• Het vorige topic was vol. Stel een vraag die begint met durf jij. ;)
    We waren gebleven bij:

    Durf jij op een plein vol mensen in je eentje te dansen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehmm nee, denk t niet

    Durf jij bij een TV programma op het podium te springen en te roepen 'Hi, ik ben Larry!!'

    :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Als ik ooit op een tv-programma set geraak, nooit, ik durf dat echt niet..
    Durf jij als je een spreekbeurt moet maken, een opstel schrijven over hoe je goed les moet geven als leerkracht??


    Why so serious? :]

    Ja hoor ;)

    Durf jij te zoenen met een zwerver?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neen, bah.

    Durf jij een hele dag niks te drinken?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is ongezond :S nee dus

    Durf jij op school een random leraar een highfive te geven?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja natuurlijk!

    Durf jij een nepaccount aan te maken op Facebook onder een naam van een klasgenoot en dan alle docenten van je school een vriendsschapsverzoek en andere berichten te sturen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dúrf het wel, maar doe het dus echt niet.

    Durf jij op school een random leerling aan te tikken en hem/haar te vertellen dat je die gene de hele dag al zoekt?

    Jahoor.

    Durf jij jezelf te laten droppen in een onbekend land, en dat je vervolgens moet proberen te overleven?

    nee echt niet

    durf jij tegen een random persoon te zeggen dat je een paarse olifant zag vliegen?

    Juah! Maar de regenboog olifanten zijn Cooler xD

    Durf je allemaal onzinantwoorden zoals hoi, hoe gaat het etc. op een belangrijke toets te schrijven?


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Juah! Maar de regenboog olifanten zijn Cooler xD

    Durf je allemaal onzinantwoorden zoals hoi, hoe gaat het etc. op een belangrijke toets te schrijven?


    Uhm ja.

    Ik heb al een keer op een geschiedenis toets heel uitvoerig een pizza omschreven XD

    Durf je een leraar op te sluiten in een lokaal? (overkwam mij bijna vanmiddag lol)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, dat denk ik wel, is toch grappig xd

    Durf jij met haaien te zwemmen?


    'Darling, just hold on'

    Nee doe maar niet :x

    Durf jij zonder je ouders het te vertellen ,je hele lichaam te onder tatoeëren.

    Ja, maar ik zou dus echt niet mijn hele lichaam onder laten tatoeëren :)

    Durf jij 's nachts alleen in het bos te lopen?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 18:06 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Ja (misschien niet zonder lichtje :) )

    Als je de kans had en het mocht, zou je dan Harry Styles kussen op een plein vol met mensen en camera's?