• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, haha, lijkt me helemaal niks.

    Durf jij je te vertonen op straat in kleding van een meisje (als je een jongen bent) of andersom?

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 16:03 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja, waarom niet?
    Durf jij tegen je moeder vertellen dat ze echt niet met die kleren staat (als dat ook echt zo is)?


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Ik denk van wel, alleen zou ik het met een grap brengen om iets te verzachten. :'D
    Durf jij alleen op vakantie te gaan?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ja hoor

    Durf jij een spin op te pakken met blote handen?


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Zo vaak gedaan.

    Durf jij midden in de nacht als een verkleed dier op straat te lopen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Durf jij midden in de nacht als een verkleed dier op straat te lopen?

    Lijkt me lachen. Ik zou het wel durven. ;D

    Durf jij naar een random persoon toe te gaan in het echt en vragen of je suiker kan lenen van ze?


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Durf jij midden in de nacht als een verkleed dier op straat te lopen?

    Lijkt me lachen. Ik zou het wel durven. ;D

    Durf jij naar een random persoon toe te gaan in het echt en vragen of je suiker kan lenen van ze?

    als 't nodig is, natuurlijk...

    Durf jij -als het bestond- het gevecht met een Sith (uit Star Wars) aan te gaan?


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Ik heb star wars nooit gezien, maar op zich zou ik het wel durven ja ;)

    Durf jij je haar (niet permanent) roze te verven en dan midden op straat roepen dat je een suikerspin bent?


    I dress to kill, but tastefully

    Hum.. Als ik heel hyper ben wel. :'D

    Durf jij random te gaan zingen in het openbaar?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, en het liefst als ik aan het fietsen ben :)
    Durf jij iemand op straat te trakteren op een drankje?


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Dat ligt er aan, als het een heel knappe jongen is verstop ik me waarschijnlijk achter het dichts bijzijnde object. Maar als het gewoon een aardig persoon lijkt te zijn durf ik het denk ik wel ^^

    Durf jij heel hard te schreeuwen 'random knuffels!' en een willekeurig persoon op straat een knuffel te geven?

    Nee, ook al lijkt me dat wel leuk
    Durf jij glimlachend voorbij een kerkhof/begraafplaats te lopen?


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Nee, helemaal niet ;o. ik vind begraafplaatsen zowiezo eng en mijdt dat ook zoveel mogelijk dan o.o

    Durf jij een lange afstands- relatie met iemand aan te gaan?


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Nee.

    Durf jij je hand in een bak met naaktslakken te steken?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 14:49 ]


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Nee.

    Durf jij je hand in een bak met naaktslakken te steken?

    ja

    Durf jij in de zomer (als er dus veel spinnen zijn) je raam open te laten en je lamp aan 's nachts (lekker veel spinnen als je wakker wordt?)


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.