• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het moet, ja, anders nee ;)

    Durf jij midden in de nacht (als je alleen thuis bent) horrorfilms te gaan kijken?


    I dress to kill, but tastefully

    Yeah

    Durf jij shirtless of in je bh naar school te gaan?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    nee O_o

    Durf jij van de duikplank op 10 meter hoogte?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ... Ja denk het wel...

    Durf jij twee ballen naar je stomste leraar te gooien en dan zeggen:
    "Hier, heb je eindelijk ballen"


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Nee.

    Durf jij het schoolplein helemaal vol te stoepkrijten met roze? En als je word weggehaald later weer verder te gaan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Nee.

    Durf jij het schoolplein helemaal vol te stoepkrijten met roze? En als je word weggehaald later weer verder te gaan?


    Ja :P (dat is eigenlijk een best wel goed idee)

    Durf jij je haar blauw te verven en daarna je crush verkering te vragen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik verf mijn haar zo'n beetje om de twee maanden, blauw haar heeft hij al lang meegemaakt.

    Durf jij van een flatgebouw te springen en op een trampoline te landen?
    Oh lol, wist niets.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 9:49 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Yeah

    Durf jij op blote voeten naar school?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    JA!!! Dat wil ik eigenlijk heel graag, maar mijn vriendin houdt me tegen): Misschien dat ik het toch nog eens ga doen...

    Durf jij helemaal als zombie (dus ook met groen gezicht enzo) naar school te gaan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    nee, want dan verklaren ze me als freak

    Durf jij een jongen in de kruis te schoppen?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:33 ]


    nobody say it was easy

    Nee, ik sla jongens liever op hun hoofd met een flesje als ze vervelend zijn.

    Durf jij in het midden van een drukke winkelstraat de Kabouterdans te doen en te zingen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    daarna zou ik waarschijnlijk helkemaal stuk gaan, maar op zich wel ja. Lijkt me wel grappig :Y)

    Durf jij, met een compleet roze barbie-outfit, midden op de dam (in Amsterdam) de liefde te verklaren aan Koning Willie?


    I dress to kill, but tastefully

    Nee hij s oud

    Durf jij vreemd te gaan met je vriendin en je ex

    Nee (wat belachelijk tho)

    Durf jij naar een ander land te verhuizen als je geliefde dat zou vragen en daarmee ook je familie nooit meer te zien?


    26 - 02 - '16

    Nee, dat zou ik echt niet kunnen maken.

    Durf jij midden op een plein keihard te gaan zingen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…