• http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3495863/2013/08/21/Zayn-Malik-verloofd-met-Perrie-Edwards.dhtml

    Dit weekend hebben ze zich verloofd. Jong, maar toch wel erg schattig! Wat vinden jullie?


    SHABOOYA

    Ben benieuwd hoelang dit huwelijk gaat stand houden...


    Take me to wonderland

    Zayn lijkt niet al te gelukkig. Of hij kan zijn geluk heel goed verbergen.


    -

    Ik ben blij voor Zayn en Perrie, maar ik vind het veel te jong. Daarbij denk ik ook niet dat het stand zal houden, want ze zijn nou ook weer niet zo lang samen. Maar zolang zij blij zijn, vind ik het goed.


    Pretty is just a pretty word.

    Astoria schreef:
    ook perrie heeft het bevestigd op haar twitter
    ik ben blij voor ze , maar kan ook zijn dan ze pas over een paar jaar gaan trouwen ofzo e verloofd zijn wil niet zeggen dat je metten morgen gaat trouwen bewijzen van spreken :)
    maar #congratszaynandperrie :D

    *Cringes* Die hashtag. Die verdomde hashtag. Elke. Keer. Weer. Just makes me want to

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:37 ]


    ars moriendi

    Weddenschapjes sluiten: hoelang de verloving/huwelijk standhoudt. Iedereen paar euro in de pot. Hurrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoorde van een vriendin dat The Beatles & The Jonas Brothers uit elkaar gingen nadat iemand van de groep was verloofd.. geen idee of het waar is btw :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Astoria schreef:
    ook perrie heeft het bevestigd op haar twitter
    ik ben blij voor ze , maar kan ook zijn dan ze pas over een paar jaar gaan trouwen ofzo e verloofd zijn wil niet zeggen dat je metten morgen gaat trouwen bewijzen van spreken :)
    maar #congratszaynandperrie :D

    De kans is groot dat ze nooit gaan trouwen. Ik vind 20 sowieso te jong om te verloven, maar sommige kunnen het...


    Take me to wonderland

    Pattini schreef:
    Ik hoorde van een vriendin dat The Beatles & The Jonas Brothers uit elkaar gingen nadat iemand van de groep was verloofd.. geen idee of het waar is btw :'3

    Hahaha, trying to scare all the directioners? :P
    Het zal wel wat langer duren met tours en singles enzo. Maar ze zullen tot 2015 zeker niet uit mekaar gaan.


    -

    Pattini schreef:
    Ik hoorde van een vriendin dat The Beatles & The Jonas Brothers uit elkaar gingen nadat iemand van de groep was verloofd.. geen idee of het waar is btw :'3

    Ja und? Wil toch niet zeggen dat dat bij 1D ook gebeurt? Van The Jonas Brothers weet ik niks, maar over the Beatles kan ik je wel wat vertellen.
    Nadat John Lennon de wazige "kunstenares" Yoko Ono had ontmoet, schijnen de rest van the Beatles zich dood te hebben geirriteerd aan haar omdat John bijna geobsedeerd door haar raakte. Ze was bij bandmeetings, schrijfsessies, opnames etc, en dat begon de rest behoorlijk de keel uit te hangen. Slaande ruzies volgden. Om die reden zijn, naar het schijnt, the Beatles uit elkaar gegaan. Het is nog steeds niet zeker of dit nou de echte oorzaak was of niet.


    ars moriendi

    Ik vind het jong - ook al zijn er genoeg voorbeelden waar dat werkt, er zijn er zeker ook genoeg waar het niet werkt-
    Maar verder goed voor hen.


    effort never betrays you

    Pattini schreef:
    Ik hoorde van een vriendin dat The Beatles & The Jonas Brothers uit elkaar gingen nadat iemand van de groep was verloofd.. geen idee of het waar is btw :'3


    The Jonas Brothers zijn nog steeds samen hoor, al zingen Nick en Joe wel is solo

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:59 ]


    16 - 09 - '17

    Tayniss schreef:
    (...)
    Hahaha, trying to scare all the directioners? :P
    Het zal wel wat langer duren met tours en singles enzo. Maar ze zullen tot 2015 zeker niet uit mekaar gaan.

    Je hebt me door :P
    Haha nee, maar gelukkig want ik zelf zou dat ook niet willen ofcourse maar ik heb nog niet echt research erover gedaan. Lazyyyyy.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ribery schreef:
    (...)
    Ja und? Wil toch niet zeggen dat dat bij 1D ook gebeurt? Van The Jonas Brothers weet ik niks, maar over the Beatles kan ik je wel wat vertellen.
    Nadat John Lennon de wazige "kunstenares" Yoko Ono had ontmoet, schijnen de rest van the Beatles zich dood te hebben geirriteerd aan haar omdat John bijna geobsedeerd door haar raakte. Ze was bij bandmeetings, schrijfsessies, opnames etc, en dat begon de rest behoorlijk de keel uit te hangen. Slaande ruzies volgden. Om die reden zijn, naar het schijnt, the Beatles uit elkaar gegaan. Het is nog steeds niet zeker of dit nou de echte oorzaak was of niet.

    Het zal vast niet zo gaan bij 1D maargoed, ik wist er toevallig helemaal niks over & ook niet dat Jonas Brothers nog bij elkaar zijn :'3

    Voor de rest ben ik gewoon happy voor ze btw.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Faisean schreef:
    Ik wachtte al op dit topic(cat)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pattini schreef:
    (...)
    Het zal vast niet zo gaan bij 1D maargoed, ik wist er toevallig helemaal niks over & ook niet dat Jonas Brothers nog bij elkaar zijn :'3

    Voor de rest ben ik gewoon happy voor ze btw.

    Hahaha, nee ik ook niet, dacht dat die ook allang gestopt waren. Die zijn dus gewoon langzaam doodgebloed ofzo..? :'D


    ars moriendi