• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja

    Durf jij met octopussen te zwemmen?


    I solemly swear that I am up to no good

    Ja.

    Durf jij voor een random persoon op straat te zingen?


    Let it be.

    Jep.

    Durf jij iemand in een drukke straat uit te schelden?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja hoor, als ik echt boos ben op diegene wel...

    Durf jij je crush te zeggen dat je verliefd op hem/haar bent?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee

    Durf jij door de klas te roepen dat de leerkracht, die er ook bij is, een lelijke broek aanheeft?


    <3

    Jah... ^^, maar dat vind ik zielig. Dat doe ik niet zo snel, als je dat soms verwacht...

    Durf jij waar al je vriendinnen van 15 bijzijn, een happy neal te kopen??

    Ja hoor, waarom niet? xD Grappig toch? En niet te veel en je krijgt er een speeltje bij, hoe cool?


    Durf jij te zeggen tegen een vreemde dat je nog in Sinterklaas gelooft en dat je een tekening voor hem hebt gemaakt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha ja hoor!

    Durf je een heel jaar lang elk seizoen maar 5 kledingstukken te kopen?


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Ja easy


    Durf jij een mes in de lucht te gooien en hem weer bij zijn handvat opvangen?

    Yup, ik spring wel achteruit als ik het mis gaat :').
    Durf jij een smiley piercing te laten piercen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jawel, maar ik zou het nooit doen want ik vind het niet mooi.

    Durf jij een nacht te overnachten in een verlaten gebouw?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mm misschien, als een vriendin ofzo meegaat :')

    Durf jij duidelijk je mening te zeggen als andere iets anders vinden?


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Ja hoor, het is jouw mening en die mag je hebben.

    Durf jij met een gezicht vol pukkels naar school te gaan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, wat moet ik anders? Mensen die me daarop zouden beoordelen zijn trouwens toch rare mensen.

    Durf jij in een boom te klimmen om daar vervolgens te roepen dat je een aap bent?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Already done :'D

    Durf jij een podium (met publiek) op te rennen en keihard te roepen 'Je moet elkaar gewoon nemen!' (Geloof me, dat is gênant ^^)