• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm... Nee, toch maar niet xD

    Durf jij je telefoon een dagje thuis te laten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja! Niet zo moeilijk hoor!

    Durf jij insecten te eten?


    <3

    Ehh... Ligt eraan :3
    Als ze dood zijn dan... Alleen als het echt moet.
    Als ze nog leven: NEE BEDANKT! :3

    Durf jij op een olifant te rijden?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 17:24 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    JAAAA!

    Durf jij een enge horrorfilm te kijken in je eentje?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ja hoor, doe ik wel eens.

    Durf jij met een ijshoorntje op je voorhoofd te lopen door de stad en te roepen: "Kijk mij! Ik ben een eenhoorn!"


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope, te schamend ookal kent niemand mij n_n

    Durf jij van mensen op straat(die je niet kent en je hebt ze niet om toetemming gevraagd) te fotograferen en ze dan online zetten?


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Op zich durf ik dat wel (het is ook niet heel moeilijk om ervoor te zorgen dat niemand weet dat jij het bent), maar ik zou het nooit doen.

    Durf jij een vogelspin over je hand te laten lopen?^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zou die kans wagen! Ik ben wel iemand die spinnen eng vind, maar een vogelspin dan weer minder omdat sommige mensen hen als huisdier houden denk ik.. Ook al zijn het niet echt huisdieren. Zelf oppakken zou ik niet durven, je weet nooit hoe hij zal reageren. Ik zou gewoon m'n hand neerleggen en m'n adem inhouden tot het voorbij is. :'D

    Durf jij je oorbel die je hebt laten vallen in het toilet (die ongebruikt is) er terug uit te halen? (I did! *voelt zich dapper, maar tegelijk stelt het niet zo veel voor*) (krul)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 0:44 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja, natuurlijk.

    Durf jij het voor iemand op te nemen als 'ie gepest wordt?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Japp

    Durf jij een wedstrijd te rijden op een ongeloofelijk drukke wilde pony/druk wild paard?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb geen ervaring met paardrijden. Op een pony zou ik nog wel durven. xD

    Durf jij 5 min in een dierentuin in een leeuwenkooi te zitten?


    Ik wil een tuin vol egels

    Als ik er 3 miljoen voor zou krijgen wel ja.


    Durf jij jezelf naakt te tonen voor een fotoshoot?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee echt niet

    Zou jij mijn eenhoorn stelen vlak nadat ik ruzie heb gehad en dus superz
    Kwaad ben


    You are my piece of paradise.

    Natuurlijk niet!
    Ik heb mijn eigen eenhoorn :Y)

    Zou jij in je pyjama je crush durven ontmoeten?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ja hoor, want mijn crush (vriend) heeft me al best vaak zo gezien hihi!

    Durf jij zonder vervoersbewijs in de trein te zitten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.