hebben. Ze kan dan ook nog wel eens ontzettend irritant en koppig zijn, als ze haar zin niet krijgt. Echt verwend is ze echter niet. Ze werkt er immers wel altijd hard voor. Maar toch wil ze nog wel eens een verwende indruk wekken.

    Uiterlijk:



    Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in, de meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Het is lang en golft aan de onderkant een beetje, maar het is verder stijl. Ze draagt het meestal vast, in een slordige knot. Haar ogen zijn groengrijs en als ze lacht, heeft ze leuke appelwangetjes. Dawn is 171 cm lang en is redelijk slank, maar wel gespierd. Omdat district 9 redelijk zonnig is, is haar huid licht getint door te zon.

    Extra: Dawn heeft als district aandenken een klip voor in haar haar in de vorm van een zonnetje. Het is een extra handig aandenken, want het bind gelijk haar haar vast, zodat ze daar geen last van heeft.
    Van wapens heeft Dawn gewoon geen verstand. Ze kan niet omgaan met bijlen, messen, drietanden, zwaarden, speren, en ga zo maar door. Ze heeft echter één voordeel. In haar district wordt door kinderen veel in graanvelden gespeeld en toen Dawn tien was, heeft ze met de kinderen een soort spel verzonnen, waar je met blaaspijpjes van die zaadbolletjes die aan je kleren blijven kleven op anderen moest schieten. Hierdoor kan ze geweldig omgaan met blaaspijpjes en in combinatie met de plantenkennis die gewenst is in het district, kan ze zichzelf hierdoor misschien wel wapenen met giftige pijltjes en een blaaspijpje, maar kans om te winnen, heeft ze niet volgens zichzelf. Ze hoopt gewoon dat ze een statement kan maken, haar mening nog voor een laatste keer kan laten horen en niet op een al te pijnlijke manier hoeft te sterven. Hoewel ze natuurlijk niet van plan is om meteen al op te geven.


    (Is Dawn goed zo?)


    Happy Birthday my Potter!

    xCinta schreef:
    1. District 4 hoeft toch niet per sé een drietand? (Ik wil een beetje voorkomen dat er 4 mensen een drietand willen zegmaar)
    2. zijn de beroeps hier District 1,2,4 of 1,2?

    Yay rollentopic staat in de spotlight!!!!
    1,2,4.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    (...)

    (Is Dawn goed zo?)


    Ja (:
    Ze doet me een beetje denken aan Maysilee Donner, en dat mag ik wel, haha.

    Ik ga mijn rol nu ook even doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hee! Ik wil graag een vrouwelijke rol uit District 3 :)

    Naam: Crystal Anna Levery
    District: District 3
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Al met al is Crystal een ontzettend rustig persoon, die nooit of te nimmer ruzie zal zoeken met andere personen. Echter, wanneer andere personen ruzie gaan zoeken met haar, kunnen ze beter maken dat ze weg komen – Crystal is namelijk niets anders dan dodelijk. Als ze eenmaal achter je aan zit en je beet heeft genomen, zal ze niet stoppen voordat ze compleet tevreden is met de gehele situatie. Ze zal dan ook altijd haar bijl bij zich hebben waarmee ze de slachtoffers afmaakt. Crystal is een ontzettend slimme jongedame die weet wanneer ze bepaalde beslissingen wel of niet moet maken.
    Uiterlijk:



    Alhoewel Crystal een kleine lengte heeft voor meisjes van haar leeftijd, is overduidelijk te zien dat ze sterk en goed doorvoed is – waarbij haar spieren zijn getraind. Haar lichte huid straalt een en al energie uit, wat andere personen licht intimiderend kunnen vinden.
    Haar bruine ogen staan altijd waakzaam, op zoek naar gevaar of personen die haar willen verraden – wat ze uiteindelijk nooit zal lukken. Haar donkere ogen worden benadrukt door haar donkerbruine haren, die vrijwel altijd in een staart of vlecht gebonden zullen zijn zodat ze haar niet in de weg hangen bij het trainen of vechten. Ze ziet er net als wat haar innerlijk benadrukt gevaarlijk uit.
    Extra: Ze kan redelijk met een bijl overweg.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:30 ]


    Il n'y a pas d'amour perdu