• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Er stond helaas een stop op de vrouwelijke beroeps, sorry. Zou je misschien een ander district willen kiezen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een jongen uit Twaalf?


    Tijd voor koffie.

    Raccoon schreef:
    Naam: Austin Blake Rosefields
    District: 7 ,Hout
    Leeftijd: 16 jaar ,hij verjaard op 18 februari
    Innerlijk:Austin is een aardige maar stille jongen. Hij heeft nooit echt veel tijd gehad voor school en heeft ook niet veel vrienden. Hij kent de meeste mensen wel uit district 7 ,maar zelf kennen ze hem bijna niet ,wat hem ietwat mysterieus maakt.Austin heeft 2 jongere broertjes en een zusje ,waar hij vaak moest voor zorgen ,zijn moeder is er niet meer en zijn vader werkt veel. Austin moest ook vaak helpen met boomstammen te sleuren en daarom kan hij wel zware dingen heffen. Hij is een naif iemand ,die veel te rap mensen vertrouwd en hun dan ook wilt helpen, iets wat best in zijn nadeel kan vallen. Austin is wel erg lenig en kan erg goed in hoge bomen klimmen,ook heeft hij veel kennis over planten en is hij meer een denker dan een doener. Austin kan wel totaal niet goed met wapens omgaan en laat die dan liggen ,hij hoopt meer dat hij valstrikken kan maker ,waar anderen intrappen.(meer in rpg ander houd ik me er niet aan :x)

    Uiterlijk:



    Austin heeft Zwarte licht krullende haren en donkerbruine ogen. Hij is 1m 72 groot en heeft een lichtgespierde bouw. Austin heeft wel een paar littekens op zijn armen van scherpe houtstukken te versleuren.
    Extra: zijn districs aandenken is een kettinkje van zijn overleden moeder ,met een kruisje aan. Hij is erg gelovig en hopt dat god hem zal helpen.


    Zo ik heb Austin al af :3 (ik weet het ,ik ben nogsteeds een ramp in personages invullen :'3 *ben jaloers op alle mensen die dat zo goed kunnen* Ik maak zo mijn andere jongen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben ook jaloers op die mensen die vijftig regels aan innerlijk kunnen schrijven.
    Oh whale, ik heb zo'n mijn eigen talenten.

    Als iedereen de rol vandaag nog invult, kunnen we vanavond de voorwerpen gaan verdelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Acacia Willow Racian.
    District: Zeven.
    Leeftijd: Vijftien jaar.
    Innerlijk: Acacia is sluw en opmerkzaam. Ze kan erg moeilijk zijn en is een expert in misleiding. Ze wordt door velen van haar district beschreven als een sarcastisch en snauwerig persoon, die weliswaar toch aardig kan zijn. Doordat ze vaak aggresief en ongeduldig is, kan ze op anderen wreed overkomen, zowel verbaal als fysiek. Hier is wel een reden voor. Haar grote broer is omgebracht door vredesbewakers omdat hij te veel zijn haat jegens het capitool uitte. Daardoor vertrouwt ze weinigen, afgezien van enkele leeftijdsgenoten uit haar district die weten wat ze doormaakte.
    Omdat Acacia al vanaf toen haar broer er niet meer was meehielp in het bos met houthakken, heeft ze een vaardigheid voor vechten met bijlen ontwikkeld. Ze heeft in tegenstelling tot haar gave van opmerkzaamheid geen flauw benul van mutilanten en wonden verbinden. In de arena zal ze dus moeten vertrouwen op bondgenoten, haar kleinschalige kennis van eetbare planten en haar kracht.
    Uiterlijk:



    Extra:


    Done.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Nathan Douglas Rhine
    District: 2 ,wapens
    Leeftijd: 18 ,hij verjaard op 21 maart
    Innerlijk: Nathan is een sluw en gemeen persoon ,die nooit emotie toont ,hij kan vaak domme opmerkingen geven en lokt ook vaak ruzie uit. Nathan is een moordlustig iemand ,die dan ook als doel heeft deze spelen te winnen voor zijn familie trots te maken.Iets wat zijn oudere broer nooit gelukt is. Nathan was de jongste uit 2 kinderen en was dan ook altijd de favoriet van zijn vader geweest ,toen zijn oudere broer ,2 jaar geleden vermoord werd en niet in de top 5 zat ,misten ze hem totaal niet. Nathan ,hield wel van zijn broer ,maar wil niet zoals hem eindigen en gaat dan ook voor het uiterste . Zijn vader had zo'n 24 jaar geleden de spelen gewonnen en wilde er een familietraditie van maken. Nathan is echt een vals iemand die dan ook zijn eigen team genoten zou uitmoorden om te winnen. Bloed van andere deert hem niet ,ook niet als het van een twaalfjarig kind is. Hij heeft hier vanaf zijn 6de al voor getraint en heeft niet zomaar op.
    Hij kan ook een erge flirt zijn bij de dames ,als hij ze mag en zou dan ook alles doen om sponsers te krijgen ,voor deze spelen. Hij vertrouwd niet rap mensne en is zelf ook niet te vertrouwen. Hij is sterk ,heeft een goede conditie en hij kan met vele wapens omgaan. Hij heeft alleen geen verstand van planten en voedsel en kan ook geen valstrikken maken.
    Uiterlijk:


    01
    02
    Nathan heeft ,donkerblonde haren met een gouden schijn in en blauwgroene ogen met grijze spikkeltjes in. Nathan is 1m81 lang en is gespierd ,door de jaren lange trainingen.

    Extra: Nathans vader heeft ooit al eens de spelen gewonnen en zijn moeder is een vredesbewaker voor district 11 . Hij had een metalen armband als districts aandenken ,maar deze werd afgenomen aangezien er een klein mesje in verborgen zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij doet me een beetje denken aan een combi tussen Cato en Finnick.

    I like it.

    DE MEISJES ZIJN WEER OPEN.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:35 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik anders nog een meisje uit 9?


    -

    Mag mijn rol dan afkomstig van District 3 zijn?


    Il n'y a pas d'amour perdu

    Natuurlijk, maar dan heb ik wel liever dat je haar innerlijk aanpast. Ze heeft nu namelijk het innerlijk van een beroepstribuut.

    De arena staat online. Bekijk deze goed.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga nu een story aanmaken. De rollen die nog niet volledig ingevuld zijn zie ik nog als gereserveerd.
    Hieronder staat een lijst van voorwerpen bij de hoorn. Als er meerdere mensen zijn die het willen, ga ik loten en ik zet er een foto bij als bewijs. Ik gebruik een programma waarbij je ook kunt zien als ik er twee keer op gedrukt heb. Het is niet toegestaan meerdere van een soort te hebben. Stel, je hebt een pijl en boog, dan krijg je geen mes erbij. Bij de outfit van de arena hoort een rugzak, dus er liggen verder geen rugzakken bij de hoorn. Er zit een waterfles in van 0,25liter. De outfit is voor de meisjes een zwart hemd met een normale dikte broek, de jongens een zwart t-shirt met dezelfde soort broek. Bedenk ook of je personage wel om kan gaan met het wapen wat je kiest. We hebben hier geen personages die alles kunnen.Je mag je maar inschrijven voor 1 wapen.

    Wapens.
    - Bijl, 3x.
    - Werpmessenset, 1x. Een set van zeven werpmessen.
    - Zakmes, 3x.
    - Pijl en boog, 2x. Een enkele boog en een koker met twintig pijlen. Geen oneindige voorraad dus.
    - Blaaspijp met pijltjes, 1x. Een klein tasje met dertig kleine pijltjes, zo groot als die van Maysilee in de video.
    - Zwaard, 1x.
    - Speer, 1x.

    Voedsel.
    - 10 crackers, 10x.
    - Vijf reepjes gedroogd vlees, 5x.

    Geef aan welk wapen je voor wil loten en voor welk voedsel.

    Mijn personage gaat voor een bijl en de crackers.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn Beroeps kiest voor een zwaard en reepjes vlees :3

    Mijn andere jongen neemt niets en vlucht weg :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn Beroeps kiest voor : Pijl en boog, 2x. Een enkele boog en een koker met twintig pijlen. Geen oneindige voorraad dus. en een reepje vlees.
    Maar als er achter staat 5x kan het dus 5 keer verdeeld worden?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mijn D4 tribuut kiest een Speer en crackers. (Fingers crossed)


    imperfection is beauty

    Mi mijn beroepsjongen; bijl reepje gedroogd vlees.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:39 ]