• http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3495863/2013/08/21/Zayn-Malik-verloofd-met-Perrie-Edwards.dhtml

    Dit weekend hebben ze zich verloofd. Jong, maar toch wel erg schattig! Wat vinden jullie?


    SHABOOYA

    Ik snap echt niet waarom mensen zich al zo snel verloven, zeker als je nog zó jong bent en er ook zoveel druk op je staat vanwege je beroemdheid. Ik zou mezelf ook nu nog lang niet met mijn vriend verloven, omdat ik nog zo veel andere dingen eerst te doen heb in mijn leven, kun je nagaan als je zo'n ster bent. Maar ja, ik hoop van harte dat het lang stand houdt. En wat ik nóg meer hoop, is dat er niet al te snel een kind komt, die - als het wél fout gaat - daar weer de dupe van is. But we'll see.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Wilward schreef:
    (...)

    Ik geloof dat ze iets meer dan een jaar samen zijn, maar je hebt gelijk, maarja sommige mensen trouwen gewoon vroeg. Daar heb ik geen problemen mee en ik vind ze harstikke schattig samen.


    Maar een jaar? Dat weet je toch nog niet of je écht de ware gevonden hebt of heb ik dat nou? Kan natuurlijk wel hoor, maar lijkt me niet vanzelfsprekend. Ach ja, ze moeten het zelf weten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik mis ook weer alles, ik las het net. Ik had niks gelezen dat het weer uit was met Danielle, zoals ik al zei ik mis weer alles.


    Ja daar kwam ik gister dus ook achter. Ik ben ook niet de snelste.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maar een jaar? Dat weet je toch nog niet of je écht de ware gevonden hebt of heb ik dat nou? Kan natuurlijk wel hoor, maar lijkt me niet vanzelfsprekend. Ach ja, ze moeten het zelf weten.


    Hmm ja, maar je moet nét dat ene gevoel hebben denk ik dan. Ik ben geen expert erop, maarja Zayn die zal het wel weten aangezien hij Perrie gevraagd heeft. Ik weet het ook niet hoor.


    'Darling, just hold on'

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ja daar kwam ik gister dus ook achter. Ik ben ook niet de snelste.


    Het grappigste vond ik nog dat ik van mijn vader hoorde dat Zayn en Perrie verloofd zijn, nou ja hij zei een van 1D is verloofd. En dat terwijl hij 1D niks vind.


    Physics is awesome

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ja daar kwam ik gister dus ook achter. Ik ben ook niet de snelste.

    Ik kwam er vandaag ook pas achter.


    :)

    Blutbad schreef:
    (...)

    Het grappigste vond ik nog dat ik van mijn vader hoorde dat Zayn en Perrie verloofd zijn, nou ja hij zei een van 1D is verloofd. En dat terwijl hij 1D niks vind.


    Mijn broertjes roepen mij ook altijd als er iets van 1D op tv is :D


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Years schreef:
    (...)
    Ik kwam er vandaag ook pas achter.

    Ik ben er ook niet echt mee bezig met wie ze allemaal daten. Ik vind het muziek gewoon super leuk en daar gaat het bij mij om :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Mijn broertjes roepen mij ook altijd als er iets van 1D op tv is :D

    Gisteren toen ze bij RTL boulevard het erover hadden, was ik er net weer niet. :/
    Maar op Youtube stond wel een filmje dus ja.
    [Ik vind je lief Rap xD]


    :)

    Years schreef:
    (...)
    Gisteren toen ze bij RTL boulevard het erover hadden, was ik er net weer niet. :/
    Maar op Youtube stond wel een filmje dus ja.
    [Ik vind je lief Rap xD]


    Op RTLboulevard.nl staan de filmpjes ook :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Op RTLboulevard.nl staan de filmpjes ook :)

    Klopt maar die spelen niet af op mijn mobiel en op de laptop zit geen geluid, (A)


    :)

    Years schreef:
    (...)
    Klopt maar die spelen niet af op mijn mobiel en op de laptop zit geen geluid, (A)


    Hoe kan er geen geluid op je laptop zitten ??


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Years schreef:
    (...)
    Klopt maar die spelen niet af op mijn mobiel en op de laptop zit geen geluid, (A)


    Heb je anders die app? Ik kijk het altijd daar op :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @MissElmo: Mijn neefje heeft de laptop ooit eens laten vallen, ik denk dat de geluidskaart het toen heeft begeven. We hebbel al heel veel geprobeerd om het geluid terug te krijgen, zonder succes. :')

    @Scimmia: Goed idee (:


    :)

    Years schreef:
    @MissElmo: Mijn neefje heeft de laptop ooit eens laten vallen, ik denk dat de geluidskaart het toen heeft begeven. We hebbel al heel veel geprobeerd om het geluid terug te krijgen, zonder succes. :')

    @Scimmia: Goed idee (:


    Alsjeblieft (; Ik kan ze niet meer zien op rtl als ik op de site ga dus vandaar dat ik die app heb :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial