• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Man, echt waar...2,5 jaar of niet, je werkt me echt serieus op de zenuwen.
    Je plast eerst in je broek op de zetel, niet leuk, maar goed.
    Ga ik het uitwassen nadat ik je net propere kleren heb gegeven, flik je het me gewoon nog een keer als ik terug kom.
    Je hebt een mond gekregen om te praten, zeg dan ook wanneer je naar het toilet moet, je weet goed genoeg waar alles staat.
    Lastpak (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Proud


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah, heerlijk op de schommelbank zitten met m'n hond. :3

    Ik heb niks tegen Bieber, maar dit zijn toch echt wel vier biebers samen, Ugh. De babystemmetjes zijn nog duidelijk te horen. Kom over 10 jaar maar terug.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Die mensen die denken dat alles wat je zegt nep is en dan gebruiken ze ook nog van die k*t smileys.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Die mensen die denken dat alles wat je zegt nep is en dan gebruiken ze ook nog van die k*t smileys.

    No offence, maar als je gaat klagen over iemand hier op Q zou ik het niet zo obvious doen. (cat)

    Leule dag gehad vandaag ^^ superblij met mn hondenpyjama pak met een staartje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo de tering. Ik heb je maar een keertje gezien, maar toen vond ik je al aso. En nu ik dit hoor.. wat een afschuwelijke trut ben jij als moeder zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    (...)
    No offence, maar als je gaat klagen over iemand hier op Q zou ik het niet zo obvious doen. (cat)
    Je hebt gelijk....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I am pissed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tonto schreef:
    Leule dag gehad vandaag ^^ superblij met mn hondenpyjama pak met een staartje


    Dat heet een Onesie^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen naar Gamescom, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat heet een Onesie^^


    Ooh oke thankyou


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    B*tch ga je die smileys nou serieus gebruiken om mij te irriteren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    And that is why no one & I repeat no one likes you.


    -