• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, op zich wel. (':

    Durf jij een gloednieuwe, mooie en goedwerkende mobiel stuk te slaan van je beste vriend/vriendin?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nee echt niet! Dan slaat ze mijn kop eraf.
    Durf jij een kikker te kussen op zijn rug?


    You dare to gaze upon me?

    Op zijn rug? Ja hoor xD

    Durf jij ondersteboven in een boom te hangen op vijf meter hoogte?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Of course!
    Durf jij iemand's hond mee te nemen en roepen dat het een zwerfhond is? XD

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 12:19 ]


    You dare to gaze upon me?

    Ja hoor :p
    Durf jij een medicijn (een pilletje) te nemen waarvan je niet weet wat voor werking die heeft?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:59 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nee. :p

    Durf jij spontaan met de muziek mee te zingen in een overvolle bus?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ja hoor(:

    Durf jij andermans ruit in te gooien met een baksteen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zou het opzicht wel durven maar niet doen want dat is gewoon gemeen.

    Durf jij een aangestoken lucifer in iemands haar te gooien?


    -

    No way

    Durf jij met glitter schoenen en eenglitter rok en een glitter topje en glitter nagels en glitter lippen een winkel in te lopen (en te blijfen voor minstens een minuut) in een straat waar niemand je kent

    Ja

    Durf jij met een etentje met je crush heel de tijd boeren en scheten laten?


    <3

    Ja.

    Durf jij je open en bloot op het strand van je gewone kleding om te kleden naar je zwemkleding, of andersom, dus zonder handdoek of iets anders?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee!

    Durf jij een strenge leraar/docent, of een oude leraar, vol te spammen met berichten in een zelf verzonnen taal die nergens op slaat en niet te begrijpen valt?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Japp.


    Durf jij Karel te aaien?


    take me back to the basics and the simple life

    Wie?

    Durf jij op een feestje muziek te draaien, terwijl er andere muziek moet zijn? (Bijv. je hebt House en je gaat Klassiek draaien?)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nah.

    Durf jij van een groot gebouw af te springen zonder een parachute?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Darling, just hold on'